Dostum ben tüketici mahkemesi yolunu hiç düşünmedim, sebepleri ise;
zaten sıkıntı tesisat ve sensör de idi bunu biliyordum, önceki mesajımda da yazdığım gibi bu süreç içerisinde aracı diğer üç yetkili servise de gösterdim diğer iki servis mais ten daha doğru teşhis koymuştu zaten. Ben de her kullanıcı gibi yanlış düşünmüşüm mais i fazla önemsemişim, keşke diğer servislerden birinde yaptırsaydım. Arıza tesisat ve sensör de olunca en kötü biraz zaman geçtikten sonra yaptırırım diye düşündüm.
Tüketici mahkemesine gittiğinizde yaşayacağınız süreci iyi araştırın,(bu konuda net bilgim yok süreç nasıl işliyor) mahkeme sonuçlanana kadar uzun bir süre araçsız kalabilirsiniz, ben bunu göze alamadım çünkü aracı her gün kullanıyorum. Bu demek değil ki hakkınızı aramayın, tabi ki arayacaksınız, ilk başta süre olarak şartlar oluştuğunda (20 gün dolduğunda) tanıdığınız bir avukat varsa onun vasıtasıyla veya direk şahıs olarak noterden ihtar çekin bence. Değişim süreci çok uzun olmayacaksa değişim isteyin, yeni arabanın böyle arıza verip orasının burasının değişimesi can sıkıcı tabiki.
Benim olayımda ben ikaz uyarı sisteminin çalışmadığını kanıtlayacak belge, kanıt koyamadım, birlikte bilgisayardan baktık aracın kendi arıza kayıtlarında da çalışmadığına dair veya hataya dair herhangi bir kayıt bulunamadı.(iki değişik serviste direk bunlara baktırdım). Bir de mais genel müdürlük ile bir görüşün, ama tekrar söylüyorum hakkınızı sonuna kadar arayın, bu konuda da ısrarcı olun.