Megane2 enjeksiyon hatası ve marş almaması

samet.greywolf

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
14 Şub 2015
Mesajlar
17
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Herkese hayırlı bayramlar öncelikle. Bizim megane biraz hastalandı dün arabayı yaptırdık enjeksiyon hatası yoktu ancak neyse ufak tefek gelen sesler akslardan gelen şarj dinamosundan gelen ufak tefek sesler halloldu. Ancak tam çıkmak üzereyken bir iki defa rastladığımız sorun ortaya çıktı. Arabamız starta bastıktan sonra marşı basıp motor çalışmıyordu. Usta bilgisayardan tespit etti ve df112 kodlu hatadan enjeksiyon okuyucusu değişti. Neyse sorun düzeldi artık birşey yok derken sabah mezarlık ziyaretimizden sonra araç çalışmadı marş bile almadan enjeksiyon hatası verdi aracı kapadım 10dk sonra açıp test moduna aldığım anda çalıştı. Test modunda herhangi birşey çıkmadı. Eve geldiğimde yine marş basıp motor almadı. Bunun çözümü nedir ve iyi anlayan bir usta veya servis Ümraniye çevresinde nerelerde vardır. Veya daha önce yaşayan varsa çözümü nedir? Yardım ederseniz sevinirim. Tekrar hayırlı bayramlar

ASUS_Z00AD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Çengelköy de özel renault servisi emir oto var. Orda osman usta bu işi çözer
 
bende 2008 1.4 benzinli var geçen ay enjeksiyonları kontrol ettir uyarısı veriyordu adanada gitmediğim usta kalmadı en son bi oto beyinciye gittim 400 e mal oldu ama araç düzeldi uyarıyı kaldırdı ve marş almaya başladı şimdi sende daha önce bu uyarıyı verdiğinde aracı kullanabiliyormuydun ya da her seferinde marş mı almıyordu marş almıyorsa sorun gaz pedalı sensörüdür kardeş onun değişmesi lazım
 
Merhabalar. Öncelikle geçmiş olsun diliyorum. 1.5 dci megane 2 sahibiyim. Geçen ay enjeksiyon arızası vererek aracim stop ediyordu. Kolay kolayda marş almıyordu. Enjeksiyonlardan sanmistim ama elektriksel bir arıza çıktı. Klima basınç müşürü ile termostat değişti ve düzeldi. Sanki sorun aynı gibi geldi bana. Birde bu yönden bakın isterseniz.
 
Enjektör okuyucusu 2 tane vardı sanırım onlardan bir tanesi değişti diğerinin soketi değişti. Şu anda bir problem yok. Birde egzozdan duman geliyordu. Aldığımız yakıtlardan da kaynaklı olarak oldu sanırım. Babam farklı yerlerden almış. Muhtemelen pislikten dolayıda enjektörlerde bir soruna neden oldu. Şu anda tekrar shell den yakıt almaya başladık. Ayrıca yakıt inceltici eklenecek. Tabi ilerleyen dönemde enjektörler bakılıp duruma göre değişim olabilir dediler. Turbo ve klima bakımıda yapılacak. Araç 137 binde tüm bakımları yapılıyor fakat ani bir sorun olunca şaşırtıcı oldu. Araç beyninde her hangi problem olmaması çok iyi oldu. 8000 km sonra turbo ve enjektör bakımı yağ değişimiyle beraber yapılacak inşallah. Parçaların pahalı olması ayrı bir sorun. Teşekkürler yardımlarınız için.

UltraZenfone2
 
Geri
Üst