Motor devrinin en sonuna gelindiğindeki kırmızı kesik çizgiler...

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan abiş
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

abiş

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Kas 2011
Mesajlar
35
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
34
arkadaşlar ben tahmin ediyorumda tam açıklaya bilcek varmı
 
İbrenin sonundaki vites değişiminde kolaylık sağlayan kırmızı çizgilerdir. Aracının en sağlıklı ve uzun kullanımı için vites değişimlerinde ibre kırmızı çizgiye (red line) dayanmadan yükseltilmesi önerilir...:eyv

Devir kestirme yani...:D
 
arkadaşlar ben tahmin ediyorumda tam açıklaya bilcek varmı

kesikli çizgiler artık motor devri için tehlike bölgesini ifade eder.
uzun süreli bu devirlerde aracı kullanmamak lazım.
 
eee bende kırmızı çizgi yok:)
 
Motoru kucağına almak üzeresin anlamına geliyor...:D
 
Turbo ve turbo dizel araclarda kirmiziya gelince zaten turbo devreden cikar tehlikeli bolge oldugu ici atmosferikde ise motor icin tehlikeli bolgedir ve ektra islemler yoksa aracda kirmizida ilerlerken daha fazla guc uretmez motor kisacasi kirmiza degmeden vites atarak kullanmak hem motoru korur hemde verimli devirde kullanmayi saglar tabi yine soyliyeyim yanlis anlasilmasin ekstralarla bu sure degistirilebilir
 
kırmızıyı seviyorum :D
 
Krmızı nokta gibi tehlikeli olduğunu belirtiyor :)
 
kırmızı tehlike olduğu anlamına geliyor galiba.benim araç otomatik vites oldugu için getiremiyorum kırmızıya.manuele atsam bile vites atıyor devir çok yükselince
 
kırmızı tehlike olduğu anlamına geliyor galiba.benim araç otomatik vites oldugu için getiremiyorum kırmızıya.manuele atsam bile vites atıyor devir çok yükselince
Dizel değil mi senin araban istesende kırmızıya gelmez rahat ol...:)

 
Geri
Üst