megane 3 kafama takılanlar

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Serdar55
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Serdar55

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
8 Tem 2019
Mesajlar
25
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
49
öncelikle herkese merhaba artık bende varım.herkese kazasız belasız günler dilerm
1- 2013 model megane 3 1.6 cvt sahibyim bu vites tipi nde yavaşçamı gaz vermek gerek çünkü arabam bastıkça gitmiyor ama yavaşça gaza batığım zaman hızlanıyor
2-yağ eksitme sorunum var ekrandaki yağ göstergem 2 yuvarlak boşaldı 1,5 ay oldu değiştireli yağı
3 0-40 km aralığında sanki arabada tubo varmış gibi ses geliyor 5 yi geçince kesiliyor
şimdilik bunlar
fikir almak isterim teşekkürler
 
Yag eksiltme arac calısır durumdayken gaz verince beyaz duman atiyormu ona bak eger atiyorsa motor yag yakiyordur. Ama oncelik motorun sağını solunu kontrol et park halindeyken yere yag damlatma varmı bak belki herhangi bir yerden yag kacırıyordur.yag kacagı yoksa buyuk ihtimal motor yag yakıyor bunada oncelik kullandigin motor yagı motora uygunmu dogru yag konuldumu bak eger dogruysa motor acılır sekmanlardan veya subablardan yag eksiltme yapiyordur.

Redmi Note 7 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Arac yavasca gaz verirsem gidiyor diyorsun ani gaz verince devir yukseliyor ama gitmiyormu anlamadigim bu. Eger devir yukselip motor bagirip hizlanmiyosa baskı balata kaydiriyordur

Redmi Note 7 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
evet bastığım zaman araç bağırıyor devir saatide yükseliyor ama bir zaman sonra araç hızlanıyor.bir iki yere sordum cvt nin özelliğidiyorlar ama eminde olamadım
 
5w30 yağ kullanıldı total in
 
öncelikle herkese merhaba artık bende varım.herkese kazasız belasız günler dilerm
1- 2013 model megane 3 1.6 cvt sahibyim bu vites tipi nde yavaşçamı gaz vermek gerek çünkü arabam bastıkça gitmiyor ama yavaşça gaza batığım zaman hızlanıyor
2-yağ eksitme sorunum var ekrandaki yağ göstergem 2 yuvarlak boşaldı 1,5 ay oldu değiştireli yağı
3 0-40 km aralığında sanki arabada tubo varmış gibi ses geliyor 5 yi geçince kesiliyor
şimdilik bunlar
fikir almak isterim teşekkürler

Benim bildiğim kadarıyla gaza köklerseniz devir 6.000 e dayanır ve araç en yüksek hıza ulaşana kadar durmadan hızlanır.Sizin aracınızın hızlanmaması normal değil kanaatimce.
 
evet bastığım zaman araç bağırıyor devir saatide yükseliyor ama bir zaman sonra araç hızlanıyor.bir iki yere sordum cvt nin özelliğidiyorlar ama eminde olamadım
Tork konvertör lü şanzıman olduğu için bencede normal . Kafanizda soru işareti varsa otomatik şanzıman tamiri yapan yerlere kontrol ettirin
 
evet bastığım zaman araç bağırıyor devir saatide yükseliyor ama bir zaman sonra araç hızlanıyor.bir iki yere sordum cvt nin özelliğidiyorlar ama eminde olamadım
Cvt oldugunu unutmusum cevap verirken tork konvektör yagın karaıya itme gucuyle harekete gecer o yuzden normal ama yinede cok yamamasi lazim bunu tork konvaktorlu arac uzun sure kullanmadim omru veya arizalanmaya basladigindaki yapisini bilmiyom ama bakimlarini yaptirin belki hala ayni olmaz. Dsg edc bunlar baskı balata cift kavramali sanzimanlar bunlar dogrudan baski balatasini bitirir

Redmi Note 7 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
5w30 yağ kullanıldı total in
1.6 benzinli atmosferik arac 5 30 degildir sanirim 10 40koyuyordu arkadaşlar oyle biliyorum bi kontrol edin 5 30incedir elf ten saşmayın renonun ozelliklerini karsılayan pek yag cesidi yok

Redmi Note 7 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
CVT şanzıman biraz alışma süreci istiyor. Elektrikli araçlar gibidir hızlanma karakteri ama daha az ivme ile tabi. Sevmeyen hiç sevmez, seven de çok sever. Mekanizmayı bildiğim için şahsen çok hoşuma gidiyor. Vergi sistemi biraz daha insaflı olsaydı 2.0 litrelik bir motorda CVT kullanmak isterdim açıkçası.
Gaz pedalı bizim araçlarda devir sabitleyici gibi çalışır motor ile şanzıman arasında direkt bir bağlantı olmadığı için. Sıfırdan kalkarken 2500 devire sabitleyip kalkıyorum, 20-25km'yi geçtiği zaman turbo kaplin kilit mekanizması devreye girer. Bu durumda devir 2000'e düşer gaz pedalı aynı konumda sabit kalırken. Ben bu şekilde kullanıyorum, şehiriçi istediğim hızlara ulaşınca da 1500 devir civarına alıyorum yakıt tüketimi için. Şehirdışı kullanırken de genelde 2000-2500 arasına sabitliyorum.
 
Geri
Üst