2021 Megane 4 1.3 tce çok dik rampada gitmedi yardım

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Ayhan06
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Baskı balata zarar görmüş olabilir mi 1500 km de araç daha
 
Böyle anti patinaj sistemi mi olurmuş. Tamamen gücü kestiğini düşünmüyorum. Patinajı engellemek için torku düşürürsünüz aksi taktirde asr el frenine dönüşmüş olur.

Hocam manuel ise aracı geri gerş hafif salarken yüklenin gaza yürür.

Edc ise d konumunda freni bırakıp hafiften gaza dokunun.

Oda olmuyorsa bi Şahin çeksin dicem sıfır 140pslik renoyu [emoji2959]

Sent from my RMX2061 using Tapatalk
 
Eyvallah 😅
 
Valla usta test etti sıkıntı yok dedi, sorun bizde sanırım, herşeyi takıyoruz galiba..
 
Bu balata kokusu hala var, 3 gün oldu niye gitmez ki
 
Pis bir kokudur ama gidecek merak etmeyin.
 
Bu kadar kalıcı olmazdı, bı sorun mu oldu diye düşünüyorum
 
Bu kadar kalıcı olmazdı, bı sorun mu oldu diye düşünüyorum

Balata kokusu en çok özellikle dik inişlerde önümüzde seyreden tır ve kamyonlardan gelir yoğunlukla. Bu uzun ve dik inişlerde motor freni yanında sürekli fren yapmak zorunda kalan aracın balataları o kadar fazla ısınır ki, kokunun yanında görsel kızgınlıkta eşlik eder.

Aynı balata sisteminin bir farklı kullanımı olan viteslerdeki balata sistemi (debriyaj baskı balata sistemi), motorun ürettiği mekanik gücü tekerlere iletmeye yarayan sistemdir.

Şimdi : Aşırı bir yokuşta aracın baskı balatasını o kadar fazla zorlamışsınız ki balata sürtünmeden dolayı aşırı ısınmış ve bu ısı sonucu koku oluşmuştur. Kalıcı olması maruz kaldığı miktarla doğru orantılıdır. Bu koku bazen sirayet ettiği yerde uzun süre kokmaya devam eder ancak önünde sonunda kesilecektir, azalacaktır.

Başka bir sorun mu var diye düşünmenize sebep olan nedir? Aracınız vites geçişlerinde problem mi yapıyor. Hızlanmada sorun mu var. Edc sistemini kontrol ettirin uyarısı mı alıyorsunuz. Edc yağ seviyesi aşırı sıcak mi diyor?

Sadece kokuya bakarak acaba başka sorun mu var demeyin. yukarıda yazdıklarımdan dolayı koku var ve zamanla geçecek.
 
Balata kokusu en çok özellikle dik inişlerde önümüzde seyreden tır ve kamyonlardan gelir yoğunlukla. Bu uzun ve dik inişlerde motor freni yanında sürekli fren yapmak zorunda kalan aracın balataları o kadar fazla ısınır ki, kokunun yanında görsel kızgınlıkta eşlik eder.

Aynı balata sisteminin bir farklı kullanımı olan viteslerdeki balata sistemi (debriyaj baskı balata sistemi), motorun ürettiği mekanik gücü tekerlere iletmeye yarayan sistemdir.

Şimdi : Aşırı bir yokuşta aracın baskı balatasını o kadar fazla zorlamışsınız ki balata sürtünmeden dolayı aşırı ısınmış ve bu ısı sonucu koku oluşmuştur. Kalıcı olması maruz kaldığı miktarla doğru orantılıdır. Bu koku bazen sirayet ettiği yerde uzun süre kokmaya devam eder ancak önünde sonunda kesilecektir, azalacaktır.

Başka bir sorun mu var diye düşünmenize sebep olan nedir? Aracınız vites geçişlerinde problem mi yapıyor. Hızlanmada sorun mu var. Edc sistemini kontrol ettirin uyarısı mı alıyorsunuz. Edc yağ seviyesi aşırı sıcak mi diyor?

Sadece kokuya bakarak acaba başka sorun mu var demeyin. yukarıda yazdıklarımdan dolayı koku var ve zamanla geçecek.
eyvallah sağolasın manuel vites ekstra bişey yok, sadece koku var
 
Bugün sabah saatlerinde jantlara su tuttum, akşam saatlerinde test edecem bakalım, koku azaldı ama gitmiş değil tam.
 
Geri
Üst