- Katılım
- 10 Mar 2019
- Mesajlar
- 104
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 40
Kendince test yapabilirsin.
Elfrenini sonuna kadar çek, patinaj çektirmeden motoru iyice esnek, sonra aynı işlemi geri vitese takarak yap. Motor takozlarında sorun varsa bu şekilde duyabilirsin. Bu yöntem aynı zamanda akstaki boşluğu da duymanı sağlar. Motor takozunun sesi çok tok ve dipten gelir, aks sesi daha dışarıdan ve düğme açma kapama sesi gibi olur.
Şanzıman takozu vites düşürüp gaza yüklenme esnasında gelir.
Tabla zaten takoza bağlıdır. Büyük bir kaza olmadıysa tabla yamulmaz.
Burçlar çukurlarda ben buradayım diye bağırır hemen farkedersin.
Motora yük bindir, kompresyona bindir. Bu parçalardan biriyse mutlaka tekrar duyman gerekir.
Bir de direksiyon kutusu ihtimali var ama o araç dururken de fark edilir.
Ustalar deneme yanılmayı sever. Benim de başıma geldi. Yanlış bir şeyi değiştiriyorlar, sonra bunu da yapalım diyorlar deliriyorum.
En doğru teşhisi kendiniz koyarsınız araştırmaya devam edin.
Yeni semptom farkederseniz paylaşın yorumlamaya çalışırız.
Elfrenini sonuna kadar çek, patinaj çektirmeden motoru iyice esnek, sonra aynı işlemi geri vitese takarak yap. Motor takozlarında sorun varsa bu şekilde duyabilirsin. Bu yöntem aynı zamanda akstaki boşluğu da duymanı sağlar. Motor takozunun sesi çok tok ve dipten gelir, aks sesi daha dışarıdan ve düğme açma kapama sesi gibi olur.
Şanzıman takozu vites düşürüp gaza yüklenme esnasında gelir.
Tabla zaten takoza bağlıdır. Büyük bir kaza olmadıysa tabla yamulmaz.
Burçlar çukurlarda ben buradayım diye bağırır hemen farkedersin.
Motora yük bindir, kompresyona bindir. Bu parçalardan biriyse mutlaka tekrar duyman gerekir.
Bir de direksiyon kutusu ihtimali var ama o araç dururken de fark edilir.
Ustalar deneme yanılmayı sever. Benim de başıma geldi. Yanlış bir şeyi değiştiriyorlar, sonra bunu da yapalım diyorlar deliriyorum.
En doğru teşhisi kendiniz koyarsınız araştırmaya devam edin.
Yeni semptom farkederseniz paylaşın yorumlamaya çalışırız.