Acil yardim lütfen

Çok geçmiş olsun hocam sorununuz hakında aklıma gelen herşeyi yapmışsınız inşallah çözülür sorununuz
 
Meslek gereği az çok biliyorum yediemin depoları hiçte sağlam yerler değil. Araçlar genelde uzun zaman kaldıkları için, kimseyi zan altında bırakmak istemem ama genelde pahalı parçalar sökülür yerlerine çıkma parçalar takılır yada bir çok parça sökülür yok çalındı yok hırsız girdi yok rüzgar esti gibi bahaneler üretilir. O nedenle ihale ile ucuza kapatanlar aracı ya 200 300 fazlasına hemen satarak kurtulurlar yada araçlar parçalanılarak satılır dikkat edin ihalelere hep aynı kişiler girer ve hep birbirinin ihtiyacına göre aralarında anlaşırlar.
 
Aracı geri aldığımdan beri masraf tam 9 bin TL oldu. Ve sökülmüş olan tek şey arabamın tavan çıtaları ile 1.4 16V yazısı. Buna rağmen toz toprak ve kemirgenler nedeniyle herşeyi tekrardan sıfırlıyorum. Sonuçta eğri büğrü yapılan araç yolda kalmaya mahkum. Megane 2 kullanıcıları özellikle termostat içerisindeki kanallara yuvaya dikkat etmeli. Sorun orada çıktı. Şimdilik deneme sürecinde. 6 saat yerinde 3 saat yolda tam 10 gün çalışarak denenecek. Varsın benzin gitsin. Arabam sağlıklı olsun da
 
Arkadaşlar megane su oluk bandı (tavan çıtası) ne kadardır? Bugün farkına vardım tavan çıtaları yok. Bir karadenizli arkadaş kapı fitillerinden yapmıştı, forumda konusu var. Tanesine 420TL çektiler.Ne yapmalıyım nereden bulurum?
 
Benim merak ettiğim... Eski kapağinizi neden taşlattiniz.
Hararet görmeyen motorun kapaği taşlanmazki. Taşlamak için eğilmiş olmasi gerek


geçiş olsun tekrar. bir araca durduk yerde böyle masraf etmek herkezi çileden çıkartır. önemli olan etrafa kendimize yakınlarımıza sevdiklerimize zarar vermemek... kolay gelsin..
 
Son düzenleme:
Abi motor kapağını taşladıktan sonra analize girdi mi gözle görülmeyen kılcal çatlaklar oluyormuş rektefiyeci arkadaşım söylemişti banada. 2 kere conta yaktıktan sonra benimde haberim oldu öyle bişey varmış bende Zaman'ında usta kurbanı oldum.

Büyük geçmiş olsun


Clio lll 1.2 Grandtour extreme
 
Megane 2 aracımda son günlerde ''Enjeksiyon Kontrol Edin'' uyarısı çıkmaya başladı. Gaz da da benzinde de oluyor. Araç çekişten düşüyor, azıcık rampa olsa gitmiyor. Stop edip tekrar çalıştırıyorum, belki düzeliyor. Geçenlerde oldu, sanayiye gittim, lpg tesisatı komple değişecek dediler, kablolarda oksitlenme varmış soketleri falan açtılar spreyle temizlediler sonra rabanormal çalıştı ama birkaç gün sonra tekrar aynı sorunu verdi. serhan1991 kardes sen de aynı seyden bahsetmişsin sanırım senin sorun çözüldü mü nasıl oldu durum ne ??

Bu konuda bilgisi olan var mı? Ankarada bu konuyu çözebilecek usta?
Nereye gitsem bobinlere bakıyolar ama bobin buji değişeli daha 6 ay oldu.
Lütfen yardım!!!!!
 
Geri
Üst