Yeni capturum ve sorularim

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Atom
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Atom

Kayıtlı Üye
71-Kırıkkale
Katılım
4 May 2017
Mesajlar
168
Tepkime puanı
0
Puanları
16
Yaş
49
Öncelikle Herkese merhaba. Dün itibariyle 2016 model 1.5 dCi EDC ile aranızdayım birkaç sorum olacak sizlere.
1. bundan önce ben de Clio 4 vardı.aynı motor aynı şanzıman. Ancak bu araç Clio dan daha ağır olmasına rağmen bariz bir şekilde daha hızlı geldi. acaba tork ve beygir güçleri farklı mı araştırdim. ikisinin de 90 beygir olduğu söyleniyor. Bilmedigim ne merak ettim.
2. Bunlarda 24 volt cikisi yok herhalde.
3. Bazen ilk kalkışta bi titreme oluyor. Ama hemen geciyor. Boyoe sorun yaşayıpta serviste halleden varmi.
4. On panjurdaki krom paracayi cizigi den dolayi değiştirmek istiyorum. Uciz bir yer bilen varmi ( benim baktikkarim 300 tl yaziyor.)
5. Torpido cok kirli. cikarip temizlemek istiyorum. Ama nasil yaoacagimi bilmiyorum.
6. Bu captur triger zincirmi kayismi.

Bencebu kadar soru yeterli ilk gunden fazla yormayim sizleri simdiden teşekkürler
 
Capturların ağırlığı daha fazla olduğu için maksimum torklarını daha alt devirlerde veriyor bu yüzden araç daha atak oluyor.
EDC şanzımanlarda kalibrasyon özelliği var bu sayede titremelerin ve gecikmelerin önüne geçilebiliyor bunu servis yazılımla hallediyor.
Motorda triger kayışı var ve 4 yıl veya 80000 kilometrede değişmesi gerekiyor.
Temizlik ve çizik işleri senin maharetine ve şansına kalan işler...
 
Eyvallah hocam cok sağolasın.
 
Capturların ağırlığı daha fazla olduğu için maksimum torklarını daha alt devirlerde veriyor bu yüzden araç daha atak oluyor.
EDC şanzımanlarda kalibrasyon özelliği var bu sayede titremelerin ve gecikmelerin önüne geçilebiliyor bunu servis yazılımla hallediyor.
Motorda triger kayışı var ve 4 yıl veya 80000 kilometrede değişmesi gerekiyor.
Temizlik ve çizik işleri senin maharetine ve şansına kalan işler...


2014 megane 3 1.5 dci edc var 62 binde şuan araç 2014 mayıs çıkışlı ocak ta bakıma soktum servis trigeri 1 sonraki bakımda değişiriz dedi bir sonraki bakım 2019 da olacak sıkıntı olur mu ?
 
Konunun tam ustası net bilgiler paylaşmış.
Aracınız hayırlı olsun kazasız belasız günlerde kullanın inşallah.

Capturların ağırlığı daha fazla olduğu için maksimum torklarını daha alt devirlerde veriyor bu yüzden araç daha atak oluyor.
EDC şanzımanlarda kalibrasyon özelliği var bu sayede titremelerin ve gecikmelerin önüne geçilebiliyor bunu servis yazılımla hallediyor.
Motorda triger kayışı var ve 4 yıl veya 80000 kilometrede değişmesi gerekiyor.
Temizlik ve çizik işleri senin maharetine ve şansına kalan işler...
 
Bende 2013 1.5 dcı captur var geçtiğimiz ekim ayında 82000 km de trigeri değiştirdim,çıkartılan malz. sıfırdan farksızdı, 80000 km değişim için erken bence ama kontrol ettirmekte fayda tabi.
 
Geri
Üst