RENAULT'a Teşekkürler.

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan megane55
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

megane55

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
11 Ağu 2013
Mesajlar
16
Tepkime puanı
14
Puanları
0
Arkadaşlar yaklaşık 3 ay önce aldığım 2006 model dinamik aracımın soyulan kapı iç çekme kolları ile vites topuzu hakkında şikayette bulundum. Sonrasında samsun Onur otomotiv tarafından keşife çağırıldım, sonrasında talebim olumlu karşılandı ve kapı iç çekme kolları ile vites topuzunu ücretsiz olarak değiştiler. 2006 model aracına sahip çıktığı için RENAULT'a ve onur otomotive teşekkür ederim. (Kırmızı spor dikişli vites topuzu takıldı, çok yakıştı) :)
 
​Renault farkı.:eyv
 
Renaultlardaki Genel Sikintilardan Bir Tanesi Kapi Kollari Soyulmasi , Benim Aracim 2004 Bende Gitsem Değiştirirlermi Acaba ? smile.webp
 
Son düzenleme:
Renault bu kimseyi geri çevirmez diye düşünüyorum..
 
Bakımları düzenli olarak yetkili servislerde yapılan araçlarının her zaman arkasında duruyor Renault...
 
  • Beğen
Tepkiler: ByTyFn
Renault tüketicisinin üstüne düşeni yaptığını gördüğünde ve araç yetkili servis olduğunu bilirse büyüklüğünü ortaya koyan bir markadır
 
Budur:bravo
 
Renaultlardaki Genel Sikintilardan Bir Tanesi Kapi Kollari Soyulmasi , Benim Aracim 2004 Bende Gitsem Değiştirirlermi Acaba ? :)

​Cok Renault Arac Kullandım Hic Birinde Yok Bu Sorun Genel Değil Bence Kullanımla Alakalı
 
Renaultlardaki Genel Sikintilardan Bir Tanesi Kapi Kollari Soyulmasi , Benim Aracim 2004 Bende Gitsem Değiştirirlermi Acaba ? :)

​Cok Renault Arac Kullandım Hic Birinde Yok Bu Sorun Genel Değil Bence Kullanımla Alakalı
 
​Cok Renault Arac Kullandım Hic Birinde Yok Bu Sorun Genel Değil Bence Kullanımla Alakalı

benim kasit megane 2 ydi abi özür dileri belirtmemişim :eyv : eyv
 
Geri
Üst