- Katılım
- 9 Eki 2010
- Mesajlar
- 781
- Tepkime puanı
- 15
- Puanları
- 2
- Yaş
- 45
1994 yılında açmış oldumuz firmamız yaptığı demo araçları ve yarışma dereceleri ile bu güne bu güne kadar gelmiştir
1998 yılında yaşım daha 16 iken JBL Murtaş Elektronik’e yaptımız demo aracı (21/05/2000) yılında Taksim Hiton’da fuara katıldı ve daha sonra o yıllarda ilk modifiye dergisinde yayınlandı.
2003 yılında sarı Ford’u Focal Audioson markalarıyla düzenledik ve gene duvar ve koltuklar iptaldi. 2004 yılında Taksim Lütfi Kırdar Kongre ve Sergi Sarayında yerini aldı. Önümüzde IASCA vardı. 2.5 ay gibi bir zaman içersinde aracı dB aracı haline geitirdik ve IASCA’ya katıldık. 162.9 dB ile Türkiye şampiyonu ve dünya 9.su olmaya hak kazandık.
Sonra dB aracını söktük. 2006 CNR Fuarına Kicker ürünleriyle hazırladık ve stantta yerini aldı.
2006 Mayıs’ınmda aracımız TR Tuning Dergisi’nde kapakta yer aldı.
Ardından Yücelen Grupla tanıştık, onların demo araclarını hazırladık Tuning Show 2008 fuarı için 8 adet Y-09, 12 woofer 1500 RMS , 3000 peak 12 inç 2 adet x6000, 2 x 3000 watt 2 ohm da bass anfisi kullanıldı ve 12.000 watt RMS güç üretti.
Sonraki proje Ford Escort’du. O sıralar aracın zaten dış modifiyesini yapıyordum. Ardından İç dizayna başladık. Demonun tavanına tam 15 kat izalasyon yaptık. Kapılar ve diğer yerlere 9 kat izalasyon yapıldı. Kutunun yapımı o kadar kolay olmadı yanlar alt üst ve arka duvar 7.2 cm. kalınlığında ve malzeme su kontrası, ön duvar 3.6, kutunun içi tamamen 20 kat kutu macun çekildi ve sonra tesfiye edildi ,sonra astar atarak vernikli boya ile boyandı. O kapalı alanda çalışırken çok zehirlendim, abimin ellerine bayıldığım oldu. Tamamen el emeği alınteri bu olsa gerek.
Sonra bas duvarının ön cam ile mesafesi ayarladım. Ve kutunun yanlarını kapadık arkaya hava kaçmasın diye. Ön torpidoya tamamen fiber ve mid çalışması yaptık. 2 takım mid kullandık o bölgede midler geri kalmasın diye Soundmagus 4 adet x6000 2 Ohm’da, 2x 3000 Watt RMS 4 adet, herbiri 5000 Watt RMS, 10.000 Watt peak güç üreten Woofer var. 10 takım mid, 5 adet c160 mid afnisi, Alpine 9835 cd radyo cd changer, 2 adet 5 band audiocontrol prosesor , 11 adet Optima akü, 200 mt mid kablosu, 120 mt 0 AVG akım kablosu, 40 mt. şase kablosu inanması zor ama gerçek, 9 adet 5 mt profigolt (RCA), 2 adet 1 mt profigolt (RCA), bas kablolarını kalın bulamadımız için 2 AVG akım kablosu kullandık anca kaldırıyor. Bas kutusuna 7000 tane vida kullandık çünku biz normalde 2 adet 38 cm standart bir bas kabinine bile 150 tane vida kullanıyoruz.müşteri aracına daha demo aracının aklıma gelmeyen birsürü işlemleri var elektirik sistemine 15 kg. bakır baralar kullandık ara bağlantı için şarj dinamosu 200 amper araç yürürken çalmasındaki en büyük etken.
Sonra demoyu tek tek topladık ve son haline getirdik. 23-26 nisan tarihlerinde Tuning Show 2009 fuarında herkese dinlettik.
Bu yazıları Soundcarclub ile ve sizinle paylaştığım için çok çok mutluyum. Dediğim gibi ihşallah daha iyi işlere imza atacağız . Erdem abime çok teşekkür ederim bana bu sitede böyle bir yer verdiği için.
Abim Ayhan Yeşilmenderes ve babam İdris Yeşilmenderes’in çok emeği oldu.
Yücelen Team’e ve Faruk Yücelen’e çok çok teşekkür ederim.
Buradan herkese keyifli ve eğlenceli forumlar dilerim.
Yeni resimleri gece ekleyebileceğim...
1998 yılında yaşım daha 16 iken JBL Murtaş Elektronik’e yaptımız demo aracı (21/05/2000) yılında Taksim Hiton’da fuara katıldı ve daha sonra o yıllarda ilk modifiye dergisinde yayınlandı.
2003 yılında sarı Ford’u Focal Audioson markalarıyla düzenledik ve gene duvar ve koltuklar iptaldi. 2004 yılında Taksim Lütfi Kırdar Kongre ve Sergi Sarayında yerini aldı. Önümüzde IASCA vardı. 2.5 ay gibi bir zaman içersinde aracı dB aracı haline geitirdik ve IASCA’ya katıldık. 162.9 dB ile Türkiye şampiyonu ve dünya 9.su olmaya hak kazandık.
Sonra dB aracını söktük. 2006 CNR Fuarına Kicker ürünleriyle hazırladık ve stantta yerini aldı.
2006 Mayıs’ınmda aracımız TR Tuning Dergisi’nde kapakta yer aldı.
Ardından Yücelen Grupla tanıştık, onların demo araclarını hazırladık Tuning Show 2008 fuarı için 8 adet Y-09, 12 woofer 1500 RMS , 3000 peak 12 inç 2 adet x6000, 2 x 3000 watt 2 ohm da bass anfisi kullanıldı ve 12.000 watt RMS güç üretti.
Sonraki proje Ford Escort’du. O sıralar aracın zaten dış modifiyesini yapıyordum. Ardından İç dizayna başladık. Demonun tavanına tam 15 kat izalasyon yaptık. Kapılar ve diğer yerlere 9 kat izalasyon yapıldı. Kutunun yapımı o kadar kolay olmadı yanlar alt üst ve arka duvar 7.2 cm. kalınlığında ve malzeme su kontrası, ön duvar 3.6, kutunun içi tamamen 20 kat kutu macun çekildi ve sonra tesfiye edildi ,sonra astar atarak vernikli boya ile boyandı. O kapalı alanda çalışırken çok zehirlendim, abimin ellerine bayıldığım oldu. Tamamen el emeği alınteri bu olsa gerek.
Sonra bas duvarının ön cam ile mesafesi ayarladım. Ve kutunun yanlarını kapadık arkaya hava kaçmasın diye. Ön torpidoya tamamen fiber ve mid çalışması yaptık. 2 takım mid kullandık o bölgede midler geri kalmasın diye Soundmagus 4 adet x6000 2 Ohm’da, 2x 3000 Watt RMS 4 adet, herbiri 5000 Watt RMS, 10.000 Watt peak güç üreten Woofer var. 10 takım mid, 5 adet c160 mid afnisi, Alpine 9835 cd radyo cd changer, 2 adet 5 band audiocontrol prosesor , 11 adet Optima akü, 200 mt mid kablosu, 120 mt 0 AVG akım kablosu, 40 mt. şase kablosu inanması zor ama gerçek, 9 adet 5 mt profigolt (RCA), 2 adet 1 mt profigolt (RCA), bas kablolarını kalın bulamadımız için 2 AVG akım kablosu kullandık anca kaldırıyor. Bas kutusuna 7000 tane vida kullandık çünku biz normalde 2 adet 38 cm standart bir bas kabinine bile 150 tane vida kullanıyoruz.müşteri aracına daha demo aracının aklıma gelmeyen birsürü işlemleri var elektirik sistemine 15 kg. bakır baralar kullandık ara bağlantı için şarj dinamosu 200 amper araç yürürken çalmasındaki en büyük etken.
Sonra demoyu tek tek topladık ve son haline getirdik. 23-26 nisan tarihlerinde Tuning Show 2009 fuarında herkese dinlettik.
Bu yazıları Soundcarclub ile ve sizinle paylaştığım için çok çok mutluyum. Dediğim gibi ihşallah daha iyi işlere imza atacağız . Erdem abime çok teşekkür ederim bana bu sitede böyle bir yer verdiği için.
Abim Ayhan Yeşilmenderes ve babam İdris Yeşilmenderes’in çok emeği oldu.
Yücelen Team’e ve Faruk Yücelen’e çok çok teşekkür ederim.
Buradan herkese keyifli ve eğlenceli forumlar dilerim.
Yeni resimleri gece ekleyebileceğim...