2014 model CVT X-Tronic ICON 1.6 16v 115 bg benzinli (Bulut Gri) Fluence aldım.

Bu konuyu nasıl açtıysanız öyle açacaksınız. Ama kısaca tarif etmek gerekirse, açmak istediğini konunun hangi bölüme uyacağına siz karar vereceksiniz. O bölüme geldikten sonra en üstte bulunan yeni konu aç butonuna tıklayarak konu başlığınızı oluşturup içeriğini belirleyeceksiniz. Keyifli paylaşımlar.

Aciklamaniz icin tesekkur ederim.
 
Ailemize hoş geldiniz :) aracınız hayırlı olsun ALLAH kaza,bela vermesin..

resimlerinide görmek isteriz yavrunun :eyv
 
yakıt tüketiminizi paylaşmanız mümkünmüdür.benzinli ve otomatik gerçekten aşırı yakıyormu?gerçi 5000 kmye kadar fazla yakacaktır mutlaka ama yinede bir ortalama paylaşırsanız iyi olur
 
hayırlı olsun yeni aracınız full almanız gerçekten çok yerinde bir karar olmuş

ben de almayı çok düşünmüştüm ama çok gezen biri oldüğum için anca tüple idare edebilirdim onu da önermediler dizel edc alana kadar beklemedeyim :D
 
yakıt tüketiminizi paylaşmanız mümkünmüdür.benzinli ve otomatik gerçekten aşırı yakıyormu?gerçi 5000 kmye kadar fazla yakacaktır mutlaka ama yinede bir ortalama paylaşırsanız iyi olur

Siz de belirtmişsiniz ilk 3000-5000 arası çok yakacaktır. Yakıt sarfiyatını size şöyle anlatmaya çalışayım. Aracın broşüründeki fabrika yakıt verilerini 3000 km. dolmadan dahi tutturmaktayım. Tabi burada kullanım tarzı çok önemli. Kitapçığındaki tavsiyelere uymak kaydıyla. Yani ani gaza yüklenmeler olmayacak. Kalkış ve duruşlarda yumuşak kullanım gereklidir. Ha unutmadan Hız sabitleyiciyi (Cruse Control) düz ve uzun yolda mutlaka kullanın. Yokuş çıkarken hızınızı korumak yakıtı artırır, hız sabitleyiciyi + ve - butonlarıyla azaltıp çoğaltabilirsiniz. Temmuz 2014 itibariyle yakıt tüketimlerini veriyorum. 1 Lt. Gaz :2.52 Tl. , 1 Lt. Benzin : 5,02 Tl.

Benzin Gaz
Şehir İçi : 43 Krş. 25 Krş.
Şehir Dışı: 25 Krş. 15 Krş.
Karma : 32 Krş. 19 Krş.

bu veriler 1.6 ICON CVT (OTOMATİK) Benzin+Lpg araç değerleridir. Zira bu veriler fabrika verileriyle birebir uyuşmaktadır. Yani istenirse fabrika verileri yakalanabilinmektedir. Litre cinsinden 100 Km. deki gaz tüketimi. Sırasıyla; Ş.İçi, Ş.Dışı, Karma: 10.3, 6.1, 7.6 Lt.dir

Bilgilerinize sunulur.
 
Hayırlı olsun sifir aracin o harika kokusu paha bicilemez tabiki allah c.c tekerinize tas degdirmesin selametle :-)
 
Siz de belirtmişsiniz ilk 3000-5000 arası çok yakacaktır. Yakıt sarfiyatını size şöyle anlatmaya çalışayım. Aracın broşüründeki fabrika yakıt verilerini 3000 km. dolmadan dahi tutturmaktayım. Tabi burada kullanım tarzı çok önemli. Kitapçığındaki tavsiyelere uymak kaydıyla. Yani ani gaza yüklenmeler olmayacak. Kalkış ve duruşlarda yumuşak kullanım gereklidir. Ha unutmadan Hız sabitleyiciyi (Cruse Control) düz ve uzun yolda mutlaka kullanın. Yokuş çıkarken hızınızı korumak yakıtı artırır, hız sabitleyiciyi + ve - butonlarıyla azaltıp çoğaltabilirsiniz. Temmuz 2014 itibariyle yakıt tüketimlerini veriyorum. 1 Lt. Gaz :2.52 Tl. , 1 Lt. Benzin : 5,02 Tl.

Benzin Gaz
Şehir İçi : 43 Krş. 25 Krş.
Şehir Dışı: 25 Krş. 15 Krş.
Karma : 32 Krş. 19 Krş.

bu veriler 1.6 ICON CVT (OTOMATİK) Benzin+Lpg araç değerleridir. Zira bu veriler fabrika verileriyle birebir uyuşmaktadır. Yani istenirse fabrika verileri yakalanabilinmektedir. Litre cinsinden 100 Km. deki gaz tüketimi. Sırasıyla; Ş.İçi, Ş.Dışı, Karma: 10.3, 6.1, 7.6 Lt.dir

Bilgilerinize sunulur.

Aracınız kaç bin kmde hocam? Ben almayı düşündüğümde lpgnin yüksek yanma sıcaklığından dolayı 50bin km civarı motorda problem yaşandığı söylendi? Sizin deneyimleriniz ne durumda?
 
Aracınız kaç bin kmde hocam? Ben almayı düşündüğümde lpgnin yüksek yanma sıcaklığından dolayı 50bin km civarı motorda problem yaşandığı söylendi? Sizin deneyimleriniz ne durumda?

Aracım şu an 2900 Km.de ve 2014 modeldir. Ben de LPG dönüşümü yapmadan önce çok araştırdım. BRC marka MY-11 kit takılıdır. Devir ve Map ayarı yapılmakta ve belli devirden ve dolayısıyle sıcaklıktan sonra yanma odasına maksimum %3 oranında benzin püskürtülmektedir. Bu benzin ile yağlama (soğutma) işlemi yapıldığı açıklanmaktadır. Benim ve çevremdeki arkadaşlarımın deneyimi LPG uyumu muhteşemdir. Zaten BRC garantisi mevcuttur. Ayrıca kullanım şekliniz de tüm araçlarda olduğu gibi motorun ömrünü etkiler. Yakıt sarfiyatını yukarıda açıklamıştım. Tasarruf yapmak için neden daha fazla para vererek dizel bir araca binmek zorunda kalayım. Bu verilen fazla miktar daha donanımlı benzinli otomatik (LPG dönüşümü mümkün olan) bir araç almak daha mantıklı diye düşünüyorum.
 
Aracınız kaç bin kmde hocam? Ben almayı düşündüğümde lpgnin yüksek yanma sıcaklığından dolayı 50bin km civarı motorda problem yaşandığı söylendi? Sizin deneyimleriniz ne durumda?

Aracım şu an 2900 Km.de ve 2014 modeldir. Ben de LPG dönüşümü yapmadan önce çok araştırdım. BRC marka MY-11 kit takılıdır. Devir ve Map ayarı yapılmakta ve belli devirden ve dolayısıyle sıcaklıktan sonra yanma odasına maksimum %3 oranında benzin püskürtülmektedir. Bu benzin ile yağlama (soğutma) işlemi yapıldığı açıklanmaktadır. Benim ve çevremdeki arkadaşlarımın deneyimi LPG uyumu muhteşemdir. Zaten BRC garantisi mevcuttur. Ayrıca kullanım şekliniz de tüm araçlarda olduğu gibi motorun ömrünü etkiler. Yakıt sarfiyatını yukarıda açıklamıştım. Tasarruf yapmak için neden daha fazla para vererek dizel bir araca binmek zorunda kalayım. Bu verilen fazla miktar daha donanımlı benzinli otomatik (LPG dönüşümü mümkün olan) bir araç almak daha mantıklı diye düşünüyorum.

Ayrıca bu 1.6 115 Hp.lik Cvt otomatik vites araçlar 2013 yılında piyasaya çıkmaya başladı. Bu süre içinde 50 Bin Km. yapan oldu mu ki? Bazı söylentilere de fazla itibar etmemek gerekir. Sizin duyduğunuz husus başka marka ve model araçlar için söylenmekteydi, ancak Renault araçları uyum sıkıntısını duymadım. Daha fazla bilgi almak istiyorsanız LPG kiti düşündüğünüz markanın yetkilisine sormakta fayda vardır.
 
Aracım şu an 2900 Km.de ve 2014 modeldir. Ben de LPG dönüşümü yapmadan önce çok araştırdım. BRC marka MY-11 kit takılıdır. Devir ve Map ayarı yapılmakta ve belli devirden ve dolayısıyle sıcaklıktan sonra yanma odasına maksimum %3 oranında benzin püskürtülmektedir. Bu benzin ile yağlama (soğutma) işlemi yapıldığı açıklanmaktadır. Benim ve çevremdeki arkadaşlarımın deneyimi LPG uyumu muhteşemdir. Zaten BRC garantisi mevcuttur. Ayrıca kullanım şekliniz de tüm araçlarda olduğu gibi motorun ömrünü etkiler. Yakıt sarfiyatını yukarıda açıklamıştım. Tasarruf yapmak için neden daha fazla para vererek dizel bir araca binmek zorunda kalayım. Bu verilen fazla miktar daha donanımlı benzinli otomatik (LPG dönüşümü mümkün olan) bir araç almak daha mantıklı diye düşünüyorum.

Ayrıca bu 1.6 115 Hp.lik Cvt otomatik vites araçlar 2013 yılında piyasaya çıkmaya başladı. Bu süre içinde 50 Bin Km. yapan oldu mu ki? Bazı söylentilere de fazla itibar etmemek gerekir. Sizin duyduğunuz husus başka marka ve model araçlar için söylenmekteydi, ancak Renault araçları uyum sıkıntısını duymadım. Daha fazla bilgi almak istiyorsanız LPG kiti düşündüğünüz markanın yetkilisine sormakta fayda vardır.

İlgili açıklamalarınız için teşekkür ederim hocam. Bakalım yeniden bi aktivasyon yaparsam sizin deneyimlerinize tekrar başvuracağım inşAllah. Güle güle kullanın :)
 
Geri
Üst