0,9 tce aracıma lpg montajı yapıldı ( 07.08.2014 )

Yakında titreme silkeleme sabah çalışmama geç çalışma buji bobin arızaları , gaz ayarı vs derken sorunlar başlayıncada yeni konular açarsın..
 
Yakında titreme silkeleme sabah çalışmama geç çalışma buji bobin arızaları , gaz ayarı vs derken sorunlar başlayıncada yeni konular açarsın..

ucuz etin yahnisi nasıl oluyorsa bu da öyle olabilecek şeyleri kabullenerek yaptım zaten olursa da tamir ederiz no problem aracıda en fazla 4 sene kullanırım ben taksitleri bitsin değiştircem kardeş
 
Öncelikle hayırlı olsun.Bişey soracağım; turbolu araca düz sıralı sistem nasıl takıldı? Çünkü turbolularda düz sıralı sistem büyük sorunlar çıkartıyor.Örneğin benzin pompası yanması.Silindir için enjektörlerin arızalanması.Sonunda araç ilk çalıştırmada benzinde çalıştığı için ve bu parçalar bozulduğu için araç çalışmamaya başlıyor.
 
takılan kit turbolu araçlara göre tasarlanmış atiker obd gold kit bu. turbo da start&stop ta sorunsuz çalışmakta...
 
Güzel çalışma olmuş simit tank tercih etseniz süper olurdu
 
İnce stepneletden alarak çözüm üretebilirdiniz.
 
takılan kit turbolu araçlara göre tasarlanmış atiker obd gold kit bu. turbo da start&stop ta sorunsuz çalışmakta...

Tmm doğrudur ama anladığım kadarıyla sadece kitin beyni upgrade edilmiş.Takılan enjektörler eski sıralı sistem tip bu sebeple sizin aracınzın orjinal benzin enjektörleri yanma odasında içinden benzin geçmiyor halde lpg ile çalışan yanma odalarında ortalama 150 derece daha yüksek ısıya maruz kalacağı gibi içinden benzin de geçmediği için soğutma sistemi görevi gören benzinden de mahrum kalacağından enjektörlerin bozulacak ve araç benzinde çalışmamaya başlayacaktır.Ya da enjektörleri koruma adına benzin ve lpgyi beraber kullanan bir sistem daha var onu mu kast ediyorsunuz?Sanırım belli devirlerde araç benzin tüketiyor sanırım o sistemden takılmış aracınıza?
 
Tmm doğrudur ama anladığım kadarıyla sadece kitin beyni upgrade edilmiş.Takılan enjektörler eski sıralı sistem tip bu sebeple sizin aracınzın orjinal benzin enjektörleri yanma odasında içinden benzin geçmiyor halde lpg ile çalışan yanma odalarında ortalama 150 derece daha yüksek ısıya maruz kalacağı gibi içinden benzin de geçmediği için soğutma sistemi görevi gören benzinden de mahrum kalacağından enjektörlerin bozulacak ve araç benzinde çalışmamaya başlayacaktır.Ya da enjektörleri koruma adına benzin ve lpgyi beraber kullanan bir sistem daha var onu mu kast ediyorsunuz?Sanırım belli devirlerde araç benzin tüketiyor sanırım o sistemden takılmış aracınıza?

evet bu kit yüksek devir ve ısıda benzinde püskürtüyor... buna ek olarak yağlama kiti de takıldı...
 
Hocam nasıl var mı bir sıkıntı son yakıt değerlerini paylaşabilir misiniz?
 
Geri
Üst