- Katılım
- 1 Eyl 2014
- Mesajlar
- 25
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 32
burada yazdıklarım ve yazıcaklarım kendi arabam içindir. kendi içimden geçenleri paylaşıyorum.
2000 model 1.6 16v megane coupe mi sattığım için çok rahatladım. beni sağolsun hiç yolda bırakmadı arabayı yeri geldi sabaha kadar izledim yeri geldi afedersiniz eşşek niyetine bindik banamısın demedi. fakat geçen her gün acaba bugün neresi kırılcak neresi kopacak neresi çıkıcak diye düşünceler beni yıpratmaya basladı. güneşten ısıdan ve zamandan dolayı plastik aksam artık özelliğini kaybetmeye baslıyor sanırım. arka stop farlarının sağlam olması halde su alması kronik sanırım artık japon atıcaktım içine. elimde eşyalarım vardı nişanlım bagajı açarken bagaj açma düğmesi fırladı gitti. tavandaki siyah bantlar her yıkamada yerinden çıkıyor en silikonladım sizlerde sahip çıkın çalıyorlar kuzeniminkini çaldılar. kapıdakı kol dayama yeri babam sürerken kırıldı plastikten sanırım aşınmıştı. klima kompressörleri sanırım biraz nazik arızalı oluyor. arka cam motorları arızalı genelde. rolanti yi bi ayarlıyamadım motoru 2 kere aldım arızalı oldu en son manuel aldım oda ısındıkca rolanti yükseliyordu. nişanlımla ilk tanıştığım zamanlar yagmurlu günlerdi tavandan şapır şapır vitese damlayan su bi romantizim katmıştı ne diceğmi bilememiştim antendenmiş. boyasız orjinal araç aldım satarken kolay olsun diye verniği hep soyulmaya basladı oda olabilir, boya olunca boyalı diye fiyat kırılıyo orjınalkende güneş yanığı var diye kırılıyo cıkamadım işin içinden. iç aksamda plastik ufak kırılmaları oldu ızgaralarında. airbag lambalarımı söndüremedim hiç bir şekilde en son sinirimden kadrana vurdum çatlattım, çıkmasına 150 tl dediler dokunmadım. altta sürekli yağ vardı korumanın oralarda şanzumandanmış bu yasta arabada doğal diyolardı ustalar. sıra gelelim ısınma sorunuma. aldığımda aracımın termostatı sökülüymüş bilmiyodum kışın yarısını soğun geçerdim sonra usta termostat taktı çok iyidi hersey derken hararet yarıdayken motordan dumanlar yükseliyodu durdurlar trafikteyken beni hemen açtım su kaynatmışım ama hararet kalkmadı sanırım bundan sökmüşler termostatı. inşallah contayı yakmamışımdır. ve satmamda en büyük olaya gelmek istiyorum lütfen sizde dikkat edin;
yolda orta şeritte peş peşe akrabamla giderken (85-90 km/h) aynasına bakmadan şerit değiştiren arkadaşa çarpmamak için ani fren yaptım reflex olarak biraz sola çevirdim (acemi değilim aniden çevirmedim) araçla spin atmaya başladım lastiklerim 1 aylık kaliteli japon markasıydı. inanın ankarada oturuyorum saat 5 te konya yolunun boş olması Rabbimin işiydi. 2 tur döndüm ve durdum. aracı sağ çektim hemen arkadan akrabam durdu noldu dedi açıklayamadım. dediki dönerken aracın arka tarafı abartmıyorum 15-20 cm daha yükseldi bi yerden kalksaydı sonucum kötü olurdu. kısacası sizde dıkkat edin coupe araç yol tutuşu iyidir diye güvenmeyin. spor yay olanlara sözüm yok.
performansa gelelim. o 110 hp lik dizel araçlar grubu (ford focus - fluence - hyundai era - vb.. ) gercekten cok seri arabalar. ara hızlanmalarda cok fena ele veriyolar. ancak lambalarda yakalarsam onları k4m motor affetmiyor hatta lpg li olduğu halde. aracın devri yükseldikce cıkan sesle beraber heycanda yükseliyor durdurabilene aşk olsun. durmak demişken frenleri kesinlikle vasat cok dikkat edin durmuyor. reno arabası lpg yi seviyor uyum sağlıyor.
aracı bağ bayır asfalt heryerde sürdüm gitmem demiyor motoru gerçekten sağlam yürüyen aksam orta derecede ama bütün parçaları uygun olduğundan rahatsız etmiyor. kimsenin arabasını kötülemiyorum lütfen kimse alınmasın takip etiiğim insanlar var aracları gercekten harika. kendime göre olanları yazdım ben. forum sitesi harika ilgilenen yardımcı olan destek olan bütün kişilere teşekkür ediyorum. aracımı sattım az da olsa rahatladım ama sunu iyi biliyorum fiyatına göre gercekten uygun bir araç. iyi günler
2000 model 1.6 16v megane coupe mi sattığım için çok rahatladım. beni sağolsun hiç yolda bırakmadı arabayı yeri geldi sabaha kadar izledim yeri geldi afedersiniz eşşek niyetine bindik banamısın demedi. fakat geçen her gün acaba bugün neresi kırılcak neresi kopacak neresi çıkıcak diye düşünceler beni yıpratmaya basladı. güneşten ısıdan ve zamandan dolayı plastik aksam artık özelliğini kaybetmeye baslıyor sanırım. arka stop farlarının sağlam olması halde su alması kronik sanırım artık japon atıcaktım içine. elimde eşyalarım vardı nişanlım bagajı açarken bagaj açma düğmesi fırladı gitti. tavandaki siyah bantlar her yıkamada yerinden çıkıyor en silikonladım sizlerde sahip çıkın çalıyorlar kuzeniminkini çaldılar. kapıdakı kol dayama yeri babam sürerken kırıldı plastikten sanırım aşınmıştı. klima kompressörleri sanırım biraz nazik arızalı oluyor. arka cam motorları arızalı genelde. rolanti yi bi ayarlıyamadım motoru 2 kere aldım arızalı oldu en son manuel aldım oda ısındıkca rolanti yükseliyordu. nişanlımla ilk tanıştığım zamanlar yagmurlu günlerdi tavandan şapır şapır vitese damlayan su bi romantizim katmıştı ne diceğmi bilememiştim antendenmiş. boyasız orjinal araç aldım satarken kolay olsun diye verniği hep soyulmaya basladı oda olabilir, boya olunca boyalı diye fiyat kırılıyo orjınalkende güneş yanığı var diye kırılıyo cıkamadım işin içinden. iç aksamda plastik ufak kırılmaları oldu ızgaralarında. airbag lambalarımı söndüremedim hiç bir şekilde en son sinirimden kadrana vurdum çatlattım, çıkmasına 150 tl dediler dokunmadım. altta sürekli yağ vardı korumanın oralarda şanzumandanmış bu yasta arabada doğal diyolardı ustalar. sıra gelelim ısınma sorunuma. aldığımda aracımın termostatı sökülüymüş bilmiyodum kışın yarısını soğun geçerdim sonra usta termostat taktı çok iyidi hersey derken hararet yarıdayken motordan dumanlar yükseliyodu durdurlar trafikteyken beni hemen açtım su kaynatmışım ama hararet kalkmadı sanırım bundan sökmüşler termostatı. inşallah contayı yakmamışımdır. ve satmamda en büyük olaya gelmek istiyorum lütfen sizde dikkat edin;
yolda orta şeritte peş peşe akrabamla giderken (85-90 km/h) aynasına bakmadan şerit değiştiren arkadaşa çarpmamak için ani fren yaptım reflex olarak biraz sola çevirdim (acemi değilim aniden çevirmedim) araçla spin atmaya başladım lastiklerim 1 aylık kaliteli japon markasıydı. inanın ankarada oturuyorum saat 5 te konya yolunun boş olması Rabbimin işiydi. 2 tur döndüm ve durdum. aracı sağ çektim hemen arkadan akrabam durdu noldu dedi açıklayamadım. dediki dönerken aracın arka tarafı abartmıyorum 15-20 cm daha yükseldi bi yerden kalksaydı sonucum kötü olurdu. kısacası sizde dıkkat edin coupe araç yol tutuşu iyidir diye güvenmeyin. spor yay olanlara sözüm yok.
performansa gelelim. o 110 hp lik dizel araçlar grubu (ford focus - fluence - hyundai era - vb.. ) gercekten cok seri arabalar. ara hızlanmalarda cok fena ele veriyolar. ancak lambalarda yakalarsam onları k4m motor affetmiyor hatta lpg li olduğu halde. aracın devri yükseldikce cıkan sesle beraber heycanda yükseliyor durdurabilene aşk olsun. durmak demişken frenleri kesinlikle vasat cok dikkat edin durmuyor. reno arabası lpg yi seviyor uyum sağlıyor.
aracı bağ bayır asfalt heryerde sürdüm gitmem demiyor motoru gerçekten sağlam yürüyen aksam orta derecede ama bütün parçaları uygun olduğundan rahatsız etmiyor. kimsenin arabasını kötülemiyorum lütfen kimse alınmasın takip etiiğim insanlar var aracları gercekten harika. kendime göre olanları yazdım ben. forum sitesi harika ilgilenen yardımcı olan destek olan bütün kişilere teşekkür ediyorum. aracımı sattım az da olsa rahatladım ama sunu iyi biliyorum fiyatına göre gercekten uygun bir araç. iyi günler