- Katılım
- 23 Nis 2016
- Mesajlar
- 52
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 42
Arkadaşlar Merhaba. 2012 Model 68.000 Km de Clio 4 1.5 DCI 90 Beygir icon aracım var.
Aracın bakımlarını özel serviste yaptıracağım. Bakım esnasında mazot filtresi/yağ filtresi/hava filtresi/polen filtresi ve yağını değiştireceğim.
Asıl önemli olan konu triger kayışı...
Serviste triger kayışı ile birlikte devirdaim pompası değişiminin yapılmasının sağlıklı olacağı söyleniyor. Ama devirdaim pompası sağlam ve herhangi bir ses ya da sorunu yok...
Genel kanı hazır sökülmüşken değiştirmekte fayda var, bir daha iş olması. Ama yaptığım araştırmada 2 triger kayışı değişiminde 1 defa devirdaim pompası değiştirilmesi yönünde.
Bu konudaki deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim. Eğer sorun olmayacaksa sadece triger kayışını değiştirip, açıldığında bir sorunu olmadığı kanısı olursa devirdaim pompasını değiştirmemek yönünde... Çünkü tirger kayışına 190 TL, devirdaim pompasına 250 TL fiyat veriyolar...
Yorumlarınızı ve deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim teşekkür ederim...
Aracın bakımlarını özel serviste yaptıracağım. Bakım esnasında mazot filtresi/yağ filtresi/hava filtresi/polen filtresi ve yağını değiştireceğim.
Asıl önemli olan konu triger kayışı...
Serviste triger kayışı ile birlikte devirdaim pompası değişiminin yapılmasının sağlıklı olacağı söyleniyor. Ama devirdaim pompası sağlam ve herhangi bir ses ya da sorunu yok...
Genel kanı hazır sökülmüşken değiştirmekte fayda var, bir daha iş olması. Ama yaptığım araştırmada 2 triger kayışı değişiminde 1 defa devirdaim pompası değiştirilmesi yönünde.
Bu konudaki deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim. Eğer sorun olmayacaksa sadece triger kayışını değiştirip, açıldığında bir sorunu olmadığı kanısı olursa devirdaim pompasını değiştirmemek yönünde... Çünkü tirger kayışına 190 TL, devirdaim pompasına 250 TL fiyat veriyolar...
Yorumlarınızı ve deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim teşekkür ederim...