- Katılım
- 11 Ocak 2015
- Mesajlar
- 5
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 36
2009 benzin lpg li extrem için hangi marka yakıt? Shell full save uygun mu yoksa v.power mı
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Shell ful save yeterli dir hem ekonomik hemde daha fazla km yapabilirsin.
murat abi çoraplar için teşekkür edeyim ilk önce kış sıcak geçiyor
19uma shellden alıyorum ben save mi povermi ikisi arasındaki fark nedir anlatabilirmisin öğreneyim farkını bende sağol
teşekkürler murat abi iki yada üç defa benzin aldım shellden zaten onu da hengisinden aldım pover mı save mi bilmiyorum dahada bitmedi gazlı kullandığım için gazı shellden alıyorum pahalıda olsa deneme amaçlı az mıktarda opet bp ve aytemizden aldım bir fark görmedim sadece opette sıkıntı çıktı oda araçtanmı idi yakıttanmı idi anlamadım ama shellden devam artık
Kullandığın araç Renault 19 ve teknoloji olarak 2010 yılından önceki nesil motorlara bağlı olarak ihtiyacın olan fazla km yapmak. Yeni nesil araçlarda (özellikle performans araçlarında bunlar da 2005 ve üstü modellerde power kullanmalılar) genelde ekonomi olarak kullanım motor serilerine bağlı olarak yakıt firmaları da teknolojilerini bu tarafa doğru kaydırmış bulunmakta amaç şirketlerinin yakıtları ile az yakıtla çok km yapmak istemekleri. Bu neden ile bu iki benzinin farkı katkı madde ve üretim aşamasındaki kalın ve incelikten artı katkısından ayır edilir. Senin aracın da evet Shell power kullanabilirsin ama amacına uygun bir motor ve teknolojin olmadığından aslında sadece fazla para ödemiş olursun genelde pompacılar " abi içindeki katkı motoru temizliyor" da başka bir bilinçsiz konuşmadır. Amaç burda performanslı ve teknolojisi kuvvetli motorların yanma odalarında fazla kalmadan sürekli güce çevirmek istenen olduğundan Shell power eskiden GTL di sanırım bunlarda güzel değerler elde ediliyordu kendi adıma ama şimdi söz konusu aracınızın kullanım amacı belli olduğundan sadece Shell fuel save almanız motor ve üretim amacına doğru yakıt almanız yanma odalarında daha fazla kalıp daha uzun menzil almanızı sağlar son bir nokta da şudur araca alıştırdığınız yakıttan vazgeçmeyin. Bu şekilde aracın motor içindeki yakıt enjectorler bu katkıya alışkanlık göstererek yeni nesil araçlarda özellikle anlık tüketim ve sensörler daha az arıza çıkaracaktır. umarım bu kadar bilgi yeterlidir
teşekkürler murat abi iki yada üç defa benzin aldım shellden zaten onu da hengisinden aldım pover mı save mi bilmiyorum dahada bitmedi gazlı kullandığım için gazı shellden alıyorum pahalıda olsa deneme amaçlı az mıktarda opet bp ve aytemizden aldım bir fark görmedim sadece opette sıkıntı çıktı oda araçtanmı idi yakıttanmı idi anlamadım ama shellden devam artık
gaz da bile katkı maddesi farklıdır araçlarınızın enjectörlerine bir katkı maddesine alıştırmanda fayda var ben yıllardır bu sistem de araç kullanan biriyim şuan şirket aracıma bile aynısını uyguluyorum
yani sabit olarak shell save
ve shell lpg devam diyosun ayni yerden