- Konuyu Başlatan
- #11
- Katılım
- 6 Tem 2011
- Mesajlar
- 587
- Tepkime puanı
- 3
- Puanları
- 0
yaa ben çook kafa patlattım arabanın işleyişiyle ilgili ilk aldığım zamanını bi görseydin bu arabanın beyin bitmiş derdin göstergeler sapıtıyor hararet bi iniyor bi çıkıyor benzin deposuyla aynı anda km sensörü düşüyor km ışığı yanmıyor neler neler vardı türklerin mantık biraz kara düzen vurdum düzeldi işi ideden anlıyan usta bulmak zor genel mantığı birazcık karışık ama sorun ve nedeni aynı genelde kurcalanmamış bir araçsa bence ısı sensörü mantıklı olur çünkü araç motor sıcakken iki şeyi baz alıyor biri kelebek pozisyonu diğeride ısıs sensörü + veya - değeri yanlış değer karışımı bozuyor. araç çalışmıyor boğuluyor benzin fazla hava az. ben benimkini söktüm zaten söküp takmışlardı her yerini würtlemişler sensörün şok oldum söktüm iyice temizledim temizliye bildiğim kadar tabi şimdi daha iyi + titreşimde çok hafif kaldı yani dikkat edersen hissettiriyor.. kendini bide fan açıp kapattıktan sonra biraz değişiyor 1 2 km gittikten sonra yine toparlıyor yani çalışmama yanlış veri geliminden kaynaklana bilir işin kötü yanıda o ısı sensörünün bozuk olduğunu göstericek bi devre düzeneği yok çünkü görevi dirence göre veri göndermek hiç veri alamazsa proeblem verir ama değişik değerler çıksa bile beyin bunu arıza algılamıyor. bence sıcakken zor çalışma varsa ısı sensörüdür. manyetik kaptörün yapısı mıknatıs o mıknatısın ömrü 400 yıl acıp bakabilirsin onun arıza sebebide yaa veri elektirik geçmiyorsa sistemde temazsızlık varsa krankın pozisyonunu okuyamıyor alet çalışmaz yine ama soket mokette çook kirlenme veya oksitleşme varsa temizle o bi 400 sene götürür seni benim bildiklerim bunlar