0.9 Turbo stop&start son devir

ebagis2377

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
20 Ara 2014
Mesajlar
91
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Değerli forum üyeleri aracım 1200 km oldu rodaj bitti dedim şöyle bi otobana çıkıp antrenmanlara başlayayım dedim. Güzel bi kalkışla devir saatini yükseltiyordum ki tak 6000 devirde kesti 7000 e çıkarmadı. Motordan da çok anlamam. Neyse 2. viteste denedim tak 6 da kesti, 3 ü denedim gene 6 da kesti. Araba resmen izin vermiyor 7000 e. 7000 i görmemesi 6000 de kesmesi normal mi?
 
Her arac oyledir , belirli bi devirde keser buna devir kesici diyoruz ,
 
Aracın 6000 devirde keser ve özellikle senin aracın kesmesi daha iyi çünkü 0,9 motor demişsin !! bence maksimum 4500 devir çevirsen daha sağlıklı olur motorun ve aracın için :eyv
 
Bu durum normal yani? Teşekkür ederim


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
6000 devir gayet normal kardeşim. 0.9 motorlada o devirleri pek zorlama derim.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Aracının motoru atmosferik değil, turbo destekli olduğundan fazla devir çevirmesine gerek duyulmuyor ve fazlası motoruna zarar verecektir, 6000 devirden sonrasını unutmalısın...
 
O zaman elektronik olarak sınırlanmış mıdır? Bi de ayda yılda bi performanslı kullanmanın (vites geçişlerini son devirde yaparak) zararı ya da faydası var mıdır?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
hocam ciğeri fazla zorlamamak gerek ., atmosferik araç gibi arkadaşın dediği gibi redline yapmana gerek yokki , max torku yakaladıktan sonra vitesi yükselt daha verimli kullanırsın , max torque devrinden sonra araç güç kaybı yaşamaya başlıyor . atmosferik motorda 4500-5000 devirde max torku verirken senin aracın 2500 devirde veriyor
 
Usta ateşle oynama turbo şarjlı ünitede 6000 devir/dk fazla bile .


Elastic Heart
 
Usta ateşle oynama turbo şarjlı ünitede 6000 devir/dk fazla bile .


Elastic Heart

Zaten ünite fındık kadar 3 piston 898cc 55-60 hp güç verecekken belki o kadar bile değil turbo şarjı ile 90hplere çıkarılmış çok yormamak gerek
 
Geri
Üst