2. Vites Devir Göstergesi 4000 devirde 1-2 saniye bekleme ?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan PauLord61
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

PauLord61

Mehmet İNCE,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 Ocak 2015
Mesajlar
2,633
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
38
Öncelikle tüm RFC dostlarıma selamlar. Dikkatimi bir şey çekti dostlarımla paylaşmak istedim. Araç 1.6 16v 110hp Clio3 Dynamique Otomatik. Şimdi olay şu gazı sonuna kadar kökledik gidiyoruz araç hızlanıyor hızlanmada bi sıkıntı yok fakat dikkatimi çeken araç hem (D) konumunda hemde Triptonik kullanımda 2. vitesde iken gaz pedalına sonuna kadar basılı olmasına rağmen 4000 devirde 1-2 saniye sabit kalıyor.
Şimdi benim aklımda bi kaç soru var Otomatik BVA larda 2. viteste ara bir geçiş aralığımı var yoksa motor 2. vites 4000 devirde iken bu kadar gazı yemiyomu yada bilmediğim başka bir durum mu var ;)
Bilgisi ve bu konuda deneyimi olan dostlarım tecrübelerini paylaşırsa çok memnun olurum :eyv
Olayı anlatmak için kısa bir video hazırladım .:salca
 
BVA kullanıcılarının yorumlarını biraz araştırdım da 2. vites için ara bir geçiş olduğunu söylüyorlar ama benim gibi 4000 devirde mi oluyor onu söylemiyorlar :sinirli
 
Mehmet aracının orda 1-2 saniye kalması şanzımandan kaynaklı bundan ötürü sistem çalışırken sende körüklediğin için otomatik şanzımanlardaki özellikle senin kasa ve eskilerinde tepkime süreleri biraz daha yavaştı. Teknolojisi akıllı şanzımanlarda sürücünün reaksiyonlarına seri karşılamamasından kaynaklı bir üst vitese geçmek için yazılım tepki alıyor ve bu işlemler milisaniyelerde gerçekleşirken senin performans olarak da 4 bin e getirmek onda saniyelik hataya sebep olduğunu düşünüyorum.
 
Mehmet aracının orda 1-2 saniye kalması şanzımandan kaynaklı bundan ötürü sistem çalışırken sende körüklediğin için otomatik şanzımanlardaki özellikle senin kasa ve eskilerinde tepkime süreleri biraz daha yavaştı. Teknolojisi akıllı şanzımanlarda sürücünün reaksiyonlarına seri karşılamamasından kaynaklı bir üst vitese geçmek için yazılım tepki alıyor ve bu işlemler milisaniyelerde gerçekleşirken senin performans olarak da 4 bin e getirmek onda saniyelik hataya sebep olduğunu düşünüyorum.

Buldum yazdığın yeri.:)
 
Mehmet aracının orda 1-2 saniye kalması şanzımandan kaynaklı bundan ötürü sistem çalışırken sende körüklediğin için otomatik şanzımanlardaki özellikle senin kasa ve eskilerinde tepkime süreleri biraz daha yavaştı. Teknolojisi akıllı şanzımanlarda sürücünün reaksiyonlarına seri karşılamamasından kaynaklı bir üst vitese geçmek için yazılım tepki alıyor ve bu işlemler milisaniyelerde gerçekleşirken senin performans olarak da 4 bin e getirmek onda saniyelik hataya sebep olduğunu düşünüyorum.
Eyvlh Murat abi sıkıntı yok o zaman aynen devam :salca
 
Eyvlh Murat abi sıkıntı yok o zaman aynen devam :salca

İçini ferah tut çünkü sıkıntı olsa 4 bin den aşağıya iniyorsa asıl sıkıntı çünkü tork ölmüş demek olur ki bu turbondan başlayarak allah nazardan sakınsın bir çok yere saymak istemiyorum sen aracına iyi bakan ve temiz kullanan birisin ki bu durumu bile es geçmemişsin :eyv Allah nazardan sakınsın clio muzu
 

İçini ferah tut çünkü sıkıntı olsa 4 bin den aşağıya iniyorsa asıl sıkıntı çünkü tork ölmüş demek olur ki bu turbondan başlayarak allah nazardan sakınsın bir çok yere saymak istemiyorum sen aracına iyi bakan ve temiz kullanan birisin ki bu durumu bile es geçmemişsin :eyv Allah nazardan sakınsın clio muzu
Eyvlh abi. Abi bu arada benim motor k4m turbo yok bende . İçimi ferahlattın abi çok sağolasın :eyv
 
Geri
Üst