- Katılım
- 22 Ara 2012
- Mesajlar
- 2,700
- Tepkime puanı
- 93
- Puanları
- 0
Bende rastlamadım ama Can Bey çok rastladım diyor acaba var dediler de yok mu
bu özellik tüm fluence versiyonlarında standart olarak var
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Bende rastlamadım ama Can Bey çok rastladım diyor acaba var dediler de yok mu
O zmn arabayı hiç üzmemişiz Çünkü yandığını hiç görmedim.bu özellik tüm fluence versiyonlarında standart olarak var
Sizin kaç model ve extreme mi?
2011 ve authentique ama tüm modellerinde standart olarak var bu özellik.
benim bir alışkanlığım var. bindiğim aracın fren, viraj ve sert hareketlerdeki tepki performansını en başta uygun bir yolda ölçüyorum. Daha sonra hem aracı daha iyi tanımış hemde kendimi güvende hissediyorum. Durduk yere freni denemek daha iyi diye düşünüyorum ben bu yüzden
Çok haklısınız ama biraz korkuyorum galiba .Son bir şey daha sormak istiyorum 4lüler yanarken gösterge panelinde gözüküyor mu?
çok doğru yapıyorsunuz. önce tanı sonra yola çık....
mesleğiniz gereği bir çok marka kullanmışsınızdır. tecrübelerinize istinaden fluence'i (fren, viraj, yol tutuş, toparlama...) diğer çok satan rakip c sınıfı araçlar içinde hangi seviyede buluyorsunuz?
evet gözüküyor normal 4 lü yanar gibi iki yöne de sinyal işareti yanıp sönüyor.
C sınıfının irileri olarak rakipleri olan jetta corolla ve focus a göre kıyasladığımda
Fren olarak yüksek süratlerde çok iyi (bence jetta ve fluence en iyi ikisi) fakat düşük süratlerde 70 km altında panik frende abs çok çabuk devreye giriyor jetta yada focusta bu şekilde değil. ama bunu bilerek kullanınca sorun olmuyor.
Orjinal olarak kıyaslarsak yol tutuş konusunda focus bence en iyisi sebebide sert süspansiyon yapısı.. sonrasında jetta corolla ve fluence geliyor sebebi de fluence gerçekten çok yumuşak tam konfor amaçlı süspansiyona sahip ve araç şase yerden fazla yüksek. Fakat yine de aks mesafesi ve genişlikten dolayı 140-160 lara kadar hiçbir sorun yaratmıyor gayet güvenli.. daha yüksek süratlerde yan rüzgarı diğerlerine göre fazla yiyor.
50 mm yay taktım ben şu anda orjinal olarak diğerlerinin tamamından daha iyi yol tutuyor ama konforu azaldı tabii ki. (yine de çok sert değil tercih meselesi bu)
Virajda bence herkesin söylediğine zıt olarak arkadan ziyade kafadan kayma yaşıyor araba, arkadan kayma yaşıyor diyenler viraj içinde ani gaz kesmekten yada fren yapmaktan vazgeçsinler bence
Ara hızlanma konusunda bence yukarıdaki üçlü içinde en iyisi 110 luk fluenceler hem düşük devirde toparlaması iyileştirilmiş hemde kısa şanzıman oranları ile daha yüksek tork veriyor yere.. focus yüksek güçlü olmasına rağmen uzun şanzıman oranları sebebiyle şehir içinde bu kadar keyifli değil ama uzun yolda +160 km süratlerde de daha az tüketir focus ve jetta.
Corolla motor performansı konusunda çok geride ama iyileştirmeleri var 1.6 gelecekmiş diye duydum.