- Katılım
- 30 Nis 2013
- Mesajlar
- 612
- Tepkime puanı
- 17
- Puanları
- 0
- Yaş
- 36
titreme derken sanırım farklı şeyleri anlıyoruz aracın zaten devir göstergesi devir kesiciye kadar dayanıyor e haliylle motorda kıyamet kopuyor ama rot balans ayarı bozukluğundan kaynaklanan veya otomobilin mekanik sisteminden kaynaklı titreme olmadı zaten rüzgar sesi motor sesi ortalık kıyamet oldu... o süratte bile direksiyon tepkileri süspansiyon tepkileri ve fren dozlaması bu segment bir otomobil için bence fena değildi negatif olarak yan rüzgardan etkilenmesini gösterebilirim ki illa 190 km/h a gerek yok 130dan sonra başlıyor... 1 kere yaptım bu hızı onun haricinde 150km/h nin üstüne çıkmam kolay kolay. Bazı arkadaşlar/abiler o hizlara ulaşmadığını yazmışlar şöyle yorumlayabilirim 2 seçenek var ben bu hızı arabam 10.000km yi geçtikten sonra yapabildim yani motorun açılması lazım birde az yaksın diye başlarda (eski sistem düşünen biriyim 3000km ye kadar 3500d/dk yi geçmeden sürdüm) gazlanmayan motorlar haliyle sağır olabiliyor o yüzden rodaj dönemi sonrası kontrollü şekilde motor zorlanarak sağlıklı adapte olması sağlanırsa bu süratlere çıkılabilir. Kesinlikle önermiyorum sadece sınırını görme amaçlı bir denemeydi o hızlarda Allah korusun kaza olsa parçamı toplarlardı bulurlarsa... Hız meraklısı kişilere laguna lattitude birde rs versiyonları öneririm