Test: Renault Fluence 1.5 dCi

BİJON4x100

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Ara 2013
Mesajlar
7
Tepkime puanı
13
Puanları
0
Bursa’da üretilen Renault Fluence, benzinlisinde 37.900 TL’den başlayan fiyatlarla bayilerdeki yerini aldı. Megane Sedan’ın yerini alan Fluence, selefine göre orta sınıfa yaklaşan boyu, zenginleşen donanımı ve ekonomik motorlarıyla tüketicilerin yeni gözdesi olduğunu ilk aydaki 856 adetlik satış rakamıyla ispatladı.



Otohaber yorumu

Yeni F.K.E lideri Renault Fluence, düşük kullan›m maliyetleri sayesinde tüketici dostu olduğunu kanıtladı. Bu başarıda 1.5 dCi motor kadar standart olarak sunulan 6 ileri manuel şanzımanın da yakıt ekonomisine katkısından dolayı rolü var. Düşük kasko gideri ve bakım gideri F.K.E puanını arttırdı. Selefinden 10 litre daha fazla hacim sunan bir bagaja sahip olan otomobil, 530 litrelik yükleme alanı sağlıyor. Kartlı giriş ve entegre navigasyon gibi donanımlar Fluence'ın çekiciliğini arttırıyor.

Artılar

Bagaj hacmi, ekonomik motor, malzeme kalitesi, geniş iç mekan.

Eksiler

Arka koltuklara iniş-biniş zorluğu, alt devirlerde zayıf çekiş.

Baz donanım

ABS, AFU, sürücü, yolcu ve yan havayastıkları, acil fren durumunda yanan flaşörler, otomatik kilitlenen kapılar, Isofix, Renault Card sistemi, yol bilgisayarı, immobilizer, elektrikli camlar, elektrikli yan aynalar, yan aynalara entegre sinyaller, ön koltuk kol dayama, yükseklik ve derinlik ayarlı direksiyon simidi, soğutmalı torpido gözü, manuel klima, yükseklik ayarlı sürücü koltuğu, katlanabilir arka koltuk sırtlıkları, direksiyondan kumandalı Radyo-CD-MP3 çalar, AUX girişi, sis farları, renkli camlar, refakatçi aydınlatma, 205/65 R15 lastikler.


Yayın tarihi :21 Ocak 2010 Perşembe 02:49

http://www.otohaber.com.tr/TestMerkezi/2010/01/21/test_renault_fluence_1_5_dci
 
110 HP 1.5 DCi EDC Touch versiyonunu uzun yolda test edip onayladık,gerçekten güzel ve konforlu bir araç...
 
baz donanımın özelliklerinde sis farı mı varmış? benim bildiğim baz model en alt model değil mi itiraz edeyim mi servise gidip :D kim yazdıysa birazcık sallamış donanım özelliklerini
 
bir flu kullanıcısı olarak yazanlara katılıyorum. gayette memnunum aracımdan...

alt devirlerde çekiş biraz zayıf ama test edilen yıllarda euro4 dci motor vardı, max tork bandı 2000 devirde başlıyor akılda tutmak lazım. reno vites oranlarını yakıt ekonomisi üstüne dizayn etmiş kutlarım kendilerini. fluence spor araba değil sonuçta
 
Geri
Üst