- Katılım
- 15 Ağu 2014
- Mesajlar
- 16
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
Selam arkadaşlar. Benim emektar R9 Springim, 2 kez silindir contası yaktı ve yaptırdım. En son 1 ay önce yapıldı, ama hala hararet yükseklere tırmanıyor. Normal kullanımda genleşme kabında kaynama yok ama hararet kırmızıya yaklaşınca genleşme kabı resmen kompressör gibi hava basıyor, 100km'de kabın yarısı boşalıyor ve hava almak zorunda kalıyorum. Hararet çıkmasın diye devamlı fan açık geziyorum, ona rağmen hep sınırlarda geziyor... Yani uzun lafın kısası, eski performansının yanından bile geçmiyor! Bir arkadaşım conta değişirken "sadece kapağı taşladıkları için öyle oluyor" demişti, işi yapan ustaya da sorduğumda, sadece kapağı taşladıklarını söylediler. Bu durumda benim aklıma şu soru geliyor; Acaba kapakdan başka motorunda taşlanması gerekiyormu ? vede bunu yapan bir usta varmı? bu konuda bana yardım ederseniz sevinirim, Teşekkürler...