Son aşamamız , kaput ve kapılar kaldı. Kaput halısını söküp saç taraflara noiseofff kaplayarak , kaput izaolasyon halısını da alttan ses izolasyon süngeri ile kaplayarak tekrar montajını yaptık.
Kapılarda ise baya uğraştık, toplam 4 kat yalıtım yaptık. Kapı saçlarına parça parça önce noiseoff ve ardından dış tarafı aluminyum kaplı izolasyon süngeri ile kapladık. Kapılar su alabildiği için minimum etkilenebilecek malzemeleri kullandık. Ardından kapı içini tozdan vs den koruyan orjinal naylon kaplamayı sökerek , kalıp alarak tek parça halinde noise off yapıştırdık. Ve son olarak kapı pandizotun içini de 15 mm akustik sünger ile kaplayarak montajını gerçekleştirdik.
Böylelikle 4 gün süren emek yoğun izolasyon işlemimizi bitirdik. Sonuç mükemmel diyebilirim, keşke imkan olsaydı da ön göğüslüğü de söküp motor tarafını da yapabilseydik. Bu arabayı eşim kullanıyor , ilk kullandığında farkı o kadar hissetti ki , çok memnun kaldı, emeklerimize teşekkür etti o da .
Bundan sonraki aşamada yaptığımız ses desibel ölçümlerini paylaşacağım ancak videoları alan arkadaşım youtube için videoyu editleyecek o esnada bende rölanti ve hız değerlerine göre olan ses ölçüm sonuçlarını alacağım. En kısa sürede onları da sizlerle paylaşacağım.