- Katılım
- 22 Ara 2012
- Mesajlar
- 2,700
- Tepkime puanı
- 93
- Puanları
- 0
ileride lpg taktırmayı düşünüyorsanız 1.2 alın derim, yok benzinle devam edilecekse tercihim 0.9 cc olur
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
1.2 de alabilirsiniz 0.9 da ikisi de olabilir arada da 2000 2500 tl gibi bir rakam var ama 0.9 daha güçlü görünüyor tabi ama 1.2 de sizi üzmez. not benim aracım da 1.2 icon
devirli kullandıktan sonra çekmiyor diye bi şey yok bence. ben şahsen öyle bir sorun yaşamadım. ama ara hızlanmaları seri olması açısından 0.9 biraz daha önde görünüyor tabi.yokuşlarda çekmiyor gibisinden şehir efsaneleri konuşuluyor 1,2 ler için siz de böyle bir şey hissettiniz mi ?
güzel bilgiler vermişsiniz. ancak 0.9 joy yok onu da ben söyleyeyim tamamlamıs olayım verdiğiniz bilgiyi 0.9 touch ve icon modellerde var.1.2 hepsinde var zaten.Aşağıdaki linkte sorunun cevabını bizzat kullananlardan öğrenebilirsin
Yeni Clio 4 benzin tüketimi paylaşımı 1.2 16V 75bg ve Turbo 90 bg motorlar
Özet olarak sürüş zevki için 0.9 tce alınabilir ancak çok da ekonomik değil hatta lpg olayına girersen 1.2 daha avantajlı ancak çekiş olarak 0.9 tce avantajlı ayrıca YENİ ÇIKACAK VERGİ KANUNA görede 0.9 tce avantajlı hem CO2 değeri düşük hem hacim değeri .İncelenen almanya da vergi motor hacmi/100x(Dizel için9,5euro benzinli için 2euro) + Co2 için 110gr üzeri her gr için x2 euro 110 altına yok 1.2 motor 127 gr CO2 yani 127-110=17x2 ama 0.9 a yok.
Sürüş keyfi için 0.9 tce tercih edilir.
Ancak aradaki farka 0.9 joy yerine 1.2 touch olacaksa o da düşündürücü.Az kullanıyorsan ben 1.2 ama daha donanımlı olanı seçerdim
Aşağıdaki linkte sorunun cevabını bizzat kullananlardan öğrenebilirsin
Yeni Clio 4 benzin tüketimi paylaşımı 1.2 16V 75bg ve Turbo 90 bg motorlar
Özet olarak sürüş zevki için 0.9 tce alınabilir ancak çok da ekonomik değil hatta lpg olayına girersen 1.2 daha avantajlı ancak çekiş olarak 0.9 tce avantajlı ayrıca YENİ ÇIKACAK VERGİ KANUNA görede 0.9 tce avantajlı hem CO2 değeri düşük hem hacim değeri .İncelenen almanya da vergi motor hacmi/100x(Dizel için9,5euro benzinli için 2euro) + Co2 için 110gr üzeri her gr için x2 euro 110 altına yok 1.2 motor 127 gr CO2 yani 127-110=17x2 ama 0.9 a yok.
Sürüş keyfi için 0.9 tce tercih edilir.
Ancak aradaki farka 0.9 joy yerine 1.2 touch olacaksa o da düşündürücü.Az kullanıyorsan ben 1.2 ama daha donanımlı olanı seçerdim
iki seçenek içinde İCON olacak ama bi türlü karar veremedim...aslında 1,5 75 bg lik dizeli düşünüyordum ama fazla km yapmadığım için boşuna daha fazla para ödeyeceğimi düşündüm (hem araç satın alırken,hem mtv'de,hem bakımlarında) 1,2'yle 0,9 arasında kaldım.. :S
bişey sormak istiyorum bu 0.9 motoru ilk gördüğümde kataloğunda şehir içi yakıt tüketimini 5.5 litre gibi bi değer yazıyordu çok heveslenmiştim az yakıyor diye sonra formda bir kaç arkadaş 7 8 litreyi buluyor dediler. Km ilerledikçe motor açıldıkça değerler düştü mü yoksa 0.9 motor hala 7 8 litre yakıyor mu tecrübeli arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.