- Konuyu Başlatan
- #21
- Katılım
- 11 Mar 2021
- Mesajlar
- 106
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 46
Baskı balata zarar görmüş olabilir mi 1500 km de araç daha
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Bu kadar kalıcı olmazdı, bı sorun mu oldu diye düşünüyorum
eyvallah sağolasın manuel vites ekstra bişey yok, sadece koku varBalata kokusu en çok özellikle dik inişlerde önümüzde seyreden tır ve kamyonlardan gelir yoğunlukla. Bu uzun ve dik inişlerde motor freni yanında sürekli fren yapmak zorunda kalan aracın balataları o kadar fazla ısınır ki, kokunun yanında görsel kızgınlıkta eşlik eder.
Aynı balata sisteminin bir farklı kullanımı olan viteslerdeki balata sistemi (debriyaj baskı balata sistemi), motorun ürettiği mekanik gücü tekerlere iletmeye yarayan sistemdir.
Şimdi : Aşırı bir yokuşta aracın baskı balatasını o kadar fazla zorlamışsınız ki balata sürtünmeden dolayı aşırı ısınmış ve bu ısı sonucu koku oluşmuştur. Kalıcı olması maruz kaldığı miktarla doğru orantılıdır. Bu koku bazen sirayet ettiği yerde uzun süre kokmaya devam eder ancak önünde sonunda kesilecektir, azalacaktır.
Başka bir sorun mu var diye düşünmenize sebep olan nedir? Aracınız vites geçişlerinde problem mi yapıyor. Hızlanmada sorun mu var. Edc sistemini kontrol ettirin uyarısı mı alıyorsunuz. Edc yağ seviyesi aşırı sıcak mi diyor?
Sadece kokuya bakarak acaba başka sorun mu var demeyin. yukarıda yazdıklarımdan dolayı koku var ve zamanla geçecek.