- Katılım
- 17 Eki 2014
- Mesajlar
- 1,142
- Tepkime puanı
- 1
- Puanları
- 0
- Yaş
- 47
arkadaşlar buradaki sıkıntı teknik anlamda normal boyalarda tek kat boya tek kat vernik olması, boya ustaların bu katların kaç mikron kalınlığında olduğunu bilmesi ve ona göre bir uygulama yapabilmesi fakat bu özel renklerde mesela kırmızıda bunu yapamamasıdır.
kırmızıda 2 kat vernik var ve birinci kat kaç mikron,ikinci kat kaç mikron boyacınız asla bilemeyecektir elindeki alet sadece toplam mikron kalınlığı konusunda bilgilendirme yapabilmektedir, boyacınızın tek yapabileceği şey ral kodundan ana taban boyayı sıkıp üzerine vernik sıkıp allaha dua ederek çok farklı durmamasını ummaktır.
genelde yurtdışında bu tip boyayı alanlara satışçılar bu durumu izah etmek zorundadırlar ve ediyorlarda fakat ülkemizde maalesef bu bilgilendirme yapılmıyor.
buyrun size az önce yukarıdada bahsettiğim gibi bir arkadaş böyle bir durum ile karşı karşıya gelmiş arcını boyatmış ve bakınız renaultun cevabı ne olmuş
http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/2575428/renault-boya-sorunu
buda sitemizden bir arkadaşımızın başına gelenler
http://www.renaultfanclub.com/yeni-...kirmizi-yetkili-servis-renk-tutturamiyor.html
Renault servislerin kimisi çok uzman otomobil doktoru dediğimiz uzmanlarda barındırabiliyor bazen hatta çoğunluıkla yeni yetme işini çokta iyi bilmeyen gençlerde.
şimdi sorun şuki honda gibi markalar sorunlarına hakim ve o sorunlara bırakın teknisyeni sizin bile çözebileceğiniz hatta ve hatta maymunun bile anlayacağı detaylı çözüm ve adımlarını gösterecek bildirgeler paylaşıyor.
maalesef aynısı renaultda geçerli değil, alın size direksiyon kutusu arızası, rüzgar sesi sorunu, viraj denge çubuğu sorunu, bagaj kapağı sesi, bu sorunlardan çoğuna Renault cevab verdi iyileştirilmiş parça yolladı eee sonuç? hüsran eee peki durumda o teknisyenin yapabileceği nedirki?
adam napsın arkadaşlar Renault soruna çözüm olarak ne bulmuş ise adamda onu uyguluyor, ve sonuç olarak bu gibi teknik sorunlara bile çözüm bulunamamışken bence renk sorununa çözüm bulmamız tamamen şans işi derim ben, alacaklar bunu bilerek alsınlar bunu bilerek düzgünce sürsünler araçları park etsinlerki sonra canları yanmasın derim ben.
kırmızıda 2 kat vernik var ve birinci kat kaç mikron,ikinci kat kaç mikron boyacınız asla bilemeyecektir elindeki alet sadece toplam mikron kalınlığı konusunda bilgilendirme yapabilmektedir, boyacınızın tek yapabileceği şey ral kodundan ana taban boyayı sıkıp üzerine vernik sıkıp allaha dua ederek çok farklı durmamasını ummaktır.
genelde yurtdışında bu tip boyayı alanlara satışçılar bu durumu izah etmek zorundadırlar ve ediyorlarda fakat ülkemizde maalesef bu bilgilendirme yapılmıyor.
buyrun size az önce yukarıdada bahsettiğim gibi bir arkadaş böyle bir durum ile karşı karşıya gelmiş arcını boyatmış ve bakınız renaultun cevabı ne olmuş
http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/2575428/renault-boya-sorunu
buda sitemizden bir arkadaşımızın başına gelenler
http://www.renaultfanclub.com/yeni-...kirmizi-yetkili-servis-renk-tutturamiyor.html
Renault servislerin kimisi çok uzman otomobil doktoru dediğimiz uzmanlarda barındırabiliyor bazen hatta çoğunluıkla yeni yetme işini çokta iyi bilmeyen gençlerde.
şimdi sorun şuki honda gibi markalar sorunlarına hakim ve o sorunlara bırakın teknisyeni sizin bile çözebileceğiniz hatta ve hatta maymunun bile anlayacağı detaylı çözüm ve adımlarını gösterecek bildirgeler paylaşıyor.
maalesef aynısı renaultda geçerli değil, alın size direksiyon kutusu arızası, rüzgar sesi sorunu, viraj denge çubuğu sorunu, bagaj kapağı sesi, bu sorunlardan çoğuna Renault cevab verdi iyileştirilmiş parça yolladı eee sonuç? hüsran eee peki durumda o teknisyenin yapabileceği nedirki?
adam napsın arkadaşlar Renault soruna çözüm olarak ne bulmuş ise adamda onu uyguluyor, ve sonuç olarak bu gibi teknik sorunlara bile çözüm bulunamamışken bence renk sorununa çözüm bulmamız tamamen şans işi derim ben, alacaklar bunu bilerek alsınlar bunu bilerek düzgünce sürsünler araçları park etsinlerki sonra canları yanmasın derim ben.