- Katılım
- 9 Eki 2010
- Mesajlar
- 33,892
- Tepkime puanı
- 1,845
- Puanları
- 113
- Yaş
- 56
En dikkat çekici olanı kesinlikle, koltuklarda ve ön panelde dekoratif dikişlere sahip, kabini gerçekten lüks hissettiren kaliteli açık gri (siyah da olabilir) deri torpdodur.
Gösterge panelindeki renkli ekran ve 23,6 santimetre (9,3 inç) dikey olarak monte edilmiş dokunmatik ekrana sahip kolay bağlantılı multimedya cihazı gibi modern teknolojik özellikler de standart olarak sunuluyor. Başlangıç paris ekipmanı, kör nokta izleme sistemi ve trafik işareti tanıma özelliğine sahip hız uyarı sistemi de dahil olmak üzere çok çeşitli güvenlik yardımlarıyla birlikte geliyor.
Test arabası, en zengin donanım paketine en iyi şekilde uyan, serinin en üst seviyesindeki bir güç aktarma organıyla donatıldı. Yedi vitesli çift kavramalı EDC şanzımanla birlikte 1.3 litrelik turbo benzinli dört silindirli motordur. Bununla birlikte, bu clio'nun beklendiği gibi hızlı olması bekleniyor. Yüz kilometreye ulaşması 9 saniye sürüyor ve saatte 200 kilometrelik azami hıza ulaşıyor. Vites kutusu hızlı ve mantıklı bir şekilde vites değiştirir. Sadece çalıştırırken bazen tereddüt ediyor, bunun sonucunda gaza daha kararlı bir şekilde basmak gerekiyor, ancak bir anlık kararsızlıktan sonra iğrenç bir şekilde çığlık atıyor. Direksiyonun etrafında kulakçıklar bulunan manuel bir şanzıman var, bu sayede vites değiştirme biraz dolaylı çalışıyor ve istenilen sportif hissi vermiyor. Saygın yeteneklerle tüketim de en düşük değil. Testte 100 kilometrede ortalama 7,4 litre yakıt tüketimi kaydettik.
Gösterge panelindeki renkli ekran ve 23,6 santimetre (9,3 inç) dikey olarak monte edilmiş dokunmatik ekrana sahip kolay bağlantılı multimedya cihazı gibi modern teknolojik özellikler de standart olarak sunuluyor. Başlangıç paris ekipmanı, kör nokta izleme sistemi ve trafik işareti tanıma özelliğine sahip hız uyarı sistemi de dahil olmak üzere çok çeşitli güvenlik yardımlarıyla birlikte geliyor.
Test arabası, en zengin donanım paketine en iyi şekilde uyan, serinin en üst seviyesindeki bir güç aktarma organıyla donatıldı. Yedi vitesli çift kavramalı EDC şanzımanla birlikte 1.3 litrelik turbo benzinli dört silindirli motordur. Bununla birlikte, bu clio'nun beklendiği gibi hızlı olması bekleniyor. Yüz kilometreye ulaşması 9 saniye sürüyor ve saatte 200 kilometrelik azami hıza ulaşıyor. Vites kutusu hızlı ve mantıklı bir şekilde vites değiştirir. Sadece çalıştırırken bazen tereddüt ediyor, bunun sonucunda gaza daha kararlı bir şekilde basmak gerekiyor, ancak bir anlık kararsızlıktan sonra iğrenç bir şekilde çığlık atıyor. Direksiyonun etrafında kulakçıklar bulunan manuel bir şanzıman var, bu sayede vites değiştirme biraz dolaylı çalışıyor ve istenilen sportif hissi vermiyor. Saygın yeteneklerle tüketim de en düşük değil. Testte 100 kilometrede ortalama 7,4 litre yakıt tüketimi kaydettik.
Araç ve motor : hatchback, 5 kapı, 5 koltuk; Motor: turbo benzinli, sıralı dört silindirli, 1332 cc, 5000/dak'da 96 kW (130 hp), 1600/dak'da 240 Nm; Şanzıman: çift kavramalı, 7 vitesli; Tahrik: ön tekerlekte; EuroNCAP: 5. |
Boyut: 4050 x 1798 x 1440 mm; Bal. mesafe: 2583 mm; Lastikler: 205/45 R17; Ağırlık/taşıma kapasitesi: 1233/440 kg; Gövde: 391–1069 yaşında. |
Maksimum hız: 200 km/saat; Hızlanma (0-100 km/saat): 9 sn; Yakıt tüketimi (AB): 5,2 l/100 km; Test ortalaması: 7,4 l/100 km; CO2 emisyonları: 119 g/km. |
Ekli dosyalar
-
Renault_clio_TCe-EDC_initiale_paris_1.webp92.5 KB · Görüntüleme: 543
-
Renault_clio_TCe-EDC_initiale_paris_5.webp53.8 KB · Görüntüleme: 67
-
Renault_clio_TCe-EDC_initiale_paris_6.webp100.5 KB · Görüntüleme: 65
-
Renault_clio_TCe-EDC_initiale_paris_7.webp67.7 KB · Görüntüleme: 68
-
Renault_clio_TCe-EDC_initiale_paris_8.webp105.8 KB · Görüntüleme: 68
-
Renault_clio_TCe-EDC_initiale_paris_9.webp175.5 KB · Görüntüleme: 72
-
Renault_clio_TCe-EDC_initiale_paris-2.webp116.6 KB · Görüntüleme: 77