- Katılım
- 18 Ara 2019
- Mesajlar
- 355
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 41
Merhaba,
~15 senedir hayalini kurduğum ve 2,5 ay önce aldığım Alfa Romeo 916 kasa GTV'mi paylaşmak istiyorum. 99 yılında makyaj geçirenlerden ph2 veya Serie 1.5 diye geçiyor. Üzerinde önceki sahibinin uyguladığı Cup kiti var. Türkiye'de korunmuş 916 kasa araçlardan bir tanesi. Kısa süre önce bakım ihtiyaçları giderilmiş. Fakat ben de arkadaşımın garajında gerekli gördüğümüz yerlere müdahale etmeye başladık. Pininfarina tasarımı olduğundan araç çok ilgi çekici, İtalyanlar zaten özellikle o yıllarda çok kaliteli araç çıkartıyorlardı. Bunları korumak amacım. Gündelik kullanmayacağım.
Fotoğraflarda dıştan görünümünü atıyorum. Motorla ilgili gerekli işlemler bitti, kaputun içinde de eriyen izolasyon malzemesi yenileme, manifold ısı sacı, benzin hortumu yenileme, elektrik tesisatı sorun olabilecek kısımlar yenileme, motor kapağını orjinalle aynı boyama aynı şekilde buji kablolarında işlemler, kaput amortisörü, bagaj amortisörü.
Silecekler bu aracın biraz farklı ve özel. Su kanalları geçmeli. Eskiden bazı yanlış müdehaleler yapılmış biz orjinali gibi düzeltip tamir edip boyadık.
Eski deri koltuk araçlarımda kullandığım deri bakım ürünlerini kullandım. Deri koltuklar orjinal Momo. Bunların da kondisyonu çok iyi.
Arabanın altını ve lastik bölgelerini iyi temizlik, pas kontrol, gerekli yerler uygun boyayla boyama gibi işlemleri yaptık.
Orjinal Teledial jant da buldum onları takacağım. Mevcut Jantlar 18 bir de sevdiğim 17" başka jant seti de alacağım kısaca 3 set jantım olacak.
Klimasında bir sorun var, onu düzelteceğiz, egsozda da işlemimiz olacak. Biraz keyfi olarak yavaş yavaş arabada çalışıyoruz. Şanslıyım bu arabalardan iyi anlayan Ustası bir arkadaşım var.
Bazı eski ve yeni hallerini koyuyorum. Tamamlanınca da paylaşımlarım olacak.












~15 senedir hayalini kurduğum ve 2,5 ay önce aldığım Alfa Romeo 916 kasa GTV'mi paylaşmak istiyorum. 99 yılında makyaj geçirenlerden ph2 veya Serie 1.5 diye geçiyor. Üzerinde önceki sahibinin uyguladığı Cup kiti var. Türkiye'de korunmuş 916 kasa araçlardan bir tanesi. Kısa süre önce bakım ihtiyaçları giderilmiş. Fakat ben de arkadaşımın garajında gerekli gördüğümüz yerlere müdahale etmeye başladık. Pininfarina tasarımı olduğundan araç çok ilgi çekici, İtalyanlar zaten özellikle o yıllarda çok kaliteli araç çıkartıyorlardı. Bunları korumak amacım. Gündelik kullanmayacağım.
Fotoğraflarda dıştan görünümünü atıyorum. Motorla ilgili gerekli işlemler bitti, kaputun içinde de eriyen izolasyon malzemesi yenileme, manifold ısı sacı, benzin hortumu yenileme, elektrik tesisatı sorun olabilecek kısımlar yenileme, motor kapağını orjinalle aynı boyama aynı şekilde buji kablolarında işlemler, kaput amortisörü, bagaj amortisörü.
Silecekler bu aracın biraz farklı ve özel. Su kanalları geçmeli. Eskiden bazı yanlış müdehaleler yapılmış biz orjinali gibi düzeltip tamir edip boyadık.
Eski deri koltuk araçlarımda kullandığım deri bakım ürünlerini kullandım. Deri koltuklar orjinal Momo. Bunların da kondisyonu çok iyi.
Arabanın altını ve lastik bölgelerini iyi temizlik, pas kontrol, gerekli yerler uygun boyayla boyama gibi işlemleri yaptık.
Orjinal Teledial jant da buldum onları takacağım. Mevcut Jantlar 18 bir de sevdiğim 17" başka jant seti de alacağım kısaca 3 set jantım olacak.
Klimasında bir sorun var, onu düzelteceğiz, egsozda da işlemimiz olacak. Biraz keyfi olarak yavaş yavaş arabada çalışıyoruz. Şanslıyım bu arabalardan iyi anlayan Ustası bir arkadaşım var.
Bazı eski ve yeni hallerini koyuyorum. Tamamlanınca da paylaşımlarım olacak.











