Megane 4 Sedan 1.5 dCi Touch da Kafama Takılanlar

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan ultraugur
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

ultraugur

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
5 Mar 2020
Mesajlar
3
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
39
Bende aranıza yeni katıldım. bende başlıkta yazdığım gibi beyaz 1.5 touch var. Kafama takılanları yazmak istiyorum.
1- El freni rampalarda çekince ilk defa da tutmuyor, indir kaldır yapınca ikinci kezde tutuyor. düz zeminde sıkıntı yok. el freni mi değişecek?
2- Vites geçişleri sert geldi bana normal midir?
3- Kullanılabilecek en iyi akü hangisidir? Bosch mu varda mı
4- Depo kapağı az çıkık. bunun yapımı nasıl olacak, maliyetli birşey midir. arkasındaki yay gibi şeyde mi sıkıntı var. başına gelenlerden cevap?

Şimdiden herkese teşekkür ediyorum.
 
Merhaba, 4. Madde de yazan depo kapağı olayı bende de var,servise götürdüğümde normal dediler. Ben de serviste gezinip megane ların depo kapaklarına baktım, bir çoğu o şekildeydi. Galiba zaman geçtikçe olan bir sorun.
 
Bende aranıza yeni katıldım. bende başlıkta yazdığım gibi beyaz 1.5 touch var. Kafama takılanları yazmak istiyorum.
1- El freni rampalarda çekince ilk defa da tutmuyor, indir kaldır yapınca ikinci kezde tutuyor. düz zeminde sıkıntı yok. el freni mi değişecek?
2- Vites geçişleri sert geldi bana normal midir?
3- Kullanılabilecek en iyi akü hangisidir? Bosch mu varda mı
4- Depo kapağı az çıkık. bunun yapımı nasıl olacak, maliyetli birşey midir. arkasındaki yay gibi şeyde mi sıkıntı var. başına gelenlerden cevap?

Şimdiden herkese teşekkür ediyorum.

Öncelikle bende 2017 Megane 4 Sedan 1.5dci edc sahibiyim.

1- İkinci maddeden yola çıkarsak aracınızı edc diye anlıyorum. Aracı N konumuna alıp freni sağlamca çekip ayağınızı frenden çekerseniz bir miktar hareket eder, araç oturur. Ama öyle 5-10cm değil. Sİzde hareket varsa problem var demektir. Servis çözüm bulur.
2- Sert ise kesinlikle normal değil. EDC 'nin vites değiştirdiği anlaşılmıyor çünkü.
3- En iyi akülerden biri vartadır. Bizim araçlarda fren enerjisi geri kazanımı olmadığı için efb uygundur ama agm daha uzun ömürlü olduğu için tercih edilebilir.
4- Yüzeye birebir sıfır değil benimde. Kapak iç yapısı gereği ek bir kapakla değil açılan dış kapak üzerine adapte edilmiş bir sistem ile yakıt girişi kapatıldığı için bu oluyor. Bir problem değil.
 
vites geçişlerinin sert olmasının sebebi motor yıkama yapıldığı için borulardan su geçip baskıya ulaşmasındanmış. baskı dediğimizde tahta su değince kabarıyor vites geçişleri zorlaşıyor. bundan kurtulmanın sebebi baskı balata değişimiymiş. bana mantıklı geldi. şimdiki baskı balata iyi olduğu için belli süre böyle bineceğim sonra değişim olacak. siz siz olun motoru yıkatmayın...
 
Geri
Üst