Araç 194 km hızı geçmiyor.

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ben şimdi ne yazdım araç 1400 kg yazdım bunu da renonun resmi sitesine dayanarak yazdım arkadaş girmiş yok sürücü dahil full depo bilmem ne ben renonun resmi sitesini baz alırım o zaman baştan belirtseydiniz hb kasadan bahsediyorum diye ona bakarsanız aracın eski kasası da sitesinde 1280 kg ile 1384 kg arası yazıyor o zaman sizin hesabınıza göre megane 3 te 900 kg falandır ben iddalı konuşmuyorum ayrıca iddialı ve alaycı konuşan sizsiniz bu linktede megan3 ün yüksüz boş ağırlığını veriyor burada 1.5 dci edc 1384 kg yazıyor http://kocaslanlarmotorlu.com.tr/images/satis/32_13.pdf bakabilirsiniz hala iddia ediyorsanız söyleyelim renoya müşterilerinden özür dilesinler sizin görüşlerinize göre broşür bastırmadıkları için hatta müşteriyi yanılttıkları için ayrıca şuan aracımın ruhsatına baktım net ağırlık diyor 1395 kg burada araç içi yolcu ve full depo yazmıyor ayrıca devlette sizden ve müşterilerden özür dilemesi lazım resmi ruhsat belgesine yanıltıcı bilgi yazdığı için kusura bakmayın neyse konuyuda daha fazla saptırmayalım kapatalım siz ne diyorsanız o olsun




megane 4 1.5 dci 1400kg değil 1200kg dur nokta !



adamlar o kadar yazmış yürür vaziyetde diye elmaya elma karşılaştırma yapamıyorsununuz.


sizce yürür vaziyetde ve sürücü dahil gibi kelimeler yorumlar gereksiz olsa Renault Mais broşürüne onu neden belirtsin?



yürür vaziyetde adı üstünde yağ,ful depo+ 75 kg sürücü dahil değeridir araç çıplak ağırlığı değildir kaldıki kendi paylaştığınız yayınevindede megane 4 hb manuel 1280kgdur (-75=1205kg)
yani araç 1205kgdur aynı paylaştığım birçok yayın evi gibi.



burada bahsi renault megane 4 sedan türkiye üretimidir ve Audi A3 ,Golf 7 ve Megane 4 deki hafifletilmiş şase platformuna sahip değildir iki şase arasında 100küsür kg vardır.tabi teknik anlatim diyecem ama yürek bırakmadı arkadaş anlayacağınıda,kabul edeceğinide pek sanmıyorum oyüzden gereksiz :)
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
hocam asıl siz iddialı ve keskin yazansınız bana ne sizdeki belgeden siz madem keskin konuşacaksınzı iddialı iddialı o halde önce emin olun millet dalga geçmesin adamlar belgede neredeyse talisman diye devam edip 1395kg yazacakmış :)

ben şimdi ne yazdım araç 1400 kg yazdım bunu da renonun resmi sitesine dayanarak yazdım arkadaş girmiş yok sürücü dahil full depo bilmem ne ben renonun resmi sitesini baz alırım o zaman baştan belirtseydiniz hb kasadan bahsediyorum diye ona bakarsanız aracın eski kasası da sitesinde 1280 kg ile 1384 kg arası yazıyor o zaman sizin hesabınıza göre megane 3 te 900 kg falandır ben iddalı konuşmuyorum ayrıca iddialı ve alaycı konuşan sizsiniz bu linktede megan3 ün yüksüz boş ağırlığını veriyor burada 1.5 dci edc 1384 kg yazıyor http://kocaslanlarmotorlu.com.tr/images/satis/32_13.pdf bakabilirsiniz hala iddia ediyorsanız söyleyelim renoya müşterilerinden özür dilesinler sizin görüşlerinize göre broşür bastırmadıkları için hatta müşteriyi yanılttıkları için ayrıca şuan aracımın ruhsatına baktım net ağırlık diyor 1395 kg burada araç içi yolcu ve full depo yazmıyor ayrıca devlette sizden ve müşterilerden özür dilemesi lazım resmi ruhsat belgesine yanıltıcı bilgi yazdığı için kusura bakmayın neyse konuyuda daha fazla saptırmayalım kapatalım siz ne diyorsanız o olsun

Anlayışınız için teşekkür ederiz.Konuyu daha uzun tartışmak isterseniz, yeni konu açıp orada paylaşabilirsiniz.
 
yok teşekkürler böyle saçma sapan bir şey için konu açmaya deymez insanların değerli zamanını almamamız lazım biz buraya araçlarımız hakkındaki sorunlar,bilmediğimiz özellikleri ve faydalı paylaşımlar hakkında bilgi almak için giriyoruz birileri egosunu tatmin etsin etrafa sağa sola hakaret vari verip veriştirsin diye değil
 
https://www.cdn.renault.com/content/dam/Renault/TR/global-brochures/Megane-Sedan-201702.pdf bu linke bakarsanız aracın teknik verilerine ulaşabilirsiniz burdaki broşürde ben 1290 kg ağırlık göremedim en düşüğü 1322 kg en ağırı da 1500 kg zaten yeni kasanın handikapı ve eleştiri konusuda ağır olmasıydı birçok sitede eleştirildi opel astra nın ağırlığını azalttığını ancak meganın ağırlaştığını anlatıyorlardı siz geriden geliyorsunuz eski kasa megane 1280 kg sizin google amcadan baktığınız bilgiler eski megane 3 için geçerli

Katılıyorum
 
Toronto üniversitesi Makine mühendisiyim, BP'de 5 yıl, Temsa Mitsubishi otobüslerinde 4 yıl, Volvoda 8 yıldır çalışıyorum sizin kadar iddialı cümleler kuramıyorum :)



isteyen istediğine inanır ama bana kalırsa yazdıklarınız tamamen asıldız ve iddiadan öte değil.

Asılsız olan kısmı neresidir?

1:Rezonans oluşma ihtimali mi?

2:Titreşim ve rezonansın montaj elemanlarında gevşemeye ve malzeme yorgunluğuna yol açacağı mı?

2:Titreşimlerin parça ömrüne zararı mı? Özellikle bağlantı bölgelerinden?

3:Araçların aşırı yüksek hızlarda extra yüke maruz kaldıklarımı?

4:Aşırı hızın lastiklere negatif aşınma etkisi mi?

5:Araç üreticilerinin aracı belirli limitler içinde tutarak sürüş /malzeme /ömür açısından korumaya çalıştıkları mı?

Ben mühendis değilim.Sadece MYO Otomotiv mezunuyum.Sizin kadar işin mühendislik tarafına hakim olmayabilirim.Bunda sıkıntı yok.Lakin merak ettim yukarıda ki maddelerde yanlışlar nerede teknik bir açıklama yaparsanız sevinirim?
 
http://www.renaultfanclub.com/showthread.php?t=91711
Aynı konuyu bende açmıştım dip gaz yapınca geçersin demişlerdi ama siz denemiş ve geçememişsiniz. Sınırlayıcı var yada yok anladığım kadarıyla Megane 4 DCI 110 EDC ile 195 i geçen olmamış ciddi anlamda onun için deneyip riske girmeye gerek kalmadı [emoji4] Fluance Clio yada Megane eski versiyonlarda ki deneyimlerle kıyaslamanın bir anlamı yok bence çünkü motor aynı olsada teknoloji farklı kalite farklı araç farklı.

SM-G900F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Asılsız olan kısmı neresidir?

1:Rezonans oluşma ihtimali mi?

2:Titreşim ve rezonansın montaj elemanlarında gevşemeye ve malzeme yorgunluğuna yol açacağı mı?

2:Titreşimlerin parça ömrüne zararı mı? Özellikle bağlantı bölgelerinden?

3:Araçların aşırı yüksek hızlarda extra yüke maruz kaldıklarımı?

4:Aşırı hızın lastiklere negatif aşınma etkisi mi?

5:Araç üreticilerinin aracı belirli limitler içinde tutarak sürüş /malzeme /ömür açısından korumaya çalıştıkları mı?

Ben mühendis değilim.Sadece MYO Otomotiv mezunuyum.Sizin kadar işin mühendislik tarafına hakim olmayabilirim.Bunda sıkıntı yok.Lakin merak ettim yukarıda ki maddelerde yanlışlar nerede teknik bir açıklama yaparsanız sevinirim?

herhangi bir mühendislik, mekanik, metalurji lisans yada önlisans eğitimi almadım. lakin yukarıda geçen konularda haklılık payı olduğunu düşünüyorum

herhangi bir eşyanın; "üst limitte yada limit üstü kullanımıyla, normal aralıkta kullanımı neticesinde oluşacak yıpranma seviyesi eşit olmayacaktır" düşüncesindeyim:)
 
Aracım 1.5dci 110 bg Edc .
Geçen deneme fırsatım oldu ve araç saatte 194km hızı geçmiyor.Lüleburgaz-Edirne otobanında ayağım dip gaz bile değilken 194 km hızla gidiyordum ve yokuş aşağı dip gaz yaptığım halde hızım artmadı.Kesici mi var acaba?Kuzenimde hyundai accent blue otomatik vardı.Yanımdan geçiverdi gitti. :D
ecu enjeksiyondan hız sınırlanmıştır. ben bi defa yanlışlıkla enjeksiyondan 60km sınırlamışım ne yaptıysam araç 60 geçmiyordu tekrar sınırsız yaptım.
 
Asılsız olan kısmı neresidir?

1:Rezonans oluşma ihtimali mi?

2:Titreşim ve rezonansın montaj elemanlarında gevşemeye ve malzeme yorgunluğuna yol açacağı mı?

2:Titreşimlerin parça ömrüne zararı mı? Özellikle bağlantı bölgelerinden?

3:Araçların aşırı yüksek hızlarda extra yüke maruz kaldıklarımı?

4:Aşırı hızın lastiklere negatif aşınma etkisi mi?

5:Araç üreticilerinin aracı belirli limitler içinde tutarak sürüş /malzeme /ömür açısından korumaya çalıştıkları mı?

Ben mühendis değilim.Sadece MYO Otomotiv mezunuyum.Sizin kadar işin mühendislik tarafına hakim olmayabilirim.Bunda sıkıntı yok.Lakin merak ettim yukarıda ki maddelerde yanlışlar nerede teknik bir açıklama yaparsanız sevinirim?



günaydın , ben yorumlarımda eminsem keskin bir kararlılıkla arkasında durur keskin ifadeler kullanırım.


değilsem yorumumun bir fikir,tahmin olduğunu beyan ederim ve açıkcası %100 emin olmadığım sürece keskin ifadelerden kaçınır karşımdakilerinde %100 emin olmadan eminmiş gibi yorum yapmalarından pek hoşnut olmam.


özetle size tepkim olduğunu hissediyorsanız bu sebebtendir, ifadeleriniz şundan ziyade bundan olmuştur, şundan dolayı limitlenmiştir gibi olunca açık ve samimi olim tepklili oldum çünkü aslının olmadığını ve sadece bir iddia olduğunu %100 biliyorum bu konuda her hangi bir şekilde yanlışsam düzeltin.



rezonans demişsiniz size çok basidinden soru sorayım,megane 4 195/kmh yapan araçlarında rezonans yokmu?

yada dahada ileri gideyim bu 195km/h üstü yapan modellerde genelde 205/60/16 yerine 235/40/19 gibi rezonansı çok daha fazla artıracak lastikler (RS) , yine rezonansı çok ama çok daha fazla artıracak çok daha sert helezon ve amortisörler kullanılmıyormu?

bu araçlar nasıl oluyorda 240-260km/h yapıyor? kapısından,kadranından kaputuna kadar aynı elemanlar?
 
Son düzenleme:
Değerli dostlar neden kendinizi yıprattığınızı sorabilirmiyim ? Relax , sakin lütfen.......
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst