Salincak

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan batari
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

batari

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Kas 2016
Mesajlar
308
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Selamlar
Sag on tarafta cukurlarda ses duydugumdan dolayi rot balansciya on takimi komtrol ettirdim. 2 salincak ve amartisor takozlarin degisecek dedi. Yan sanayi ile orjinal arasinda fiyat farki iki kati. Yan sanayi sıkıntı yaratirmi. Ne yapmaliyim. Veya salincaklari simdilik değiştirmeden takozlari degistirsem ne olur. Salincaklar hic hesapta yoktu benim icin. Ses olarak cukura düştüğünde demir sesi geliyor. Salincak mi takoz mu sizce
 
Yan sanayi salıncak ömrü kısa oluyor aracımda ( kangoo) kullandım 50 -60 bin km de bozulmalar başladı. Bu yol ve yük ilede alakalı tabiki.
Takoz dediği amortisör üst takozu mu acaba . Bence salıncak değişimi daha iyi olur.
Not: Ben 2011 kangoo ya 150 tl ye sol ön salıncak aldım 2 hafta oluyor
 
Selamlar
Sag on tarafta cukurlarda ses duydugumdan dolayi rot balansciya on takimi komtrol ettirdim. 2 salincak ve amartisor takozlarin degisecek dedi. Yan sanayi ile orjinal arasinda fiyat farki iki kati. Yan sanayi sıkıntı yaratirmi. Ne yapmaliyim. Veya salincaklari simdilik değiştirmeden takozlari degistirsem ne olur. Salincaklar hic hesapta yoktu benim icin. Ses olarak cukura düştüğünde demir sesi geliyor. Salincak mi takoz mu sizce

Yaratır orjinal al
 
Salıncaklar ve özellikle orijinal olanlar yapısal olarak, ciddi bir kaza olmadığı sürece bozulmaz. Takoz dediğimiz sanırım burç. Kaliteli bir burç değişimi yeterli olur. Zaten burçların kauçuk kısımları zamanla aşınmaya maruz kaldığı ve boşaldığı için ses oluşuyor.sorunlu kısım burç sadece sorunlu kisimi değişin.
 
Salıncaklar ve özellikle orijinal olanlar yapısal olarak, ciddi bir kaza olmadığı sürece bozulmaz. Takoz dediğimiz sanırım burç. Kaliteli bir burç değişimi yeterli olur. Zaten burçların kauçuk kısımları zamanla aşınmaya maruz kaldığı ve boşaldığı için ses oluşuyor.sorunlu kısım burç sadece sorunlu kisimi değişin.
Amortisör ust takozu. Bu asamada bunu degistireyim. Salincaklari daha sonraya birakayim diyorum. Cok maliyetli
 
salıncağı değişme tornacıya ver salıncak burcunu değişsin.
Burcun degisebilecegini bilmiyordum. Tornaci yapabiliyor mu
 
Ne yazık ki bizim salıncakların (Megane 4, Fluence, Kadjar) burçları dikine durduğu için sert kasis ve çukur geçişleri yaparsanız çatlar, yırtılır yada deforme olur yani bozulur. Bozulursa fren ve gaz basmalarında çekme yapar, engellerde ses yapar, rot balans bozulur, direksiyon eğrilir, lastiklerin ömrünü kısaltır... Yan sanayi uygun ama yapısı çok kaliteli olmadığından çok çabuk bozuluyor, sadece burçları değiştireyim desen wv grup araçları gibi sadece burçları bulunmuyor. Orjinal alıp değiştirmek en mantıklısı oda maliyetli oluyor. Aracım 205binde sol tarafın çatlağı büyük diye onu değişmiştim sağ tarafda ufacık bir çatlak var ama hala orjinal kendisine ait olan salıncak ve sorunsuz kullanmaya devam ediyorum. Orjinalinin kalitesi yan sanayinin ki ile kıyaslanamaz.
 
kesinlikle haklısınız.
Ne yazık ki bizim salıncakların (Megane 4, Fluence, Kadjar) burçları dikine durduğu için sert kasis ve çukur geçişleri yaparsanız çatlar, yırtılır yada deforme olur yani bozulur. Bozulursa fren ve gaz basmalarında çekme yapar, engellerde ses yapar, rot balans bozulur, direksiyon eğrilir, lastiklerin ömrünü kısaltır... Yan sanayi uygun ama yapısı çok kaliteli olmadığından çok çabuk bozuluyor, sadece burçları değiştireyim desen wv grup araçları gibi sadece burçları bulunmuyor. Orjinal alıp değiştirmek en mantıklısı oda maliyetli oluyor. Aracım 205binde sol tarafın çatlağı büyük diye onu değişmiştim sağ tarafda ufacık bir çatlak var ama hala orjinal kendisine ait olan salıncak ve sorunsuz kullanmaya devam ediyorum. Orjinalinin kalitesi yan sanayinin ki ile kıyaslanamaz.
 
Ben sağ tarafa Delphi marka salıncak aldım gayet kaliteli görünüyor bir yıl oldu sıkıntı çıkmadı
 
Geri
Üst