Rfc cilere özel meslek sırrı..........meganne çift tırnak buji öneriyor

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan meganne
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

meganne

Yasaklı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Şub 2013
Mesajlar
3,372
Tepkime puanı
29
Puanları
0
Yaş
43
eğer arabanız gazlı ise çift tırnak opel bujisi öneririm.
gazda performans artışı olur.

bu arada :
takan ustayla 30 dakika tartıştım.
çalışmayacak diyor
arıza verecek
çalışınca sustu sonra )))))))))))))

(alla alla yaw.........istiyorsam bugatti bujisi takarım yaw...damar benim et benim !!! )
 
eğer arabanız gazlı ise çift tırnak opel bujisi öneririm.
gazda performans artışı olur.

bu arada :
takan ustayla 30 dakika tartıştım.
çalışmayacak diyor
arıza verecek
çalışınca sustu sonra )))))))))))))

(alla alla yaw.........istiyorsam bugatti bujisi takarım yaw...damar benim et benim !!! )

Çok güzel bir paylaşım bende bir konuda ekleme yapmak istiyorum özellikle büyük hacimli motorlu araçlarınızda lpg kullanımdan dolayı yanma odalarında erimeler meydana gelmektedir ve bu bir anda olmaz ama zamanla motoru bitirmenize sebep olur bunun sebebi lpg sıvı olarak olmadığından ve patlama değeri çok yüksek olduğundan araçlarınıza çelik sibop ve yatak kullanımda sorunsuz kullanmanız için en iyi imkanı sunacaktır motorunuz :eyv
 
4 tırnaklı usta benim aracta 2.0 motor
 
Faydalı paylaşım için teşekkür ederiz. İleri ki günlerde performansından da söz ederseniz seviniriz.:eyv
 

Çok güzel bir paylaşım bende bir konuda ekleme yapmak istiyorum özellikle büyük hacimli motorlu araçlarınızda lpg kullanımdan dolayı yanma odalarında erimeler meydana gelmektedir ve bu bir anda olmaz ama zamanla motoru bitirmenize sebep olur bunun sebebi lpg sıvı olarak olmadığından ve patlama değeri çok yüksek olduğundan araçlarınıza çelik sibop ve yatak kullanımda sorunsuz kullanmanız için en iyi imkanı sunacaktır motorunuz :eyv

şimdi çift tırnak buji ateşlemeyi arttırıyor.
o yüzden alt devirlerde motor iyi çalışıyor.

benim anladığım bu yazıdan şu:
çift tırnak ile ateşleme artar ama
ateşleme artınca pistonlar zarar görür ????
 
eklemeler:

artıları:
alt devirlerde performans artışı var
çekiçi kuvvetleniyor.
motorun sesi azalıyor.

eksileri:
bobininizi bozabilir
pistonların ömrünü azaltır

ben sonunu düşünen kahraman olamaz dedim taktım.
bundan önce de 1000 km çift tırnakla yol yapmıştım sorun olmamıştı.
 
4 tırnaklı usta benim aracta 2.0 motor
orjinali 2 tırnak lı mı sizin

not:ben usta değilim, esprisine yazmıştım. bende biniciyim.
 
galiba cift dıye bılıyorum en son degiştir dedim ustama gerek yok dedi söktük 4 tırnak vardı ıyı bır sorun yok dedı gerı takmıslardı zararı olur mu acaba 4 tırnaklının sordum motor buyuk dıye böyle bunlar dedı ne kadar dogru bilmiyorum
 
Eyvallah motor iyi çalışır ama bobin ömrü ve piston ömrü azalır. Örneğin tek tırnakta 2 patlama arası 2 saniye ise çift tırnakta 1 saniyeye düşecek yani motordaki sıcaklık farkı azalacak.
 
galiba cift dıye bılıyorum en son degiştir dedim ustama gerek yok dedi söktük 4 tırnak vardı ıyı bır sorun yok dedı gerı takmıslardı zararı olur mu acaba 4 tırnaklının sordum motor buyuk dıye böyle bunlar dedı ne kadar dogru bilmiyorum

amannn inceldiği yerden kopsun
ya herro ya merro ))
ben çift tırnağa devam edeceğim
 
Geri
Üst