Megane II 1.5 dci çekiş düşüklüğü.

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan M3T0
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

M3T0

Metin GÖKDELİ,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
15 Kas 2012
Mesajlar
819
Tepkime puanı
19
Puanları
18
mdlp28.webp
ymd1Gn.webp

Herkese selam. Uzun zamandır bu siyahlıkları görüyordum ama önemsemiyordum taki çekişin bariz düştüğünü ve dumanın arttığını farkedene kadar. Downpipe turbo bağlantı yerlerinde sorun yok. Tahminimce motor manifold arası yada manifold turbo arasında bi kaçağımız var. Sizin düşünceleriniz nelerdir.
 
Metinim ilk aklıma gelen turbo oldu.
 
Bişeyi fazla kurcalarsan bişeyi çıkar derlermiş metinim sende 1.5'i kurcalaya kurcalaya onu çıkardın hehe
Sorunun umarım en kısa zamanda hallolur bu aralar özlettin kendini forumda
 
Arkadaşlar benim başımada geldi.Sorun turbo hortumunda ufak bir delik varmış.Orjinali çok pahalı 10 tl ye yükse basınca dayanıklı hortum aldım ve taktım.gayet güzel oldu.

 
Metinim ilk aklıma gelen turbo oldu.

Halilim hala baktıramadım araba uzun süredir yatıyor. Benimde düşüncem turbo manifold arasındaki conta görevini yerine getiremiyo.

Bişeyi fazla kurcalarsan bişeyi çıkar derlermiş metinim sende 1.5'i kurcalaya kurcalaya onu çıkardın hehe
Sorunun umarım en kısa zamanda hallolur bu aralar özlettin kendini forumda

Eyvallah kardeşim işler okul durumları biraz sıkıntılı bi süreçten geçiyorum.

Arkadaşlar benim başımada geldi.Sorun turbo hortumunda ufak bir delik varmış.Orjinali çok pahalı 10 tl ye yükse basınca dayanıklı hortum aldım ve taktım.gayet güzel oldu.

Turbo hortumu derken fotoğralı bi örnek gösterebilirmisiniz ?
 
Metin elinde kalmadan şu araç bi kurtulsa senden:eyv
 
Metin elinde kalmadan şu araç bi kurtulsa senden:eyv

Kalsın be abi, araba bu o bozukcak biz yaptircaz bikmadan usanmadan Allahın izniyle. İlkleri yapmak kolay olmuyo abi :)
 
Gvg2Jv.webp
8l32rd.webp
1Y3Dob.webp
QR0Y5A.webp
oAa85o.webp
XBjq1o.webp
RJ49ZG.webp
oAa8Wo.webp
vgl8WR.webp
AAv6rX.webp

Son güncelimizi çekelim :)

Salı günü başlanan temizlik ve kaçak düzelme işleri 3 günde bitti çok şükür. Eklenenler düzeltilenleri şöyle sıralayayım :)
-Turbo yağlama borularındaki yağ kaçaklari düzeltildi, karter muhafazadan bi avuç yağ temizlendi :)
-EGR borusunda hava kaçaği varmiş bu da turbonun basınc kaybına neden olduğundan çekişi düşürüyordu. Tamir edilip sorun giderildi.
-K&N kutu içi performans filtresi takıldı
-Defi Turbo boos saati siparişi verildi henüz montaji olmadi.
- RS izgaralar temin edildi. ( Tayfun abime çok teşekkür ederim. Abiliğini yaptı yine :))
-Yazılım değişti. (Stage 2)

Şimdi geleyim asıl konuya bu sorunların tamamı ilk turbo montajından kaynaklaniyor, yağlama boruları çekiçle vurula vurula oturtulmuş yani ilk yapilan işçilik 0 dı, gördüğümde gerçekten üzüldüm. Neyse ki artık o kişilerin numaraları bile artık telefonunda ekli değil.

Son durum çekiş mükemmel 1 senedir ne yazılımımız varmış ne de doğru düzgün turbomuz açikmiş, elde ettiğimiz güç tamamen dyno oyunuymuş. Turbonun geç dolma sorunuda giderildi :) Saygılar teşekkürler.
 
Geri
Üst