Radyatör Seçimi Acil yardım

Kadir Salim

T.C. Vatandaşı,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
7,391
Tepkime puanı
247
Puanları
0
Yaş
31
Bu arabanın su ve soğutma problemleri bizi mahvetti . ( Maddi yönden değil )

- Ford transit Termostatı takıldı .
- Devir daim pompası değişti.
- Contası değişti , Triger de değişti .
- Radyatör alt hortumuda değişti .

Hareti yükselmiyor ama su akıtıyor yere buharlaşma yok işiyor resmen .


Bu arabanın radyatörü mü tıkalı nedir borularda şişme oluyor borular çok genleşiyor ve su sızdırıyor , Borulara adeta ters basınç yapar gibi oluyor . Her gün su eksiltmesi her zaman eksiltti mi acaba diyerek kaputun açılıp bakılması bizi rezil ediyor .

Su soğutma sisteminde değişmeyen sadece RADYATÖR kaldı . Oda değişecek düzen almassa sıfır Dacia Logana kadar gider bu iş .

Seçenekler :

- Piyasa değeri 260 TL olan Kale Marka Radyatör : 200 TL 2 taksit olarak ( Renault Parçacısından )
- Piyasa değeri 220 TL olan Yetsan marka Radytr : 150 TL 3 taksit olarak ( Fabrikasından Çorumdan )

İki Markada Bakır malzeme ve fiyatları arasında çok bir oynama yok .

Biz bu arabaya çok uzun süre binmeyecez artık bu işin sonu sıfır araba almakla biter .
 
Kale alacam 100 Tl sini peşin elden verecem .

Diyecem ki parçacıma :

Radyatörü sen taktırırsın ( ister 5 TL ye taktırsın isterse 25 TL ye orası beni ilgilendirmez ) 100 lirasınıda 2. ödemede veririz .
 
kale al kadir ben 100 liraya almıştım garantili hemde adam gibi radyatör.yalnız sistemde şişme varsa araç komresörü suya da veriyor olabilir.dediğim gibi conta değişsede kapak taşlanmadan kapaktaki herhangi bir eğrilik alınmadan buna çözüm bulunamaz.rolantide de sorun varsa ki var gibi görünüyor araç pistonlara su bırakıyor olabilir aynı durum bende de vardı sabahları patırlı çalışır ve sürekli rolanti bozulur çekiş düşer ve su eksiltir hemde iyi eksiltir yani.bunlara ilaveten bi de hararet yapar.dediğim gibi kapak da taşlanmadan soruna çözüm olabileceğini sanmıyorum.eğer kapak taşlanmadan işlem yapılmadan sorunu gidermeye çalışıyorsan yanılırsın yada kendini yanıltırsın.bu şekilde de satma satacaksan da sattığın adama bilgi ver ki yana döne sorunu çözecem diye uğraşmasın.dost acı söyler ama gerçekleri söyler kardeşim.bineceksen de binmeyeceksende bunları göze alarak hareket edin...
 
kale al kadir ben 100 liraya almıştım garantili hemde adam gibi radyatör.yalnız sistemde şişme varsa araç komresörü suya da veriyor olabilir.dediğim gibi conta değişsede kapak taşlanmadan kapaktaki herhangi bir eğrilik alınmadan buna çözüm bulunamaz.rolantide de sorun varsa ki var gibi görünüyor araç pistonlara su bırakıyor olabilir aynı durum bende de vardı sabahları patırlı çalışır ve sürekli rolanti bozulur çekiş düşer ve su eksiltir hemde iyi eksiltir yani.bunlara ilaveten bi de hararet yapar.dediğim gibi kapak da taşlanmadan soruna çözüm olabileceğini sanmıyorum.eğer kapak taşlanmadan işlem yapılmadan sorunu gidermeye çalışıyorsan yanılırsın yada kendini yanıltırsın.bu şekilde de satma satacaksan da sattığın adama bilgi ver ki yana döne sorunu çözecem diye uğraşmasın.dost acı söyler ama gerçekleri söyler kardeşim.bineceksen de binmeyeceksende bunları göze alarak hareket edin...

Abi arabanın çekişinde hiç problem yok , sabahlarıda çok iyi çalışıyor , sistemde ki şişmeyi ben radyatör tıkalı ona buluyorum
Bizim arabanın radyatörü çok haşat durumda ... Araba hararetde yapmıyor artık , su eksilmesi hortumlardan akıyor oda bariz belli . Yani Radyatör tıkalı olabilir .

Kesinlikle pistonlarda su alma gibi bir sorun yok , kapak sağlamdır benim ustam bana yamuk yapmaz .

Rölantide ki sorun şöyle :
120 felan buluyor araba sonra boşa atıyorum rolante 15 de çalışıyor . sonra sonra 11 e düşüyor . Normal çalışmada 9 da rölanti .

Sen 100 liraya almışsın Radyatörü oh mis , bu enjeksiyon ömrümü yedi :D Enjeksiyon varsa 100 TL fark :D

Radyatör tıkalı olduğu zamanda bu sistemde şişme olur mu ?

Hararet artık şehir içi şehir dışı ilk kademeyi geçmiyor maşallah .
 
Geri
Üst