13' yerine 14 takınca lastiklerle beraber

175 yada 185 taban genişliğidir 60 yada 65 olan yanak yuksekliğidir

jantı 1 inc buyuttugunuzde yanagı 5 küçültürsünüz ters orantılır tabanı 10 genişlettiğinizde yanagı 5 küçültürsünüz hesap böyledir jant 13 den 14 e cıktığında 175.70.13 olan lastik 175.65.14 olur tabanı 185 yaptıgınızda yanak 5 küçülür 185.60.14 olur en kullanıslı ebatı secmiş olursunuz
Eyvallah sağolasın kardeşim ağzına sağlık
 
Yay işi sana kalmış bişi eğer aracı basmak istiyorsan spor yay takabilirsin.
Su alma konusunu şimdi baştan aşağı okudum aklıma gelen heryer kontrol edilmiş aklıma da malesef başka bişi gelmiyor.
Eyvallah sağolasın kardeşim ağzına sağlık
 
175 yada 185 taban genişliğidir 60 yada 65 olan yanak yuksekliğidir

jantı 1 inc buyuttugunuzde yanagı 5 küçültürsünüz ters orantılır tabanı 10 genişlettiğinizde yanagı 5 küçültürsünüz hesap böyledir jant 13 den 14 e cıktığında 175.70.13 olan lastik 175.65.14 olur tabanı 185 yaptıgınızda yanak 5 küçülür 185.60.14 olur en kullanıslı ebatı secmiş olursunuz

Evet katılıyorum jant ile yanak ters orantılı da tabanla yanak neden ters orantı onu anlamadım...
 
Evet katılıyorum jant ile yanak ters orantılı da tabanla yanak neden ters orantı onu anlamadım...

Bense anlamadim fakat oyle oluyor genelde bi mesela 45 yanak 195 taban bi lastigin yuksekligi ile 225.45 lastigin yanak yukaekligi arasinda daglar kadar fark var
 
dediğiniz gibi 185 60 14 en iyi değişim oluyor lastik ölçümlerinde çıkan sonuç da onu gösteriyor jant ve lastik maliyeti 1100 tl yi buluyor markaya göre petlas lastik seçince
 
Ben 185/60/14 diyorum çünkü;
-Orjinalle aynı boyutta
-Daha genis taban olduğu için yol tutuşu daha iyi olacak
-Fren mesafesi daha iyi olacak
-Viraj kabiliyeti çok daha iyi olacak
-Performans ve yakıtta çok bişi değişmeyecek
-Orjinaline göre büyük ya da küçük olmadığı için görüntüde sorun olmayacak,geniş taban olacağı için daha hoş gözükecek
-Geniş tabanından dolayı direksiyon birazcık sertleşecek ve daha iyi hakimiyet olacak.

Aynen katılıyorum...
 
merhaba Arkadaşlar ön sol lastik haftada bir havası iniyordu lastikçiye gittim yanaktan kaçırıyor dedi sabunladı bekledi sonra bıcakla kazıdı fırçaladı lastik tıpa var değişti sibopu değişti taktı 15 tl aldı şimdi inmedi havası ama lastik havalarını önleri 32 arkaları 33 yaptı arabada yolları daha çok hissetmeye başladım sanki normal mı yoksa fazlamı oldu ben ön ve arkalar 30 yapıyoedum direksiyonda sertmi oluyor hava fazla olunca
havanın fazla olması araçta ne gibi değişikler yapar havanın az olması durumunda ne olur kış ve yaz farklı mı olmalı frenlerde az tutuyor gibi geldi hava fazla olunca bu benim hissettiğim tabi normalı nedir nasıl olmalı istanbulda bu günlerde
 
Lastik havası
Önler 28
Arkalar 30 olmalı
 
Lastik havası
Önler 28
Arkalar 30 olmalı

kesin değilmi bu alçak falan olmaz yani frende falan sıkıntı olurmu yüksek olunca sıkıntı ne düşük olunca ne sıkıntı olur bunları söyleyebilirmisin ona göre değiştireyim yüksüz olursa ön 28 arka 30 dur diyosun uzun yolda falan yazın kışın duruma göre nasıl olmalı böyle bir bilgi paylaşımı yaparmısın bizim arabalara göre
 

Benzer Konular

Geri
Üst