Kendi kendine gelin güvey olmuşsun da senden açıklama isteyen olmadı ki ne bu hararet ,kendi bilgilerini kendine sakla. Yazdıklarınla anca kendini avutuyorsun yazdıkların baştan sona mantıksız geldi bana. Bak iyi dinle Sonuçta 2005 model c segmenti bir araca biniyorsun , gelmiş 120'den sonra bağırdığından yakınıyorsun . Sen hiç araçlarımızın muadili japon arabalarına bindin mi? Yol sesinden motor sesini duyamazsın. Sesin ince yağ ile falan bir bağlantısı yok yani, araç 5 vitesse bu sınıfın arabası bağırır bu 1.si .
Buji tırnak aralığı kısaltmak bir umutla yapılan boş işler. Firmalar artık araçları piyasaya fabrika çıkışı lpg'li sürüyor senin teori suya düştü ? Yanma odasının lpg'ye tam uyumu nedir , ilk defa duyorum? Lpg 'nin benzine göre tutuşma ısısından bahsetsen anlarımda bilmeden bilmişlik taslaman hoş değil , öyle performans yakıt düşüşü felan ütopya olmuş. Ha şu olabilir silindirin içi lpg yüzünden benzine göre daha fazla ısınacağından benzin bujisi daha çabuk deforme olabilir .Onun dışında buji aralığı kısaltmak farkedilir derecede performans artışı veya yakıt düşüşü olarak kendini göstermez bu 2.
Öyle katalizör işlemleriyle de 3-5 beygir alınmaz buda 3.
Bizim araçlarımızda düz yolda 100km'de 3 küsür litre yapacak potansiyel yok , ş.dışı fabrika verisi 5.5 -5.6 olsun olsun 5 olsun
MX4 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi