Megane 1 Krank Kasnağı Problemi

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan zazum55
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

zazum55

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Kas 2013
Mesajlar
74
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
34
2001 model megan 1 rte araba ya sahibiyim bu gün v kayışından gelen sesi bulmak için hummali bir çalışmaya başladık ustamla ne var ne yok sokuldu ve sıkıntının krank kasnağından olduğu anlaşıldı kasnak 180 tl ama kasnak iki parçadan oluşuyor kayışın dönderdiği ve krank a bağlanan kısım araların da kauçuk gibi bir malzeme var ne hikmetse bu kauçuk zamanla eskiyor ve krank kasnağının komple değişmesine neden oluyor
bunu yapan mühendis arkadaş eskimeyecek bir şey yapsa da extra masraf dan kurtarsa bizi:asabi
 
Adamların çocukları evde taş mı yiyecek... :)
 
O kauçuk aslında titreşim damperi diye geçer krank milindeki oluşan titreşimleri engellemek için konulur. Benzeri şarj dinamosu kasnağında da vardır.

Siz yine ucuz atlatmışsınız, o parça yanabiliyor veya parçalanıp triger kayışınada zarar verebiliyor.

Değişen krank kasnağı olsun sıkmayın canınızı, geçmiş olsun.
 
Zaten fiyat araştırması için google amca da araştırma yaptım birisi için 1600 tl masraf çıkmış krank ve pistonlar da işin içine girmiş büyümeden halletmek en iyisi
 
mühendisler salak değil...hele ki renaultun mühendisleri hiç salak değil...

benim uzun yolda alternatör geri rulmanı kırıldı...plastik malzeme...gece saat 3....yolda kalana yardımı bırak kendimi zor kurtardım tanımadığım bi adamdan ....neyse...işte adam plastiği değiştirip demir kasnak taktı aynı boyutta....2 ay sonra motor dağıldı......:sss

krank kasnağı dediğin ne ki...insanın bile ömrü var...bu parçaların ömrü olmaz mı hımm
 
O zaman hiç sesimi çıkarmıyım 🙈yapan adam elbet milyon kere simülasyon ve binlerce kez gerçek test yapıp en uygun olanını bulmüstur
 
Taktır bir r12 Motoru 20 yıl kaputu açma
 
Mühendis dediğiniz hiçbirşeyi düşünmeden yapmaz. 15 yaşında araba bırakında eskisin ki kauçuk bu normal yani. Madem şikayet istemiyorsunuz Redfox' un dediği gibi takacaksınız r12 motoru arkanıza bakmayacaksınız.
 
2001 model megan 1 rte araba ya sahibiyim bu gün v kayışından gelen sesi bulmak için hummali bir çalışmaya başladık ustamla ne var ne yok sokuldu ve sıkıntının krank kasnağından olduğu anlaşıldı kasnak 180 tl ama kasnak iki parçadan oluşuyor kayışın dönderdiği ve krank a bağlanan kısım araların da kauçuk gibi bir malzeme var ne hikmetse bu kauçuk zamanla eskiyor ve krank kasnağının komple değişmesine neden oluyor
bunu yapan mühendis arkadaş eskimeyecek bir şey yapsa da extra masraf dan kurtarsa bizi:asabi

Önemli bir konu olduğu ve araştırıldığında daha rahat bulunması için konunun içeriğini anlatacak şekilde konunuzun başlığını "Megane 1 krank kasnağı problemi" şeklinde değiştirdim.

Sayenizde çoğu kişinin bundan sonra bu konuyada dikkat edeceğine eminim. Teşekkürler. :eyv[h=2][/h]
 
Geri
Üst