- Katılım
- 9 Eki 2010
- Mesajlar
- 33,892
- Tepkime puanı
- 1,845
- Puanları
- 113
- Yaş
- 56

Merhaba arkadaşlar.
uzun süredir forumda gördüğüm şikayetleri birde yetkili servis ayağında araştırdım ve Bursa MAİS Ana Deponun taşınma sürecinde olduğundan Yetkili Servislere Yedek Parça Sevkiyatının yaklaşık 2.5 aydır durduğunu öğrendim.
Yetkili servislerin park alanları ve servis bölümleri backordera düşen yedek parçaları bekleyen garantili araçlarla dolmuş durumda.
Periyodik bakımlarda sıkça kullanılan polen filtresi gibi sarf malzemeleri bile servislerin stoklarında kalmamış.
Değişim sıklığı az olan ve neredeyse senede 3-5 tane araçta çıkabilecek yedek parça talepleri ise hiç karşılanamamakta.
Araçlarınızı bakım onarımlarını yaptırdığınız servislerden parçamız yok şeklinde bir söz duyarsanız bunu hemen yetkili servisi suçlamak için kullanmayınız, servislerin elindeki stoklar 2.5 aylık süre içerisinde mecburen tükenmiş durumda, bu sıkıntıların en kısa zamanda aşılması ve yedek parça sevkiyatlarının acilen başlaması en büyük temennimiz.
Not: Bu yazımın A Bayisi veya B bayisi ile alakası yoktur, Türkiye genelinde yaşanan bir sıkıntıyı dile getirmek istedim...