- Konuyu Başlatan
- #11
- Katılım
- 5 Ocak 2015
- Mesajlar
- 249
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
Şu yaptığınız ölçümün hiçbir anlamı yok. Çünkü aküler asıl hünerlerini ilk marş anında gereken en yüksek akımı karşılamakla gösterirler. Siz aküyü yüke bindirmeden ölçüm yapıyorsunuz. Asıl ölçüm aküye yük yükleyerek yapılır. Dolayısı ile gerçek akü ölçüm cihazları aküden güç çekip o andaki gücü ölçerler.
Evet size katılıyorum o nedenle gerekli akımı üretebiliyormu acaba diye yazdım.
Şu an itibarı ile sorun çözülmüş görünüyor gittim 50 amperlik aküyü Energizer 60 Pluss akü ile değiştirdim.Soğuk marş akımı 540 amp. Vartalara göre daha yüksek özelikle baktım serviste Mutlu yoktu.Alternatörü öçtük 13,4 Volt gerilim üretiyor ve yine tek marşta alıyor.Oto elektrikçisine göre ibrelerde oynama ve tık tık atma sesi yeni nesil araçlarda akü problemi ikazıymış. Hayırlısı bakalım 150 YTL aküyü aldım.Arabanın yanına takviye akü ile gelme öçme ve serviste montaj ücretsiz...
Teşekkürler yorumlar için.
Son düzenleme: