Megane1 K7M düşük Rolanti

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan mmutlu
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

mmutlu

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
25 Tem 2018
Mesajlar
5
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
41
Öncelikle herkese merhaba
2000 model megane1 aracım k7m motorlu 1.6 8v rolanti ilk çalıştırmada normal araç ısınınca 400-500 rpm lere kadar düşüyor.Bu durum benzin ve lpg de var.Yapılan işlemler

buji buji kabloları değişti
boğaz kelebeği temizlendi
rolanti müşürü değişti
map sensörü değişti
krank mili sensöri değişti
ısı ve hareret müşürü değişti
bobin değişti

sorun hala devam ediyor. yardımlarınızı bekliyorum..şimdiden teşekkürler (link den bakabilirsiniz)



https://www.youtube.com/watch?v=HADzOdd5SEw
 
Rölanti motorunu hangi marka aldınız?
 
magnetti marka
söktüğümüz parça aracın orjinali değişimden sonra bi fark olmayınca rolanti motorunu eledik
 
Magnetti nin orjinali ise diyecek birşey yok, değiştirmediğiniz bir tek emme manifold contası kalmış.

Araç ısınmadan devir 1500 lere yakınsa ısındıktan sonra 500 lere düşüyorsa emme manifold contasından da olabilir.

Araç çalışırken el frenini çekip farları, sis farlarını (ön arka) ses sisteminiz varsa ses sitemini, arka cam rezistansınıda açıp bu esnada frene basınca titreme veya stop etme gibi bir durum var mı ona da bir bakmak lazım.
 
Magnetti nin orjinali ise diyecek birşey yok, değiştirmediğiniz bir tek emme manifold contası kalmış.

Araç ısınmadan devir 1500 lere yakınsa ısındıktan sonra 500 lere düşüyorsa emme manifold contasından da olabilir.

Araç çalışırken el frenini çekip farları, sis farlarını (ön arka) ses sisteminiz varsa ses sitemini, arka cam rezistansınıda açıp bu esnada frene basınca titreme veya stop etme gibi bir durum var mı ona da bir bakmak lazım.



evet araç çalışırken gece farlar acık direksiyonu cevirince dahada düştüğü oluyo sadece klima acınca bi miktar yukseliyo
 
muhtemelen basınç kaptörü hava alıyordur.motor çalışırken süngeri köpürtün kaptörün çevresini köpükleyip kontrol edin hava kabarcıkları çıkıyorsa sorun ordadır.
 
muhtemelen basınç kaptörü hava alıyordur.motor çalışırken süngeri köpürtün kaptörün çevresini köpükleyip kontrol edin hava kabarcıkları çıkıyorsa sorun ordadır.

o parcayıda değiştirdik herhangi bir değişiklik olmadı

dediğiniz gibi aracın butun far fan elektrik aksamını actım düşük olan rolanti cok etkilenmedi
 
Boğaz kelebeğini değiştirn.
Üzerinde rolanti motoru vs takım şeklinde zaten.
Ben o şekilde çözdüm
 
Boğaz kelebeğini değiştirn.
Üzerinde rolanti motoru vs takım şeklinde zaten.
Ben o şekilde çözdüm
boğaz kelebeği komple değişti sorun devam ediyor.yeni farkettiğim şey araç hareket halindeyken rolanti normale dönüyor boşta olsada hareket halindeyken rolanti normal oluyor durunca düşüyor.
 
boğaz kelebeği komple değişti sorun devam ediyor.yeni farkettiğim şey araç hareket halindeyken rolanti normale dönüyor boşta olsada hareket halindeyken rolanti normal oluyor durunca düşüyor.

Cok takılma hocam o kadar olur.
Stop etmiyorsa kullanıma aşırı bil engeli yoksa o hatayı görme.
O dediğin bizim araçlarda da var.
 
Geri
Üst