Megane 4 1.5 DCI İcon Manuel Merak Edilenler

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan boykale
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

boykale

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
25 Şub 2019
Mesajlar
4
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
37
Merhabalar. Öncelikle hayırlı kandiller. Uzun arayışlarım sonrasında ben de Megane 4 1.5 DCI Icon sedan alarak sizlerin arasına katıldım. Araç ile ilgili merak ettiğim bazı hususlar mevcut. Aracım 2016 model olup düz vites. Araçla ilgili merak ettiğim konular ise şunlar:

1) Aracın arka amörtisörlerinin performans oranları %31 civarındaydı ve İzmir Yaşar Renault yetkili servisinde Fransa'dan gelen yeni amörtisörlerle değiştirildi. Arka amörtisörlerle ilgili çok fazla şikayet belirten konu görünce bu sorunun çoğu araçta olup olmadığını merak ediyorum.

2) Bir başka forumda şöyle bir mesaj dikkatimi çekti. Bu işlemi yaptıran oldu mu? Bildiğim kadarıyla aldığım araçta böyle bir değişim olmamış.
megane icon ailesini servise çağırma süreci başladı. Araçların ön tamponları sökülerek hava akışı sağlayan parçaları iyiletirilmiş yedek ile değiştirecekler herkesin bilgisine.

3) Araç performansı konusunda hassas bir insanım. Eğer aranızda benim gibi olan ve daha önce araç performansı ile ilgili test yapmış kişiler varsa, aracınızın örnek veriyorum 2000 devirde 1-2-3-4-5-6 viteslerdeki hız değerleri nedir?

4) Araçtaki R-Link sürümü 3.3.x.x.x. Bildiğim kadarıyla bu sürümlerde anroid auto çalışıyor. Ancak şöyle bir şey dikkatimi çekti. Telefonu bluetooth ile bağladığımda sinyal gücüne baktığımda 1-2 diş dolu oluyor. Yani aracın içinde olmama rağmen tam güç çekim olmuyor. Bu durum normal mi?

5) Aracı hangi modda kullanıyorsunuz? Gösterge panelinde vites yükseltme ikazı anladığım kadarıyla 2000 devire ulaşır ulaşmaz çıkıyor. Sanıyorum bu sistem comfort modda kullansam bile yakıt tüketiminin minumum olacağı şekilde ayarlı. Ancak bu kadar çabuk vites yükseltmemi istemesi tuhaf geldi. Ne derece doğrudur?

Şimdilik merak ettiğim konular bunlar. Bu konuda bilgi sahibi kişiler beni aydınlatabilirse çok memnun olurum. Şimdiden teşekkür ederim.
 
merhaba bende de megane 4 manuel var benim şikayetim debriyaj biraz sert geliyor bana yani başka arabaya biniyorum pamuk, acaba benim arabadamı durum bu yoksa aracın karakterimi.
 
Merhabalar ben de 2017 model 1.2 tce 130 aldım yaklaşık 2 ay önce. Şu ana kadar gayet severek kullanıyorum. Yazdığınız maddelerden
1. si amortisör sıkıntısı galiba benim araçta da mevcut. Özellikle araç soğukken daha çok duyulacak şekilde büyük kasislerden geçerken yatak gıcırtısı gibi bir ses geliyor. Sanırım kronik bir sorun. Aracın garantisi devam ediyor. Karantina sonrası servise gideceğim. Ayrıca b sütununun oradaki fitiller içeri göçük gibi duruyor. Bu da kronik problem galiba. Çünkü sokakta gördüğüm bir çok megane da böyle. Bunu da servise söyleyeceğim. 2. Madde de yazdığınızı da sorarım gittiğimde fakat böyle bir şey hiç duymadım.
 
Merhabalar ben de 2017 model 1.2 tce 130 aldım yaklaşık 2 ay önce. Şu ana kadar gayet severek kullanıyorum. Yazdığınız maddelerden
1. si amortisör sıkıntısı galiba benim araçta da mevcut. Özellikle araç soğukken daha çok duyulacak şekilde büyük kasislerden geçerken yatak gıcırtısı gibi bir ses geliyor. Sanırım kronik bir sorun. Aracın garantisi devam ediyor. Karantina sonrası servise gideceğim. Ayrıca b sütununun oradaki fitiller içeri göçük gibi duruyor. Bu da kronik problem galiba. Çünkü sokakta gördüğüm bir çok megane da böyle. Bunu da servise söyleyeceğim. 2. Madde de yazdığınızı da sorarım gittiğimde fakat böyle bir şey hiç duymadım.

Amortisör , balata , b sütunu fitiller , bagaj kapagı , ön cam çatlaması hepsi kronik sorun.
 
Merhabalar. Öncelikle hayırlı kandiller. Uzun arayışlarım sonrasında ben de Megane 4 1.5 DCI Icon sedan alarak sizlerin arasına katıldım. Araç ile ilgili merak ettiğim bazı hususlar mevcut. Aracım 2016 model olup düz vites. Araçla ilgili merak ettiğim konular ise şunlar:

1) Aracın arka amörtisörlerinin performans oranları %31 civarındaydı ve İzmir Yaşar Renault yetkili servisinde Fransa'dan gelen yeni amörtisörlerle değiştirildi. Arka amörtisörlerle ilgili çok fazla şikayet belirten konu görünce bu sorunun çoğu araçta olup olmadığını merak ediyorum.

2) Bir başka forumda şöyle bir mesaj dikkatimi çekti. Bu işlemi yaptıran oldu mu? Bildiğim kadarıyla aldığım araçta böyle bir değişim olmamış.

3) Araç performansı konusunda hassas bir insanım. Eğer aranızda benim gibi olan ve daha önce araç performansı ile ilgili test yapmış kişiler varsa, aracınızın örnek veriyorum 2000 devirde 1-2-3-4-5-6 viteslerdeki hız değerleri nedir?

4) Araçtaki R-Link sürümü 3.3.x.x.x. Bildiğim kadarıyla bu sürümlerde anroid auto çalışıyor. Ancak şöyle bir şey dikkatimi çekti. Telefonu bluetooth ile bağladığımda sinyal gücüne baktığımda 1-2 diş dolu oluyor. Yani aracın içinde olmama rağmen tam güç çekim olmuyor. Bu durum normal mi?

5) Aracı hangi modda kullanıyorsunuz? Gösterge panelinde vites yükseltme ikazı anladığım kadarıyla 2000 devire ulaşır ulaşmaz çıkıyor. Sanıyorum bu sistem comfort modda kullansam bile yakıt tüketiminin minumum olacağı şekilde ayarlı. Ancak bu kadar çabuk vites yükseltmemi istemesi tuhaf geldi. Ne derece doğrudur?

Şimdilik merak ettiğim konular bunlar. Bu konuda bilgi sahibi kişiler beni aydınlatabilirse çok memnun olurum. Şimdiden teşekkür ederim.

Öncelikle aracınız hayırlı olsun kazasız belasız günlerde kullanın. Bende touch paket 2017 model edc sahibiyim. Elimden geldiğince cevap vereyim.

1) Ben sorun tespit e dememiştim ancak forumlarda görünce servise verdim fransadan parçalar geldi ve değişim yapıldı.

2) Bunu duymamıştım. Ne gibi bir eksiklik var hangi modellerde var bilmiyorum.

3) aynı devirde performansı ne olursa olsun herkeste hız birebir aynı çıkar. Performansı sadece dyno üzerinde görebilirsiniz.

5) Ben 18 aydır aracı eco modda kullanıyorum. Bir defa denemek için 1 depoyu eco kapalı denedim. Eco kapalı çom daha atak araç. Ama şehiriçinde ataklık ihtiyaç değil eco modu kesinlikle tasarruflu yapıyor dci yi.

2 yıla yakın süredir çok memnun kalarak kullanıyorum ben Megane 4 ü. Tam bir aile aracı. Sessiz güvenli ve yakıt cimrisi.

Sent from my SM-N910C using Tapatalk
 
1.5 dci bildiğimiz tanıdığımız motor kullanıcısını üzmez
 
Geri
Üst