Megane 2 acillll pompa ile ilgili

Asterisofi

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
2 Nis 2017
Mesajlar
5
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
27
Arkadaşlar daha öncede konu açmıştım aracım çalışmayıp enjeksiyon arızası veriyor ama vurdurunca çalışıyor idi pompacıya gittim.
Adam cihaza bağladı araç rampa basınç müşürü arızası veriyor değiştirdik olmadı...
Daha sonra aracın pompası marşa basıldığı anda 80 bar basıyor en fazla pompacı abi 300 e yakın olması lazımki çalışssın dedi.
Ama araçı vurdurup çalışında normal 290 bar basıyor cihazda gördük adamda abi vurdurunca abi şok etkisi yaratıyorsun o yüzden çalışıyor dedi yani pompa arızalı dedi değişmesi gerekiyor dedi

Benim kafamdaki soru şu ?
Marşa basarken bozuk pompa 80 bar basabiliyor tamam ama çalıştıktan sonra nasıl 300 bar basıyor o zamanda 80 basması gerekmiyor vurdurduktan sonra 80 basması gerekiyor ve stop etmesi lazım ama çalıştıksan sonra 300 ben bunu anlamadım biri yardımcı olabilirmi lütfen çok acil ?
 
Sanırım usta yanlış yerden ölçüyor.Yakıtın depodan çıkışı en fazla 5 bar olur.Yoksa her yeri patlatır.Common rail sistemi basıncı yükseltir 1000-1500 barın üzerine çıkartır , ki buda enjeksiyon sistemindeki özel borularla olur.Yani depo ile motor arasında basınç düşük , sisteme girince yükseltir.Bunuda yükselten common rail denilen sistem.
 
Geri
Üst