Öndeki orta klima izgarasini kapatma

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan edmur
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

edmur

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
20 Tem 2015
Mesajlar
34
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Merhaba arkadaşlar. 2011 Authentique Fluence im var. Teybin üstündeki klima ızgaralarından birini tamamen kapatıp oraya telefon tutucu takmak istiyorum ama kapatmak için birşey yok, göremedim. en sağdaki ve soldakinin altında çevirerek kapatmak için düğme var ama ortadakilerde yok. Kapanmıyor mu bu ızgaralar.
 
Malesef o ızgaralar kapanmıyor sadece tuşlardan yönünü değiştirebilirsiniz. Yani ayak ve cama verebilirsiniz


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Malesef o ızgaralar kapanmıyor sadece tuşlardan yönünü değiştirebilirsiniz. Yani ayak ve cama verebilirsiniz


Sent from my iPhone using Tapatalk

En dandik arabalarda bile orası kapatılabiliyor. Bu beni arabadan soğuttu resmen. Böyle bir aptallık olmaz arkadaş. Yazıklar olsun Reanult'a...
 
Sürekli havalandırmayı sağlasın diye yeni model arabalarda orta ızgaralar kapanmıyor diye biliyorum. Önceki arabalarımda aynı şekilde kapanmıyordu.
 
Sürekli havalandırmayı sağlasın diye yeni model arabalarda orta ızgaralar kapanmıyor diye biliyorum. Önceki arabalarımda aynı şekilde kapanmıyordu.
ön tarafta 4 tane ızgara var ve en çok işlev gören ortadakiler... keşke ortadakileri opsiyonel yapsalarmış öyle birşey varsa...
 
En dandik arabalarda bile orası kapatılabiliyor. Bu beni arabadan soğuttu resmen. Böyle bir aptallık olmaz arkadaş. Yazıklar olsun Reanult'a...

Ne yazık ki bende de megane 3 yerli versiyonundan var bendeki de kapanmıyor :(


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
2015 fluence touch da da yok. Ancak ithal megane (HB ve SW) larda var. Tamamen maliyet kaygısı.....Yeni model olması ile ilgisi yok. Linea (classic) da da yoktu. Ama makyajlısında var.
 
renaultun bu maliyet kaygısı kendisinden soğutur insanı aynı aracın versiyonun farklı uygulaması gibi biri diğerini tutmuyor.
 
Adamlar torpido gözüne bir lamba bile koymamışlar, gece teybin ışıkları yok. Arabadan gayet memnunum ama bunları görünce insan bu kadar da cimrilik olmaz diyor. Sonuçta 40-45 bin liralık arabalar bunlar
 
renaultun bu maliyet kaygısı kendisinden soğutur insanı aynı aracın versiyonun farklı uygulaması gibi biri diğerini tutmuyor.

reno farklı donanım ekleme ve çıkarma konusunda çok değişken. yeri geliyor bu değişim satış elemanlarının bile kafasını karıştırıyor
 
Geri
Üst