Megane 3 EDC Enjektör Sorunu Yardım lütfen

Muyanik

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
2 Ağu 2016
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Merhabalar. 2 Ay evvel Megane 3 HB Dynamic EDC araç aldım. Araç henüz 37500 km de. Aldıktan 1 ay sonra "Egzoz emisyon kontrol ettirin" hatası verdi. Ustaya götürdüm makineye bağladı 3. Enjektör hata verdi dedi. Bu km de vermez normalde hatayı sileyim tekrarlarsa gel dedi. 15-20 gün sonra tekrar aynı hatayı aldım. Bu seferde 1-3 enjektörler hata verdi dedi. 1-3 ü 2-4 enjektörle yer değiştirdim birde böyle dene. Tekrar hata verirse gel dedi. Şimdi aracımı 2 gündür kullanıyorum daha büyük sıkıntılar çıkmaya başladı.

*120-130 km hızdan sonra aracın hızlanması yavaşlıyor araç çekişten düşüyor aynı şekilde o hızlara çıkmadan da çekiş düşmesi hissettiriyor
*P modunda gaza basınca yada D ye alıp gitmeye yeni başlarken araç çok fena sarsılıyor ve sallıyor kendini
*Radyo,müzik sistemi sigorta atmış gibi pat diye bir sesle kesiliyor 1-2 sn sonra geri geliyor
*Akşamda garaja park ederken araç birden yokuş olduğu için biraz çekmemeye başladı ve "Vites kutusunu kontrol ettirin" yazısı çıktı.

Bunların hepsi için ustayı tekrar aradım. Bana verdiği cevap şu oldu: "Enjektörler radyo,müzik,vites gibi şeylerle alakalı değil onlara bişey yapmaz. Araç çekişten düştürse yada titriyorsa kodlama gerekli demek ki. Ben kodlama yapmadım enjektörlere" dedi.

Ben bu hatayı alsam da benim aracımda bu kadar sorun yoktu sadece arıza verdi diye gitmiştim şimdi daha çok sorun oldu. Usta mı işi bilmiyor yoksa denk mi geldi bunlar anlayamadım. Enjektörler bu kadar soruna neden olabilir mi hele de kodlama yapılmadıysa?

Şimdiden teşekkür ederim...
 
Bendede aynı hatayi veriyor ara sıra ama bi sorunla karşılaşmadım bilgisayara bagladigimda lpg den dediler tabi bendeki benzinli enjektör yok
 
Bir arkadas megan 2 nin enjektorleri ni değiştirdi tanesi 900 liraydi seninki nekadar dir allah bilir allah yardimci olsjn inş çozersin
 
BEYLER FORMDAN ANLAMADIĞIM İÇİN DİREK SİZİN PAYLASIMIN ALTINA YAZIYORUM MEGANE II JANTI ARIYORUM relax_reorx@hotmail.com iletişim adresim
 
Merhabalar. 2 Ay evvel Megane 3 HB Dynamic EDC araç aldım. Araç henüz 37500 km de. Aldıktan 1 ay sonra "Egzoz emisyon kontrol ettirin" hatası verdi. Ustaya götürdüm makineye bağladı 3. Enjektör hata verdi dedi. Bu km de vermez normalde hatayı sileyim tekrarlarsa gel dedi. 15-20 gün sonra tekrar aynı hatayı aldım. Bu seferde 1-3 enjektörler hata verdi dedi. 1-3 ü 2-4 enjektörle yer değiştirdim birde böyle dene. Tekrar hata verirse gel dedi. Şimdi aracımı 2 gündür kullanıyorum daha büyük sıkıntılar çıkmaya başladı.

*120-130 km hızdan sonra aracın hızlanması yavaşlıyor araç çekişten düşüyor aynı şekilde o hızlara çıkmadan da çekiş düşmesi hissettiriyor
*P modunda gaza basınca yada D ye alıp gitmeye yeni başlarken araç çok fena sarsılıyor ve sallıyor kendini
*Radyo,müzik sistemi sigorta atmış gibi pat diye bir sesle kesiliyor 1-2 sn sonra geri geliyor
*Akşamda garaja park ederken araç birden yokuş olduğu için biraz çekmemeye başladı ve "Vites kutusunu kontrol ettirin" yazısı çıktı.

Bunların hepsi için ustayı tekrar aradım. Bana verdiği cevap şu oldu: "Enjektörler radyo,müzik,vites gibi şeylerle alakalı değil onlara bişey yapmaz. Araç çekişten düştürse yada titriyorsa kodlama gerekli demek ki. Ben kodlama yapmadım enjektörlere" dedi.

Ben bu hatayı alsam da benim aracımda bu kadar sorun yoktu sadece arıza verdi diye gitmiştim şimdi daha çok sorun oldu. Usta mı işi bilmiyor yoksa denk mi geldi bunlar anlayamadım. Enjektörler bu kadar soruna neden olabilir mi hele de kodlama yapılmadıysa?

Şimdiden teşekkür ederim...

bu arızalar ile ilgili yetkili servise gittiniz mi ?
 
bence bu sorunların nedeni akü olabilir edc lerde akünün çok büyük etkileri var aracınız kaç model ? son çıkan yeni makyajlı kasalardan mı ? büyük renault logolu
 
Merhabalar. 2 Ay evvel Megane 3 HB Dynamic EDC araç aldım. Araç henüz 37500 km de. Aldıktan 1 ay sonra "Egzoz emisyon kontrol ettirin" hatası verdi. Ustaya götürdüm makineye bağladı 3. Enjektör hata verdi dedi. Bu km de vermez normalde hatayı sileyim tekrarlarsa gel dedi. 15-20 gün sonra tekrar aynı hatayı aldım. Bu seferde 1-3 enjektörler hata verdi dedi. 1-3 ü 2-4 enjektörle yer değiştirdim birde böyle dene. Tekrar hata verirse gel dedi. Şimdi aracımı 2 gündür kullanıyorum daha büyük sıkıntılar çıkmaya başladı.

*120-130 km hızdan sonra aracın hızlanması yavaşlıyor araç çekişten düşüyor aynı şekilde o hızlara çıkmadan da çekiş düşmesi hissettiriyor
*P modunda gaza basınca yada D ye alıp gitmeye yeni başlarken araç çok fena sarsılıyor ve sallıyor kendini
*Radyo,müzik sistemi sigorta atmış gibi pat diye bir sesle kesiliyor 1-2 sn sonra geri geliyor
*Akşamda garaja park ederken araç birden yokuş olduğu için biraz çekmemeye başladı ve "Vites kutusunu kontrol ettirin" yazısı çıktı.

Bunların hepsi için ustayı tekrar aradım. Bana verdiği cevap şu oldu: "Enjektörler radyo,müzik,vites gibi şeylerle alakalı değil onlara bişey yapmaz. Araç çekişten düştürse yada titriyorsa kodlama gerekli demek ki. Ben kodlama yapmadım enjektörlere" dedi.

Ben bu hatayı alsam da benim aracımda bu kadar sorun yoktu sadece arıza verdi diye gitmiştim şimdi daha çok sorun oldu. Usta mı işi bilmiyor yoksa denk mi geldi bunlar anlayamadım. Enjektörler bu kadar soruna neden olabilir mi hele de kodlama yapılmadıysa?

Şimdiden teşekkür ederim...

Geçmiş olsun.Enjektörlerin sırası önemlidir.Herhangi 2 enjektör yer değiştirirse yeni yerine göre kodlama yapılması gerekir.Usta hem değiştirip hem kodlama yapmamış bu kötü.Vakit kaybetmeden başka bir enjektörcü de enjektörleri eski yerine taktırmanızı tavsiye ederim.İnşallah bu durum daha büyük problemlere yol açmamıştır.
Enjektörlerin onarım kitleri bulunur.Enjektör memesi orin yay vb değiştirilebiliyor.İyi bir ustada ayar ve bu değişimlerin tamamı yapılabilir.Ancak en garantisi şayet enjektör arızalı ile yenisi ile değiştirilip sonrada kodlanmasıdır.
 
Bende yaklaşık 1 ay önce aldım "egzoz emisyon kontrol ettiriniz " uyarısını ve özel bi serviste farklı bir işlem icin gitmişken kontrol ettirdim ve 3. Enjektörün sorunlu oldugunu ama hepsinin sökülüp kontrol edilmesi gerektiği ve muhtemelen yakıttan kaynaklandığını ve motora yeterince yakıt püskürtmedigini,bununda performansı etkileyeceğini ve temizlenmesi durumunda 1.500 değişimi durumunda 4000 TL civarı maliyet olacağını belirttiler ve uyarıyı bilgisayardan sildi ve 1 hafta geçti ama tekrarlamadı.aracim MST 3 1.5 dci EDC. Bu kadar Algısı kötü olan ki kaporta ve belli km sonrası Sağlamlık acısındanda cok geride olan fazlasıyla sorunlu ve bunlara rağmen yedek parçaları servisi sıfır satısı bu kadar pahalı bi marka daha olamaz ! Aracım şirkete kayıtlı ve bir süreliğine kullanmam gerekli yoksa asla binilecek gibi degil ki en Full serisi mevcut ama ona rağmen çekilmiyor:)
Gecmis olsun diyelim...
 
Geri
Üst