Laguna 2 DPO/AL4 Şanzıman Yağ ve Hidrolik valf ünitesini sökümü sonrası.

InterFaL

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
13 Ağu 2016
Mesajlar
4
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
33
Arkadaşlar merhaba,
Laguna 2 2004 model 4 vites dpo şanzıman aracım var. Aracın hem yağını değişmeyi hem de selenoid valflerini değiştirmeyi düşünüyorum. Normal yağ değişiminde 3,5 lt yağ ekleyip P konumunda 60 derece sıcaklığa geldiğinde seviye tespit cıvatasından fazla yağı almayla işlemi bitiyoruz. Fakat ben önce yağı boşaltıp ardından hidrolik valf ünitesini söküp temizlemeyi düşünüyorum. O sırada da selenoid valfleri yenileyeceğim. Hidrolik valf ünitesi söküleceği için sanırım bir miktar yağ da oradan boşalacak. Dolayısıyla bu işlemler sonunda dolum işleminde toplam ne kadar yağ eklemeliyim. Bu konuda yardımcı olacak var mı ?
 
Yok mu cevap verecek olan ?

arkadaşlar merhaba,
laguna 2 2004 model 4 vites dpo şanzıman aracım var. Aracın hem yağını değişmeyi hem de selenoid valflerini değiştirmeyi düşünüyorum. Normal yağ değişiminde 3,5 lt yağ ekleyip p konumunda 60 derece sıcaklığa geldiğinde seviye tespit cıvatasından fazla yağı almayla işlemi bitiyoruz. Fakat ben önce yağı boşaltıp ardından hidrolik valf ünitesini söküp temizlemeyi düşünüyorum. O sırada da selenoid valfleri yenileyeceğim. Hidrolik valf ünitesi söküleceği için sanırım bir miktar yağ da oradan boşalacak. Dolayısıyla bu işlemler sonunda dolum işleminde toplam ne kadar yağ eklemeliyim. Bu konuda yardımcı olacak var mı ?

yok mu cevap verecek olan??
 
Geri
Üst