- Katılım
- 21 Eki 2011
- Mesajlar
- 243
- Tepkime puanı
- 8
- Puanları
- 0
Evet, bu konuyu uzun zamandır açmayı düşünüyordum ama vaktim yoktu. Bu akşam biraz zaman ayarladım kendime ve başlıyorum. Uzundur, okuyacaklara şimdiden teşekkür ederim.
2012'nin Kasım ayında sahibinden'de gördüğüm bir ilan üzerine Tepretoğulları 2.El bölümüne gittim ve 2001 Megané coupé aracımı takasa götürüp şimdi sahibi olduğum 2009 model ithal Megané III aracımı aldım. Aldıktan bir gün kadar sonra farkettim ki hız sabitleyici ve hız sınırlayıcı çalışmıyor.
Kendileriyle görüştüm ve servise getir hallederiz dediler.
Birkaç gün sonrasına sabah 8:30'a servisten randevu aldım ve sabahın körü servise geldim.
Randevulu olmama rağmen 3 saat kadar bekledikten sonra ısrarlarım sonucu aracımı servise aldılar birkaç kontrolden sonra yemek molası oldu. 1 saat kadar daha bekledikten sonra tekrar kontrol ettiler program yüklediler falan yok çalışmıyor.
Düğmedendir dediler düğmeyi söküp başka bir araçta kontrol ettiler, çalışıyor.
O zaman gösterge panelindedir sorun dediler ama aynı model gösterge paneli olmadığı için (dijital benim gösterge panelim) kontol edemediklerini ama sipariş verirsem getirebileceklerini söylediler. Ortalama fiyatı 1500 lira civarındaymış, ben karşılayacakmışım ve 1 hafta kadar beklermişim. Tabi ki hayır dedim. Ve servisten çıktım. Koca günüm boşa gitmişti...
İçimi bir kandırılmışlık duygusu bastırdı. Koskoca Renault 2.El kendi sattığı arabada neyin çalışıp neyin çalışmadığından habersiz ve soruna karşı da duyarsız olunca el mahkum Renault müşteri hizmetlerine yazdım konuyu.
Bu arada bu forumda bu konuyu açtım ve forumdan Florya'da (ben Ataşehir'de oturuyorum) bir elektrikçiyi tavsiye ettiler. Bir günümü de ona ayırdım ve yaklaşık 70km yol tepip Florya'ya gittim.
Oradaki elektrikçi bırak dijital göstergeyle ilgilenmeyi o kadar bişeyden anlamayan biriydi ki yapabildiği sigortaları kontrol etmek ve aracı servise götürüp makineye bağlatmak oldu. Çıkardığı sonuç ise araca "eksik yazılım yüklenmiş olabileceği" ihtimali idi. Yani yine kesin bişey yok. Ayrıca makineye bağlattığı için 50TL ödediğini kendisinin de 20TL istediğini belirtti. Araç bağlatmaya 50TL'ye hiç inanmadım ama yapacak bişey yok, boşa giden bir günümün üzerine 70TL'de verip iyice canım sıkılmış bir halde 70km yol tepip geri döndüm.
Birkaç gün sonra Tepretoğlu servisten beni aradılar ve merkeze şikayet etmişsiniz biz sorunu bulmuştuk ama siz istemediniz falan dediler. "Bulduğunuz çözüm çözüm değil ondan şikayet ettim" dedim. Tekrar getirin bakalım dediler. Bir daha götürdüm bu arada taşınmışlar bu sefer yeni yerlerine gittim. Yarım gün kadar incelediler ve sorunun gösterge panelinde değil düğmeden konsola giden kablolarda olabileceği ve aracın 1-2 gün serviste kalması gerektiğini söylediler. Buyrun buradan yakın, önceki buldukları çözümü yalanladılar kendi kendilerine...
O zaman bir araç verin bana dedim. Çünkü her sabah kızımı okula götürüp oradan karşıya işyerime gidiyorum akşam da dönüp kızımı alıp eve götürüyorum. Evde de o zaman 4 aylık olan oğlum da var ve benim arabasız durmam imkansız. Fakat cevap olumsuzdu eğer istersem oradan araç kiralayabileceğim söylendi. Kızdım tabi. Ben kızınca servis müdürü kendisini odasına kilitledi. Ciddiyim...
2.El müdürüyle görüşmemi istediler, oraya gittim. Müdür beni arayacaklarını gerekirse oto kiralama ücretini kendisi ödeyeceğini ama mutlaka sorunu çözeceklerini, müşteri memnuniyetini önde tuttuklarını falan vs. bi sürü şey söyledi ve beni gönderdi.
Bugün oğlum 8 aylık, demekki bu konuşmanın üzerinden 4 ay geçmiş, ne arayan var ne soran.
Ben de müşteri hizmetlerine artık sözlerine inanmadığımı ve bir daha beni rahatsız etmelerini istemediğimi belirten bir e-mail döşendim ve onlar da aramadılar.
Yani anlayacağınız bugün hala hız sabitleyicimle sınırlayıcım çalışmıyor. Hiç kullanmadığım bir özellik ama olması gerekip de olmaması insanın canını sıkıyor. Ben de kendi oto elektrikçi ustama götüreceğim eğer o yaparsa vay haline Renault'un...
Sözün özü: Siz siz olun renault bile olsa güvenmeyip alacağınız aracı bir ustaya götürün, özel bir servise götürün. Ne bileyim önleminizi alın.
Diyeceklerim bu kadar, buraya kadar okuyanlara teşekkürler.
2012'nin Kasım ayında sahibinden'de gördüğüm bir ilan üzerine Tepretoğulları 2.El bölümüne gittim ve 2001 Megané coupé aracımı takasa götürüp şimdi sahibi olduğum 2009 model ithal Megané III aracımı aldım. Aldıktan bir gün kadar sonra farkettim ki hız sabitleyici ve hız sınırlayıcı çalışmıyor.
Kendileriyle görüştüm ve servise getir hallederiz dediler.
Birkaç gün sonrasına sabah 8:30'a servisten randevu aldım ve sabahın körü servise geldim.
Randevulu olmama rağmen 3 saat kadar bekledikten sonra ısrarlarım sonucu aracımı servise aldılar birkaç kontrolden sonra yemek molası oldu. 1 saat kadar daha bekledikten sonra tekrar kontrol ettiler program yüklediler falan yok çalışmıyor.
Düğmedendir dediler düğmeyi söküp başka bir araçta kontrol ettiler, çalışıyor.
O zaman gösterge panelindedir sorun dediler ama aynı model gösterge paneli olmadığı için (dijital benim gösterge panelim) kontol edemediklerini ama sipariş verirsem getirebileceklerini söylediler. Ortalama fiyatı 1500 lira civarındaymış, ben karşılayacakmışım ve 1 hafta kadar beklermişim. Tabi ki hayır dedim. Ve servisten çıktım. Koca günüm boşa gitmişti...
İçimi bir kandırılmışlık duygusu bastırdı. Koskoca Renault 2.El kendi sattığı arabada neyin çalışıp neyin çalışmadığından habersiz ve soruna karşı da duyarsız olunca el mahkum Renault müşteri hizmetlerine yazdım konuyu.
Bu arada bu forumda bu konuyu açtım ve forumdan Florya'da (ben Ataşehir'de oturuyorum) bir elektrikçiyi tavsiye ettiler. Bir günümü de ona ayırdım ve yaklaşık 70km yol tepip Florya'ya gittim.
Oradaki elektrikçi bırak dijital göstergeyle ilgilenmeyi o kadar bişeyden anlamayan biriydi ki yapabildiği sigortaları kontrol etmek ve aracı servise götürüp makineye bağlatmak oldu. Çıkardığı sonuç ise araca "eksik yazılım yüklenmiş olabileceği" ihtimali idi. Yani yine kesin bişey yok. Ayrıca makineye bağlattığı için 50TL ödediğini kendisinin de 20TL istediğini belirtti. Araç bağlatmaya 50TL'ye hiç inanmadım ama yapacak bişey yok, boşa giden bir günümün üzerine 70TL'de verip iyice canım sıkılmış bir halde 70km yol tepip geri döndüm.
Birkaç gün sonra Tepretoğlu servisten beni aradılar ve merkeze şikayet etmişsiniz biz sorunu bulmuştuk ama siz istemediniz falan dediler. "Bulduğunuz çözüm çözüm değil ondan şikayet ettim" dedim. Tekrar getirin bakalım dediler. Bir daha götürdüm bu arada taşınmışlar bu sefer yeni yerlerine gittim. Yarım gün kadar incelediler ve sorunun gösterge panelinde değil düğmeden konsola giden kablolarda olabileceği ve aracın 1-2 gün serviste kalması gerektiğini söylediler. Buyrun buradan yakın, önceki buldukları çözümü yalanladılar kendi kendilerine...
O zaman bir araç verin bana dedim. Çünkü her sabah kızımı okula götürüp oradan karşıya işyerime gidiyorum akşam da dönüp kızımı alıp eve götürüyorum. Evde de o zaman 4 aylık olan oğlum da var ve benim arabasız durmam imkansız. Fakat cevap olumsuzdu eğer istersem oradan araç kiralayabileceğim söylendi. Kızdım tabi. Ben kızınca servis müdürü kendisini odasına kilitledi. Ciddiyim...
2.El müdürüyle görüşmemi istediler, oraya gittim. Müdür beni arayacaklarını gerekirse oto kiralama ücretini kendisi ödeyeceğini ama mutlaka sorunu çözeceklerini, müşteri memnuniyetini önde tuttuklarını falan vs. bi sürü şey söyledi ve beni gönderdi.
Bugün oğlum 8 aylık, demekki bu konuşmanın üzerinden 4 ay geçmiş, ne arayan var ne soran.
Ben de müşteri hizmetlerine artık sözlerine inanmadığımı ve bir daha beni rahatsız etmelerini istemediğimi belirten bir e-mail döşendim ve onlar da aramadılar.
Yani anlayacağınız bugün hala hız sabitleyicimle sınırlayıcım çalışmıyor. Hiç kullanmadığım bir özellik ama olması gerekip de olmaması insanın canını sıkıyor. Ben de kendi oto elektrikçi ustama götüreceğim eğer o yaparsa vay haline Renault'un...
Sözün özü: Siz siz olun renault bile olsa güvenmeyip alacağınız aracı bir ustaya götürün, özel bir servise götürün. Ne bileyim önleminizi alın.
Diyeceklerim bu kadar, buraya kadar okuyanlara teşekkürler.