- Katılım
- 5 Nis 2012
- Mesajlar
- 369
- Tepkime puanı
- 1
- Puanları
- 0
- Yaş
- 38
Bir gün aracınızdan bir gürültü gelir, tıpkı benim gibi egzoscuya gidersiniz, sorunun manifottan kaynaklandığını öğrenirsiniz. Çok sık olmasa da bazen bize sorun yaratabilecek olan bu parça nedir? Ne işe yarar? Arızası durumunda araçta görülebilecek diğer sıkıntılar nelerdir?
Konuya yine ilk yorumu ben yapayım. Aracım Renault 19 1.6 RT LPG 96' Klima Karbüratör
Aracımda motor kapak contası değiştikten sonra sübap ayarı v.s yapılsa bile otoyolda bazen hararet yükseliyor. Antifriz var ancak yoğunluğu az. Manifolttaki sorunun bu konuyla ilgisi olabilir mi?
Aracım sabahları veya soğukken çok güzel çalışıyor fakat mesela otoyolda klima açık 140'la 1 saat gidip bir benzin istasyonunda 5 dakika mola sonrası kontağı çevirdiğimde ateşleme yapmıyor. En az 20 dakika beklemem gerekiyordu. Şehir içi trafikte araç çok ısındığında yol üstünde bir bakkaldan su almak için durduğumda araç çalışmıyor bir 20 dakika soğumasını bekliyordum. Aküden olabileceğini düşündük ama öyle olsaydı hiç ateşleme yapmazdı, karbüratör kaçaklarını yaptık, stop etmeyi çözdük ama araç sıcakken marş bastığımızda ateşleme problemini çözemedik. Manifolt sorunun bu konuyla ilgisi var mı?
Manifolt sorununun aracın çok yakmasına neden olduğu da yaygın bir kannat. Bu konularda fikirlerinizi bekliyorum, iyi forumlar...
Konuya yine ilk yorumu ben yapayım. Aracım Renault 19 1.6 RT LPG 96' Klima Karbüratör
Aracımda motor kapak contası değiştikten sonra sübap ayarı v.s yapılsa bile otoyolda bazen hararet yükseliyor. Antifriz var ancak yoğunluğu az. Manifolttaki sorunun bu konuyla ilgisi olabilir mi?
Aracım sabahları veya soğukken çok güzel çalışıyor fakat mesela otoyolda klima açık 140'la 1 saat gidip bir benzin istasyonunda 5 dakika mola sonrası kontağı çevirdiğimde ateşleme yapmıyor. En az 20 dakika beklemem gerekiyordu. Şehir içi trafikte araç çok ısındığında yol üstünde bir bakkaldan su almak için durduğumda araç çalışmıyor bir 20 dakika soğumasını bekliyordum. Aküden olabileceğini düşündük ama öyle olsaydı hiç ateşleme yapmazdı, karbüratör kaçaklarını yaptık, stop etmeyi çözdük ama araç sıcakken marş bastığımızda ateşleme problemini çözemedik. Manifolt sorunun bu konuyla ilgisi var mı?
Manifolt sorununun aracın çok yakmasına neden olduğu da yaygın bir kannat. Bu konularda fikirlerinizi bekliyorum, iyi forumlar...