1.6 Megane 2 'siyle daha az yakan varsa buyursun kapışalım [emoji2]

5ded85188a216259a2599ce73ef33871.webp adana pozantı kırk geçit denilen yol da çekildi. Araba yüklü 4 kişi klima açık. Yanlız yol dümdüz diyebilirim.hız 90 km. Araç 1.6 k4m motor 190000 km de.standart buji (tırnak aralığı 0.6 mm yapılmış) motor yağı 10 40 shell .tüm filtreler yeni. Eskiden 120 km den sonra motor bağırıyordu . Buji ayarı ve yağ değişiminden sonra yakıt, çekiş ve yüksek hızdaki ses te ciddi farklılıklar oldu. Özellikle yüksek km li k4m motoru olan arkadaşlara Tavsiye ederim.
 
genelde çoğu konunuzda aracınızın performansını kötü bulduğunuz için yakınırdınız , işi buji ve yağ ile çözmenize sevindim fakat bu arabanın ciğerini okurum , bence düz yolda bu değeri yakalamak imkansız . Ben düz yolda sabrettiğim halde sabit 90 ile 5 litrenin altına düşemedim hiç . Yinede tebrikler :bravo
 
Bende merak ediyorum, öğrenirseniz bizede söyleyin. Ön hazırlığı yapılmış sonuçta , kullanılmaya hazır yani

MX4 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Bu zımbırtı araçta ' telefon ön hazırlığı' özelliğinin olduğunu gösteriyor(bu özellik techno paket ile alınıyormuş). Bu özellik varsa araçta bluetooth ile telefon görüşmesi yapabilmenizi sağlıyor fakat önce gerekli parçaları serviste taktırmanız gerekiyormuş(bluetooth modülü ve mikrofon gibi parçalar olsa gerek).
 
genelde çoğu konunuzda aracınızın performansını kötü bulduğunuz için yakınırdınız , işi buji ve yağ ile çözmenize sevindim fakat bu arabanın ciğerini okurum , bence düz yolda bu değeri yakalamak imkansız . Ben düz yolda sabrettiğim halde sabit 90 ile 5 litrenin altına düşemedim hiç . Yinede tebrikler :bravo

Demekki çözüm buymuş. Buldum paylaşıyorum herkez faydalansın. K4m motoru olup 120 den sonra bagırıyor demeyen yok gibi. Sebep: 1 --ince kalan yağ. (Motor 150 000 i geçtiyse lpg de varsa 10 40 ) ben shell yağ kullanıyorum memnunum... piyasada çok kaliteli birsürü yağ var ama fiyat ve sahte olayına karşı gidip shell den alıp ücretsiz değiştirdim. sebep 2:--- buji tırnak aralığı benzine göre dizayn edilmiş motorda lpg kullanmak. Ozaman Lpg ye yanma odasının tam uyumu için en ucuz basit yol tırnagı daraltmak. (Çekiş farkını ve yakıt azalmasını hemen görürsün) araç kalkışlarda pate çekmeye başladı ...çekiş sorunu için yazdım çizdim bu foruma ama çözüm bukadar basitmiş meger....sebep 3 -- performans arttırmak için katalizör boşaltmak. Evet performans 3 5 bg artar amaaa yakıt artar araç eşek gibi bağırır. . Diger sebepler zaten bariz sebeplerdir ve sanayide ustalar anında anlarlar . Ama yukardaki durumları anlamak çok zordur... herkeze keyifli sürüşler
 
Kendi kendine gelin güvey olmuşsun da senden açıklama isteyen olmadı ki ne bu hararet ,kendi bilgilerini kendine sakla. Yazdıklarınla anca kendini avutuyorsun yazdıkların baştan sona mantıksız geldi bana. Bak iyi dinle Sonuçta 2005 model c segmenti bir araca biniyorsun , gelmiş 120'den sonra bağırdığından yakınıyorsun . Sen hiç araçlarımızın muadili japon arabalarına bindin mi? Yol sesinden motor sesini duyamazsın. Sesin ince yağ ile falan bir bağlantısı yok yani, araç 5 vitesse bu sınıfın arabası bağırır bu 1.si .
Buji tırnak aralığı kısaltmak bir umutla yapılan boş işler. Firmalar artık araçları piyasaya fabrika çıkışı lpg'li sürüyor senin teori suya düştü ? Yanma odasının lpg'ye tam uyumu nedir , ilk defa duyorum? Lpg 'nin benzine göre tutuşma ısısından bahsetsen anlarımda bilmeden bilmişlik taslaman hoş değil , öyle performans yakıt düşüşü felan ütopya olmuş. Ha şu olabilir silindirin içi lpg yüzünden benzine göre daha fazla ısınacağından benzin bujisi daha çabuk deforme olabilir .Onun dışında buji aralığı kısaltmak farkedilir derecede performans artışı veya yakıt düşüşü olarak kendini göstermez bu 2.
Öyle katalizör işlemleriyle de 3-5 beygir alınmaz buda 3.

Bizim araçlarımızda düz yolda 100km'de 3 küsür litre yapacak potansiyel yok , ş.dışı fabrika verisi 5.5 -5.6 olsun olsun 5 olsun
 
Son düzenleme:
:Dhehe:goz
 
Kendi kendine gelin güvey olmuşsun da senden açıklama isteyen olmadı ki ne bu hararet ,kendi bilgilerini kendine sakla. Yazdıklarınla anca kendini avutuyorsun yazdıkların baştan sona mantıksız geldi bana. Bak iyi dinle Sonuçta 2005 model c segmenti bir araca biniyorsun , gelmiş 120'den sonra bağırdığından yakınıyorsun . Sen hiç araçlarımızın muadili japon arabalarına bindin mi? Yol sesinden motor sesini duyamazsın. Sesin ince yağ ile falan bir bağlantısı yok yani, araç 5 vitesse bu sınıfın arabası bağırır bu 1.si .
Buji tırnak aralığı kısaltmak bir umutla yapılan boş işler. Firmalar artık araçları piyasaya fabrika çıkışı lpg'li sürüyor senin teori suya düştü ? Yanma odasının lpg'ye tam uyumu nedir , ilk defa duyorum? Lpg 'nin benzine göre tutuşma ısısından bahsetsen anlarımda bilmeden bilmişlik taslaman hoş değil , öyle performans yakıt düşüşü felan ütopya olmuş. Ha şu olabilir silindirin içi lpg yüzünden benzine göre daha fazla ısınacağından benzin bujisi daha çabuk deforme olabilir .Onun dışında buji aralığı kısaltmak farkedilir derecede performans artışı veya yakıt düşüşü olarak kendini göstermez bu 2.
Öyle katalizör işlemleriyle de 3-5 beygir alınmaz buda 3.

Bizim araçlarımızda düz yolda 100km'de 3 küsür litre yapacak potansiyel yok , ş.dışı fabrika verisi 5.5 -5.6 olsun olsun 5 olsun


MX4 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Arkadaşım senin derdin ne ? Hakaret ederek aklınca beni karalamışsın . Olanı yazıyorum yok ters geldi diyorsun . Böyle yaptım sonuç bu diyorum .kendini avutuyorsun diyorsun. Bu aracın kaç model kaç vites oldugunu buraya giren herkez biliyor merak etme. Cevapların bence saçma olsada saygı duyup yanıt vermeyecegim. Ben böyle yaptım bende sonuç bu...diyecek sözüm yok. Zaten sana Senin araba bir numara , sende ne desen haklısın . Aksini savunanlar da yanlış ..demedikçe rahat durmayacagın besbelli...forumdan soğudum resmen . Bu nasıl bir üslup nasıl bir insanlık . Yazdıklarını oku karşında asker ardadaşın yok. Önce Saygılı olalım , karşındakini sevmek zorunda değilsin ama her ortamda saygılı olacaksın. sonra fikirlerimizi paylaşırız . Sokaktaki Özel hayatında ki konuşmanı buraya taşımak zorunda değilsin.foruma yazdıklarını insanlar hakaret dolu sokak ağzı yazıları okumak için değil bir sorununa çözüm bulabilmek için okuyor ,bunu unutma . Ayrıca Bu şekilde yazmakla tüm forum okurlarınada saygısızlık ediyorsun. Daha öncede seni uyarmıştım bu uslup hakkında . Yok adana sıcak yoldan geldim kusura bakma deyip alel acele silmiştin mesajlarınını. belli ki içinde bişeyler kalmış .burda kusmuşsun . Rahatladıysan forum da senin gibi içi nefret dolu birinden en azından bir süre rahatsız olmayacak ne güzel . Ancak ben senin gibi türlerin bulunduğu ortamlarda bulunmamaya özen gösteriyorum . Size Hoşça kalın demiyorum. Rahatsızlık vermeden ,mümkünse kalmayın diyorum.
 
Sen önce sözlerine dikkat et. Duymak istiyorsan ben sana saygı göstermiyorum ek olarak saygısızlıkta yapmıyorum. Senden birşey öğrenecekte değilim ayrıca senin bana bu şekilde ithamlarda bulunman haddine değil haddini aşma. Sen daha fazla rezil olmayasın diye yazdıklarına karşı yazdığım yorumumu silmiştim sen uzatmış oldun, senin ilk yorumuna ben gayet nayif bir şekilde herzaman olduğu gibi Cevabımı yazdım . Sen tepkili bir şekilde cevap yazma zorunluluğu hissettin. Verdiğin tepkinin karşılığınıda hakettiğin şekildede gayet açıklayıcı bir dille aldın. Benim üslubum bu şekilde tepki gösterirsen tepki alırsın.

Baksana önceki yazdığım mesajımdan bahsediyorsun, belliki unutamamışsın, biraz düşünebilme gayreti gösterseydin sana saygı gösterdiğim için mesajımı sildiğimi anlardın. Senin beni uyarman ne haddine hadsiz .

KISACA YAZDIKLARİN GERÇEKTEN UTANÇ VERİCİ OLMALI. Daha fazla senin seviyene inmek istemiyorum. Benim hakkımda bulunduğun ithamlara burdan cevap vermek bana yakışmaz .Şuan gerçekten çok gülünç duruma düştün.

MX4 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Geri
Üst