- Katılım
- 11 Şub 2015
- Mesajlar
- 5
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
Merhaba Arkadaşlar.
Megane 2 2007 model, Mercekli Aracıma yaklaşık 10 gün kadar önce kuzenimden aldığım çıkma xenon farları Taktırdım. Cyclone Marka 8000K lik.
Birinci sorun, Araç Çalışmadığı durumlarda Farları yaktığımda, sol far yanıyor, ama sağ far çoğu zaman ısınmadan ve birkaç deneme yapmadan yanmıyor.
İkinci Sorun,Yürür durumda iken, gaza bastıktan sonra ayağımı gazdan çekerken, yani yavaşlama eğiliminde iken, Aynı far (Sağ taraftaki) titreme yapıyor.
Üçüncü sorun, Ustam sanırım Farların seviyesini tutturamadı, ama emin olamadım. Aşağıya eklediğim fotoğrafta Farlarımın gece çekilmiş görüntüsü var. Sağ farın en ileri ışık düşürdüğü nokta ile, sol Farın en ileri ışık düşürdüğü nokta farklı. Yani 2 farklı ışık hüzmesi oluşuyor. Bu hüzmeler arasında da yarı karanlık bir Alan kalıyor. Belki de, hüzmeler tam üst üste oturmadığı için, tüm ışık vuran alanlardan da alabileceğim maksimum parlaklıktan feragat etmiş oluyorum.
Karşıdan gelen sürücünün gözünü almaması için bu şekilde ayarlanmış olabilir mi ? diye düşünüyorum.
Ancak, yanlış hatırlamıyorsam, önceden sarı ampul kullanırken bile, hüzmeler gene tek kesilme çizgisiyle birleşiyordu, Bu homojen aydınlatılan alanın sol tarafı biraz aşağıya doğru kesikti, böylece ışığın karşıdan gelen sürücünün gözünü alması engelleniyordu.
Sizin fikirlerinizi alabilir miyim ?
Megane 2 2007 model, Mercekli Aracıma yaklaşık 10 gün kadar önce kuzenimden aldığım çıkma xenon farları Taktırdım. Cyclone Marka 8000K lik.
Birinci sorun, Araç Çalışmadığı durumlarda Farları yaktığımda, sol far yanıyor, ama sağ far çoğu zaman ısınmadan ve birkaç deneme yapmadan yanmıyor.
İkinci Sorun,Yürür durumda iken, gaza bastıktan sonra ayağımı gazdan çekerken, yani yavaşlama eğiliminde iken, Aynı far (Sağ taraftaki) titreme yapıyor.
Üçüncü sorun, Ustam sanırım Farların seviyesini tutturamadı, ama emin olamadım. Aşağıya eklediğim fotoğrafta Farlarımın gece çekilmiş görüntüsü var. Sağ farın en ileri ışık düşürdüğü nokta ile, sol Farın en ileri ışık düşürdüğü nokta farklı. Yani 2 farklı ışık hüzmesi oluşuyor. Bu hüzmeler arasında da yarı karanlık bir Alan kalıyor. Belki de, hüzmeler tam üst üste oturmadığı için, tüm ışık vuran alanlardan da alabileceğim maksimum parlaklıktan feragat etmiş oluyorum.
Karşıdan gelen sürücünün gözünü almaması için bu şekilde ayarlanmış olabilir mi ? diye düşünüyorum.
Ancak, yanlış hatırlamıyorsam, önceden sarı ampul kullanırken bile, hüzmeler gene tek kesilme çizgisiyle birleşiyordu, Bu homojen aydınlatılan alanın sol tarafı biraz aşağıya doğru kesikti, böylece ışığın karşıdan gelen sürücünün gözünü alması engelleniyordu.
Sizin fikirlerinizi alabilir miyim ?
Son düzenleme: