Triger kayışı !!!!

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan yonyule
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

yonyule

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
24 May 2015
Mesajlar
50
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
38
üstadlar kayın babamda 2005 dizel megane var geçen yıl triger kopmuş ve yenisini taktırmış (toplamda 5000 km yol yapmadı) bugünde yolda giderken tekrar koparmış. usta demişki bunlarda sık sık oluyor bu demiş. bende de 2004 megane var çok korkuttu beni. böyle sık sık kopması mantıklı gelmedi bana nedeni nedir acaba arkadaşlar???? yardımlarınızı bekliyorum eğer böyle bir durumla karşılaşırsak birbirimize yardımcı olalım
 
üstadlar kayın babamda 2005 dizel megane var geçen yıl triger kopmuş ve yenisini taktırmış (toplamda 5000 km yol yapmadı) bugünde yolda giderken tekrar koparmış. usta demişki bunlarda sık sık oluyor bu demiş. bende de 2004 megane var çok korkuttu beni. böyle sık sık kopması mantıklı gelmedi bana nedeni nedir acaba arkadaşlar???? yardımlarınızı bekliyorum eğer böyle bir durumla karşılaşırsak birbirimize yardımcı olalım
Triger kayisini orjinal kullanın yan sanayıde bu tip problem olur
 
üstadlar kayın babamda 2005 dizel megane var geçen yıl triger kopmuş ve yenisini taktırmış (toplamda 5000 km yol yapmadı) bugünde yolda giderken tekrar koparmış. usta demişki bunlarda sık sık oluyor bu demiş. bende de 2004 megane var çok korkuttu beni. böyle sık sık kopması mantıklı gelmedi bana nedeni nedir acaba arkadaşlar???? yardımlarınızı bekliyorum eğer böyle bir durumla karşılaşırsak birbirimize yardımcı olalım


Triger kayışı ne kadar kalitesiz olursa olsun 5000 de kopması normal değil %90 kayışın gerginliğini ayarlayamamışdır.
Eğerki siz 4. vitesle hızla giderken yanlışlıkla 3 e takıp yığdırma yaptıysanız bundan da kopabilir.
Normal şartlarda 60.000 km de yada 4 yıl da değişmesi gerekir bu kmleri geçseniz bile kolay kolay kopacak bir malzeme değil.

Nasıl ustaymış o bunlarda sık oluyor diyormuş :). O zaman Clio, Scenic de falanda kopması lazım hepsi aynı tip motor :)
 
teşekkürler arkadaşlar. pazartesi bakacaklar artık serviste pistonda falan sorun yoktur inşallah. 4 ten 3 e yığma yapmamıştır çünkü çok yıllık bir şoför :D büyük ihtimal gerdirmesini ayarlayamamıştır ve çok yapıyor diye bahane bulmaya çalışmıştır
 
teşekkürler arkadaşlar. pazartesi bakacaklar artık serviste pistonda falan sorun yoktur inşallah. 4 ten 3 e yığma yapmamıştır çünkü çok yıllık bir şoför :D büyük ihtimal gerdirmesini ayarlayamamıştır ve çok yapıyor diye bahane bulmaya çalışmıştır

Kayışın Kopması pistonlara zarar vermez. Triger kayışı sübapları hareket ettirir. Kayış kopunca sübaplar hareketsiz kalır Piston sübaplara çarpar büker yada kırar. Aşağıda bir resim paylaşıyorum. Resimde bakarak dahada iyi anlayacaksın.

triger-kayisi.gif
 
bilgi için teşekkürler peki tahmini ne kadarlık bir masraf çıkar bilginiz varmı?
 
bilgi için teşekkürler peki tahmini ne kadarlık bir masraf çıkar bilginiz varmı?

Sübaplar zarar görmemişse 350 500 arası bir şey tutar sanırım. Triger kayışı ve seti değişecek. yanlız bunla bereber su devirdaim pompasınıda değiştirebilirler biraz daha tutabilir.
 
Yan sanayi triger kayisi surekli sorun yaratir orjinal Renault Mais Triger kayisi setini alip kullanmaniz saglikli olacaktir.

HTC One cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Bunlarda triger kayışı sık kopar demek.... üstelik 5000km de! Neyse:soru. Bunca yıllık şoförüm daha başıma gelmedi de duymadım da böyle şey. Siz ustanızı değişin değerli kardeşim. Başınıza büyük dert açacak sonunda bana kalırsa. Hatta daha iyisi triger değişmesi gibi ağır bakımları paraya kıyıp serviste yaptırın. Filtre yağ değişimine benzemez riski.
 
bilerek mi yapıyorlar yoksa..
onun bi açısı var...belki onu bilrek ayarlamıyorlar..
benimde 300000 bine kadar içi açılmamış araba triger kopardı....
2 kere değiştirttiler..
ikincisinde 20 bin gitti koptu....

300bine kadar giden araba bende niye kopuyo yaww
ve
megae 1 ve 2 lerin yarısı triger koparıyor..
bence cebimizi boşaltıyorlar..
ben kimseye güvenmem bu sektörde ))
 
Geri
Üst