ne kadar malıyet olurdu mesela eren abı boyle bır swap ıslemı yapılsa
Orkun motor şanzıman tesisat ecu sanırım 7 liraya falan bulunur (172lik rs için konuşuyorum) motor şanzıman tesisat ecu acele etmeden düşeş yakaladıkça almak lazım o yüzden. Diyelim ki bu malzemelerin var. Bunlar dışında
ecu immo iptal: 150 TL
Elektrik işleri: ustana kalmış açıkçası. Devre şeması okumayı bilen deli gibi araba ile uğraşabilecek mesleğine ciddi anlamda hakim biri olmalı.
Aks yaptırılacak: Elinde aks var arabaya göre uydurma dersek 300 TL falan
Radyatör: Rsi radyatör lt olarak 2.0 makinayı soğutmaya yetmez büyük ihtimal. o kasaya sığacak olupta motor soğutmaya yetecek bir radyatör 250 TL falan
Motor indir kaldır işçilik: 1500 TL isterler en az. (her ne kadar direk gibi düşünsende bir ton hesapta olmayan işler çıkıyor)
Hesapta olmayan incik boncuk malzemeler: 500 - 1000 TL
Tornacı gibi extra yan işçilikler: 500 - 1000 TL
Ben bir Williams aldım. Aldığımda motoru boş blok şeklinde bagajında içi komple sökük kutulanmış haldeydi.
Motor şanzıman tesisat ecu bende vardı.
Aracın kendisi
Eksik olan parçaların tamamlanması (cam fitili vs gibi malzemeler)
Mekanik işçilik
Elektrik elektronik işçilik
Tamam dedikten sonra bile hesapta olmayan arızalar için ödenen işçilikler
İhtiyaç duyulan yedek parça (radyatör hortum filtre vs vs)
Komple boya
Muayeneye hazır hale getirme (komple adam akıllı egzoz sitemi vs işler)
Jant lastik takımı
20 milyarı çoktan geçtim.
Sonuç?
Donanım olarak fakir
Rslerden hızlı (benim düşüncem. SLC ufak bir tur attı Williams ile benle aynı fikirde) imzama bak anlarsın
![Big grin :D :D](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f600.png)
Özel bir araç sahibi oldum.
Egzantrik vs ile 200 Hp gibi bir güç aldığımda çok daha tehlikeli olur sanırım.
Sürekli para zaman sabır isteyen bir iş. Ben işi ciddi anlamda iyi bilen adamlarla çalıştığım halde Kasım 2011 den beri uğraşıyorum. Son 3 haftadır Trafik şube motoru işletme işleri ile uğraşıyorum