Renault Symbol leylek sorunu!

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan duruoz
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

duruoz

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 Ağu 2015
Mesajlar
3
Tepkime puanı
0
Puanları
0
attachment.php


Selam arkadaşlar. 2007 model 1.5dci aracım haddinden fazla yüksek. Bu modele üretilmemiş spor yay takıp aracın dengesini bozmaktan veya yay presletip yayı bozmaktansa; aracı 3-4cm alçaltmak için yayın 1 boğumunu kestirmek mantıklı olur mu? Coilover, yeni yay gibi parçalara ayıracak param da yok. Mantıklı önerilerinizi bekliyorum.
 
Kestirmektense pres yaptırmak bana daha mantıklı geliyor. Ben şahsen pres yaptırdım şuana kadar bi skıntı yaşamadım.
 
Bi bakla kestirmek sıkıntı oluşturmaz
Sıcak pres yaparasaniz esneme düşer yay özelliğini kaybeder
Spor yay en sagliklisi
 
Ben de esneme olayı yüzünden pres yaptırmak istemiyorum. Yayın sertliği sonuçta bir çok fabrika testinden geçirilerek belirleniyo. Daha sert yada daha yumuşak yaylar için arabanın yürür parçalarının işini bilen bi usta tarafından elden geçmesi gerekmiyo mu ayarların yapılması anlamında. Bu tarz modifikasyonlara ayıracak param olmadığı için mevcut yumuşaklık ayarını koruyarak 1 parça kestirmek mantıklı değil mi?
 
Eski aracım twingo idi. Önce önden 1 arkadan 2 bakla kestirdim. Görüntü çok güzel olmuştu. Sonra elime fırsat geçince yurtdışından 40-40 spor yay alıp taktım. Araç biraz yükseldi. Her iki uygulama arasında da kullanım farkını görmedim.

Kesince tek sorunum aracı lift alıp geri indirdikten sonra arkadan gıcırtı sesi gelmesi idi. Yayların ucuna hortum geçirip bolca gresleyince sorun düzeliyordu. Her liftten inişte gres sürmek mecburi olmuştu
 
Geri
Üst